I'm back

196 3 0
                                    

HEY!!!
I'm back!!
Damn, na 3 jaar ben ik weer terug van weggeweest.
Met een aankondiging dat ik bezig ben met een nieuw boek!! Geen Larry boek en ook geen fanfiction though.. sorry.
Dit boek komt helemaal vanuit mijzelf en ik hoop erg dat jullie die willen lezen. Hij is wel in het Engels.
Ik zie dat dit boek nog regelmatig gelezen wordt en daar word ik echt blij van. Want zo goed is ie niet, let's be honest.
Dus bij deze een nieuw boek in de toekomst.

Het gaat over 2 jongens. Een prins en een kok.
De kok (Sebastián) gaat werken als personal chef in het Britse Koninklijk paleis. Daar ontmoet hij 1 van de 3 royal kids. Prins Nicholas, of wel Nick.
De twee zijn eerst niet helemaal gek van elkaar maar groeien naar elkaar toe, worden verliefd maar zeker niet zonder drama. Wat drama tussendoor en media geruchten, een verhuizing en nog meer drama enzovoort, je kent het wel :). Charlotte, de prinses, en Sebastián kunnen het daarin tegen goed met elkaar vinden en worden ook goede vrienden. Prins George, de oudste prins, is niet erg aanwezig aangezien hij druk is met het kroonprins leven. Hun vader, koning Philipe, helpt hem daarbij. De koningin, hun moeder en vrouw is een paar jaar terug overleden en Nick heeft het daar nog erg moeilijk mee. Sebastián is zijn vader verloren een paar jaar terug. Dit trekt hun dan ook meer naar elkaar toe omdat ze beide weten hoe het is om een ouder te verliezen en hier over te praten.

Ik kan nog veel meer vertellen maar dat ga ik natuurlijk niet doen :).
Ik hoop dat jullie hier interesse in hebben en dit ook willen lezen. Zoals ik al zei het word wel Engels.

Super bedankt voor alle lieve en grappige comments op dit boek, ik waardeer het enorm.

xoxo!!!
<33

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu