Hoofdstuk 15

3.1K 108 55
                                    

Louis' POV

"Laat hem met rust, Harry." Zegt Niall. Ik durf me nu om te draaien en kijk naar de twee die naar elkaar kijken met vuurspuwende ogen.

"Houd je erbuiten, Niall." Sist Harry.

"'Nee! Het mag wel is afgelopen zijn!" Roept hij naar Harry. Waar haalt Niall zijn lef vandaan? Harry stapt dreigend een stap op Niall af, maar Niall vertrekt geen spier.

"Pas op, Niall." Sist Harry. Niall lacht.

"Ik ben niet bang voor je, Harry. Dat weet je." Zegt hij.

"Laat me erdoor!"

"Waarom!? Om hem nog meer pijn te doen!? He!? Door hem zich nog schuldiger te laten voelen voor wie hij is!?" Schreeuwt Niall.

Ik sta verstelt. Niall durft zo voor me op te komen. Er is iets tussen die twee, iets dat Niall me niet vertelt heeft.

Harry's ogen verzachten, en schieten een seconde richting mij.

"Inderdaad, Harry. Dat is wat jij doet met kinderen zoals Louis. Je laat ze zich schuldig voelen voor een sexualiteit." Zegt Niall. Niall stapt nu ook een stap naar Harry toe.

Als ze even lang waren geweest stonden ze nu neus aan neus. Niall schudt zijn hoofd.

"Ze moeten zich schuldig voelen!" Roept Harry. Niall zucht. Ondertussen staat er een hele cirkel kinderen om ons heen.

"Nee! Jíj moet je verdomme schuldig voelen!" Schreeuwt Niall.

Sommige kinderen happen zacht naar adem, omdat Niall zo tegen hem durft te praten. Harry balt zijn vuisten en wilt Niall uithalen. Inplaats daarvan bukt Niall en haalt Harry uit in zijn gezicht. Kinderen happen naar adem, inclusief ik.

Harry vliegt Niall aan en geeft een paar raken klappen, Maar Niall mist Harry ook zeker niet. Ik probeer Harry van Niall af te trekken. Harry is te sterk.

"Houd op!" Roep ik, maar niks gebeurd.

Ik trek harder aan Harry en dit keer lukt het me. Niall staat op. Ik kijk Harry boos aan. Hij blijft kwaad naar Niall kijken en haalt een hand door zijn haar.

Wanneer Harry Niall weer in de haren wilt vliegen wordt hij ruw tegen gehouden door Zayn en Liam.

"Harry! What the fuck!" Schreeuwt Zayn. Ik geef hem een dankbare blik en loop naar Niall toe.

"Gaat het?" Niall knikt.

"We hadden wat afgesproken over Niall, Harry!" Roept Liam. Ik ben verward.

"Maar hij begon!" Roept Harry. Liam kijkt om zich heen, naar alle mensen die zich hebben verzamelt.

"KUNNEN JULLIE HET ZIEN!" Schreeuwt hij. "Op donderen!!" De kinderen weten niet hoe snel ze weg moeten wezen en al snel is het helemaal leeg, op Niall, Zayn, Liam, Harry en ik na.

"Laat maar, Liam." Zucht Niall.

"Ben je oké?" Vraagt Zayn aan Niall. Ik ben echt heel verward.

"Wat gebeurd hier?" Vraag ik. Niall zucht.

"Lou, ik en deze jongens hier waren, voordat jij hier op school kwam, hele goede vrienden." Begint Niall. Mijn ogen vergroten. "Ik pestte ook veel kinderen, homo's." Zegt hij. Ik slik. "Maar ik wilde het niet, ik wilde gewoon stoppen." Hij stopt even.

"Maar dat mocht niet van Harry." Maakt Zayn het af. Niall knikt. Harry gooit een kwade blik naar Zayn.

"Inderdaad. Hij geniet ervan, om onschuldigen jongetjes pijn te doen." Zegt Niall meer tegen Harry dan tegen mij.

Zayn stapt naar mij en Niall toe.

"Zayn. What the fuck doe jij?" Sist Harry tussen zijn tanden door.

"Ik wil het ook niet meer, Harry. En dat weet je." Harry kijkt even naar de grond.

"Fuck jullie!" Roept Harry kwaad. "Jullie zijn allemaal vieze homo's!" Roept hij.

Ik zweer tranen te zien in zijn ogen. Liam ziet het blijkbaar ook, want hij kijkt Harry vragend aan.

"Homo's zijn vies! Op jongens vallen is slecht!" Roept hij, terwijl er tranen over zijn wangen lopen.

Allemaal kijken we hem verbaasd aan. Hij lijkt het meer tegen zichzelf te roepen dan tegen ons. Alsof hij zichzelf inspreekt dat homo's vies zijn.

"Harry." Mompelt Liam. "Wat is er?" Harry kijkt op.

"Op jongens vallen is vies! Dat zei mijn vader altijd." Hij laat zich op de grond vallen. De bel is ondertussen al lang gegaan. Maar niemand boeit het wat.
"Op jongens vallen kan niet." Mompelt Harry.

Mijn en Niall's mond vallen open. We kijken elkaar met grote ogen aan. We denken beide het zelfde.

Harry is zelf homo.

——
Whuuuttt! Did you see that comming?
Well, I did😏😂

Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen. Geniet van het lekker eten en de gezelligheid! Haha x

Vergeet niet te stemmen, as always, it makes me very happy!

Love you.

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu