Hoofdstuk 46

2.6K 85 40
                                    

Louis' POV

Ik zit op de bank, bij Harry thuis, op mijn telefoon. Harry is nog boven, ik denk dat hij nog slaapt. Het is ook pas half 9.

Morgen ben ik jarig. Dan word ik eindelijk 18! Ik ben benieuwd wat Harry als cadeautje heeft.

Nu we het toch over Harry hebben. Hij doet de laatste tijd een beetje geheimzinnig: als ik voorbij kom lopen, zijn laptop of telefoon dichtklappen of uitzetten, ik mag niet op zijn telefoon kijken. Alsof hij... alsof hij vreemdgaat. Maar dat zal hij nooit doen. Toch?

"Hey, Lou." Ik kijk om wanneer ik Harry's prachtige ochtendstem hoor. Ik glimlach naar hem. Hij draagt alleen maar een joggingbroek.

Het blijft in mijn hoofd spoken. De ene vraag: heeft Harry een ander?
Ik weet dat we nog niet zo lang bij elkaar zijn, maar het voelt veel langer en we slapen bijna elke avond samen, dan had ik toch wel wat gemerkt?

"Waar denk je aan, Lou?" Ik schrik op en kijk hem aan. Hij fronst even.

"N-Niks. Ik was gewoon aan het bedenken hoe morgen zou kunnen gaan." Lieg ik. Hij knikt.

"Het wordt leuk." Ik knik. "Oh, en ik moet zo even weg. Blijf je hier of ga je naar je eigen huis?" Vraagt hij. Ik zucht.

"Ik ga wel naar mijn eigen huis." Hij knikt. Wat zal hij gaan doen? "Ik ga me omkleden." Mompel ik en loop naar boven.

Ik pak wat kleding en trek het aan. Ik haal een hand door mijn haar, poets mijn tanden en ga terug naar beneden.

Ik zit net wanneer ik mijn telefoon over hoor gaan. Ik zucht en sta weer op om het te pakken.

"Hallo?" Zeg ik.

"Hey, Lou." Ze klinkt vrolijk. "Ben je morgen weer thuis?"

"Ja, maar ik weet niet zeker of ik er zal zijn bij het diner." Ik hoop dat ze niet boos wordt.

"Oh, heb je plannen met Harry?" Ik kan haar gewoon horen grijnzen.

"Nou ja, hij heeft meer plannen met mij." Ik kijk even snel naar Harry en zie hem grijnzen terwijl hij naar zijn laptop kijkt.

"Oh, een verrassing. Ben je wel thuis overdag?" Ik kan het niet maken mijn hele verjaardag niet thuis te zijn.

"Ja, ik ben overdag thuis." Ik kijk naar Harry en hij knikt als teken dat dat kan.

"Oké! Ik moet nu gaan, je zusjes maken ruzie. Tot morgen. Love you." Ik grinnik.

"Doei, mam. Love you too." Ze hangt op na mijn woorden en ik leg mijn telefoon weg.

Harry ging even naar boven om zich klaar te maken en komt weer terug als hij klaar is. Hij ziet er zoals gewoonlijk weer uit als een God.

"Zal ik vast gaan?" Harry kijkt naar me met een frons.

"Ik hoef pas over een half uur weg. Wil je niet nog even blijven?" Ik glimlach en knik. "Ik breng je naar huis."

"Ik kan ook best lopen." Hij schudt zijn hoofd.

"Nee, dan moet je een half uur of zo lopen. Ik breng je gewoon." Ik zucht en knik. "Dus, wat kunnen we doen in een half uur tijd?" Harry grijnst breed. Ik voel mijn wangen rood worden, wat Harry laat lachen.

"Knuffelen?" Vraag ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Harry knikt lachend en tilt me in een soepele beweging op.

Ik ben verrast door zijn actie. Ik sla mijn benen rond zijn middel en leg mijn armen steviger in zijn nek. Hij loopt naar de bank en gaat zitten.

Ik zit op zijn schoot terwijl ik hem aankijk. Hij bekijkt mijn hele gezicht en gaat met zijn hand over mijn wang, zijn duim langs mijn lippen.

"Je bent zo mooi, Lou. En ik ben niet meer bang het toe te geven." Zegt Harry zacht. Ik bloos.

Ik druk mijn lippen tegen de zijne. Mijn handen gaan door zijn haar en zijn handen wrijven op en neer over mijn heupen. Ik zou nooit genoeg kunnen krijgen van deze bruine harige jongen.

Harry gaat voorzichtig in een andere positie liggen, zonder de intense zoen te verbreken. Hij gaat liggen op de bank, hij ligt nu onder mij.

De zoen word steeds ruiger. Ik voel de lust van Harry en ik zou liegen als ik zeg dat ik geen zin heb. Ik ben dan ook niet de enige die een bekende bobbel tegen mijn buik aanvoelt.

Harry stopt me van het verbreken van de zoen door mijn onderlip zachtjes tussen zijn tanden te nemen. Het zorgt ervoor dat ik een onbedoelde, zachte kreun laat.

"Ik wil je." Hijgt Harry. "Hier en nu."

"Wat als je moeder opeens thuis komt." Onze gezichten zijn nog steeds dicht bij elkaar, onze neuzen raken elkaar.

"Gebeurd niet." Ik knik en duw mijn lippen weer tegen de zijne.

Ik voel dat hij aan mijn shirt trekt en het vervolgens uit trekt. Ik doe het zelfde bij hem. Ik geef kusjes in zijn nek waar hem laat huiveren.

We zuchten allebei gefrustreerd wanneer Harry's telefoon gaat. Hij neemt het chagrijnig op. Hij gromt wanneer hij ophangt.

"Die 30 minuten gingen veel te snel voorbij."

Hij klinkt boos en geïrriteerd. Ik klim van zijn schoot en kijk hoe hij snel zijn shirt aan doet. Hij is niet de enige die baalt.

"Het spijt me, Lou. Me maken dit vanavond af, oké?" Ik knik.

"Hoe ga je dat afhandelen?" Vraag ik als ik naar zijn boner wijs. Hij laat een klein lachje horen.

"Ik bedenk wel wat, net als jij." Zegt hij met een knipoog. Ik bloos en we staan op.

——
Little smut☺️

Als jullie zo lief willen zijn om 'kayann.singing' te volgen op Instagram, zou dat veel voor me betekenen!
Het is een account waar ik en xanniekxlarry op zingen😊

Vergeet niet te stemmen!

Love you

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu