9. BÖLÜM- ACITAN GERÇEKLER

156 19 12
                                    

Verilen sözler yerine geldiğinde her zaman mutlu olmuşumdur. Şu anda da o mutluluğu yaşıyordum. Sabah gözlerimi Aren'nin öpücükleriyle açtıktan sonra kütüphaneye gitmek istediğini söylediğinde onun dün akşamki konuşmamızı hemen sonuca vardırmaya çalıştığını biliyordum. O yüzden gülerek bu dediğini kabul etmiştim ve kütüphaneye geldikten bir süre sonra da Odin bize katılmıştı.

Birkaç saat boyunca Odin, ben ve Aren dün akşam yaptığım gibi ay ve güneşi bir araya nasıl getiririm diye araştırma yapmıştık. Çok az da olsa birkaç bilgiye ulaşsak bile yeterli değildi ve Odin'nin de artık ders verme saati geldiği için zorunlu olarak yanımızdan ayrılmıştı. O gittikten sonra ise Aren ile araştırmaya devam etmiştik. Ben önümdeki büyü kitabını okurken o da önündeki büyü kitabını okuyordu. Arada göz göze geldiğimizde kalbim hızla çarpıyordu.

Önümdeki kitabın sayfasını değiştirdikten sonra karşıma çıkan başlığı okudum. Büyük harflere italik olarak yazılmıştı. "GÜCÜ BÖLMEK"
Başlık dikkatimi fazlasıyla çektiği için büyüyü dikkatle okumaya başladım.

'Bu büyü oldukça tehlikeli ve zorda kalınmadıkça yapılmaması gereken bir kara büyüdür. Kişiyi uzun süreli baygınlığa hatta ölüme bile getirebilir. Bu büyüyü yapan kişinin kendine gelmesi zaman alır. Evrende alma verme kanunu vardır ve bu büyü sonucunda bedeninizden belli bir güç açığa çıkar.

Bu büyünün belirli bir yapılma amacı yoktur. Gücünüzü her şekilde bölebilir ve farklı yerlerde farklı zamanlarda kullanabilirsiniz. En tehlikeli bölünme işlemi ise bedeni bölmedir. Kişi eğer isterse bedenindeki gücü kullanarak bölünebilir. Buna bir nevi klonlama denile de bilir.

Asırlar önce diyar kurucuları güçlerini sadece bir bölgede değil de birden fazla bölgede kullanmak istediğinde bedenlerindeki gücü kullanıp bu büyü ile farklı klonlarını ortaya çıkarırdı. Toprak elementine ait krallardan biri olan Jameson da bu büyüyü kullanmıştır. Kendi bedeninden bir beden daha yapıp o bedeni tehlikeli bir savaşa göndermiş kendisi ise başka bir yerde bulunmuştur. Ama en başta da söz ettiğimiz gibi bu büyü oldukça tehlikedir ve asla yapılmaması gerekir.'

Bilgilendirmenin ardından büyünün nasıl yapılacağı anlatılıyordu ama adı geçen krala bu büyüden sonra ne olduğundan bahsedilmemişti. O yüzden başımı kitaptan kaldırıp yanı başımda başka bir metin okuyan Aren'e baktım ve "Jameson diye bir kral varmış. Bu konu hakkında bilgin var mı?" Diye sordum.

Benim soruma karşılık omuzu üzerinden bana baktı ve "toprak elementine ait bir kral olduğunu biliyorum. Babam, hatta dedemden de önce yaşamış bir adam." Dedi.

"Peki hakkında başka bir şey biliyor musun?"

Soruma karşılık biraz düşünüp sonrasında "tehlikeli bir büyü yaptığını babam anlatırdı. Ona da babası anlatmıştı. Tarihte ilk defa bir kral evrenin alma verme kanununa ters düşmüş. Büyünün ne olduğunu bilmiyorum ama babam çok feci şekilde öldüğünü anlatırdı." Dedi.

"Nasıl ölmüş?"

"Yaptığı büyü kara büyüymüş ve galiba bedenini iki ayrı şekilde klonlanmış. Güç ile elde ettiği bedenini savaşa göndermiş. Kendisi de başka bir diyarda var olan savaşa gitmiş ama klonu olan bedeni bir büyücü tarafından yok edilmiş. Klon da krala ait olduğu için klon öldüğünde kralın gücünün yarısı gitmiş. Sonrasında ise bedeninin yandığını biliyorum. En azından babam böyle anlatmıştı. Krallar kolayca ölmez ama bazen yanlış bir hata diyarın kurallarına karşı gelirse eğer diyar kralları cezalandırabilir." Dedi. "Ama sen niye bunu sordun?"

"Adını gördüm. Burada yaptığı büyü yazıyor. 'Gücünü bölme' büyüsü yapmış. O yüzden merak ettim." Dediğimde eğilip kitaba baktı ve göz ucuyla okuyup sonrasında "baya eski bir kitap okuyorsun güzelim. Bu kara büyüler senin işine gelmez. Hem okudukça beyninde yer ederler ve tehlikeli bir şey yapmanı istemem." Dedi.

BİR MELEĞİN GÜNAHIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin