Hoofdstuk 32

2.5K 95 22
                                    

Heel erg bedankt voor 2K reads! Love you!💗 blijf voten, zodat andere dit boek misschien ook wat lijkt😊

Louis' POV

"Mag ik wat vragen?" Vraag ik aan de man achter de balie. Hij knikt vriendelijk. "Zoeken jullie nog werknemers?" De man knikt.

"U heeft interesse?" Ik knik. "Hoe oud bent u?" Hij pakt er een formulier bij.

"17." Zeg ik. De man knikt.

"Wat zijn je eerdere baantjes geweest?" Ik grinnik zacht.

"Hopelijk deze." De man lacht.

"Gelukkig hoef je niet veel te kunnen bij deze baan. Het enige wat je moet kunnen is: vakken vullen, met klanten om kunnen gaan en kassawerk." Ik knik.

"Dat kan ik wel." De man knikt.

"Op welke dagen ben je vroeg uit van school?"

Oh ja, school. Ik was alweer vergeten dat de vakantie niet voor altijd duurt. Nog een week en dan weer school.

"Maandag, dinsdag en donderdag. In het weekend heb ik ook genoeg tijd." Zeg ik. De man knikt.

"Wil je de tijden van de dagen even doorgeven?"

"Maandag om half 3, dinsdag 1 uur en donderdag 3 uur." De man knikt en schrijft alles op het formulier.

"Je kan volgende week beginnen. Je werkdagen zijn op dinsdag, donderdag en dan zaterdag en af en toe op zondag maar dan wordt je gebeld. Als je mij jou telefoon nummer geeft dan bel ik je nog voor werk tijden en meerdere informatie." Ik knik.

Ik geef hem mijn nummer, bedank hem, zeg gedag en loop de winkel uit. Dat ging makkelijker dan ik dacht.

Ik loop nog een winkel in omdat ik meteen even een hoesje ga kopen voor mijn telefoon. Ik kijk wat rond.

Ik loop naar een ander schap en stop meteen met lopen als ik iemand zie staan die ik liever niet op dit moment had willen zien.

Hij is de vloer aan het dweilen. Vast door zijn taakstraf. Ik wil omdraaien en weg lopen, maar ik word tegen gehouden door een stem die ik gemist heb.

"Louis?" Ik hoor de verbazing in zijn stem. Ik draai me langzaam om en kijk hem aan. "Wat doe je hier?"

"Ik kwam hier om een telefoon hoesje te halen voor mijn nieuwe telefoon, maar nu ga ik naar een andere winkel." Ik wil me weer omdraaien maar word tegen gehouden.

"Wat is er met je oude telefoon?"

"Ik heb het kapot gegooid." Harry haalt zijn wenkbrauwen op.

"Waarom?" Zal ik het zeggen? Dat hij de reden is dat ik een nieuwe telefoon kocht.

"Omdat ik boos was." Zeg ik simpel. "Op mijn zusje." Voeg ik toe. Harry knikt fronsend.

"Maar, Louis." Ik kijk hem aan. "Hoe is het?" Ik trek een wenkbrauw op.

"Prima, dank je." Ik draai om en loop nu wel echt weg.

Ik hoop dat hij niet zag dat ik hard tegen hem loog. Het gaat helemaal niet 'prima', ik ga kapot.

Ik loop snel mijn huis binnen, loop naar boven en stel mijn telefoon in. Ik zet er wat contacten in en leg het weer weg. Een hoesje haal ik later wel.

Ik laat me languit vallen op bed. Vragen vliegen rond in mijn hoofd. Komen ik en Harry ooit nog bij elkaar? Ben ik te gemeen geweest?
Ben ik egoïstisch?

Ik kleed me om en ga in bed liggen. Het is pas 9 uur, maar ik ben moe en ik wil gewoon dat deze dag snel voorbij is.

Ik sluit mijn ogen, proberend niet aan Harry te denken en val in een rustige slaap.

——
Koooorttt hoofdstuk sorryyy! Xx

Vergeet niet te stemmen!

Love you.

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu