Hoofdstuk 49

2.6K 82 32
                                    

Louis' POV

"Waar zijn we?" Vraag ik wanneer Harry de auto stopt voor een of ander bos.

"Kom nou maar." We stappen beide uit. Harry opent de kofferbak en pakt er een mand uit. Het lijkt op een picknick mand.

"Gaan we picknicken?" Vraag ik. Harry lacht zacht.

"Zoiets." Hij pakt mijn hand en loopt samen met mij door het bos.

Na een korte tijd lopen, komen we aan bij een klein, bevroren meertje. Er is hier niemand en het ziet er naar uit dat er ook nooit iemand komt.

Harry zet de mand neer en haalt er een dik kleed uit. Hij legt het op het gras en gaat er op zitten. Hij seint mij het zelfde te doen.

Ik weet niet wat hij van plan is, maar ik weet wel dat het heel koud is en ik niet zeker weet of ik dit overleef.

"Heb je het koud?" Ik knik. Harry pakt er nog een deken uit, een hele dikke en legt het over ons heen.

Hij slaat zijn armen om me heen en samen kijken we hoe de zon langzaam wegzakt en de maan ervoor in terug komt.

We kijken in stilte naar de duistere hemel dat wordt verlicht door duizenden sterren.

"Lou?" Ik draai mijn hoofd om hem aan te kijken.

"Ja?" Hij glimlacht.

"Ik hou van je."

Ik glimlach breed en bloos. Ik draai mijn lichaam op mijn zij en leg mijn arm over zijn middel.

"Ik ook van jou." Ik geef hem een kus.

Hij kijkt me even aan en zoent me. Ik ga meer over hem heen hangen zodat ik hem beter kan zoenen. Zijn handen glijden over mijn rug en mijn handen over zijn borst.

Hij draait ons in een beweging om en kijkt me grijnzend aan. Hij begint kusjes te geven in mijn nek waardoor ik zacht kreun. Hij drukt zijn heupen tegen de mijne en schuurt op en neer.

Ik voel hoe hard hij is, niet dat ik dat niet ben. De zoen wordt steeds ruiger en met meer lust.

"Hazz." Zucht ik tegen zijn lippen. Hij houdt een paar centimeter afstand om me aan te kijken. "Is het wel een goed idee het hier te doen? Straks worden we ziek." Harry rolt zijn ogen.

"Dan kunnen we samen ziek zijn. Zolang mijn lul er niet afvriest is het goed." Ik lach door zijn taalgebruik.

Als Harry zin heeft, krijgt hij altijd grof taalgebruik, en ik zou liegen als ik zeg dat ik er niet van hou.

Ik knik en zoen hem weer. De deken ligt gelukkig nog over ons heen. Harry trekt mijn broek uit en daarna die van hem. We trekken ook beide onze jassen uit.

Hij gaat zitten op mijn heupen en pakt een condoom uit zijn broekzak. Hij trekt zijn boxer uit. Ik trek de mijne uit wanneer Harry zijn condoom om doet.

Hij spreidt mijn benen met zijn knieën en gaat boven me hangen. De deken is al afgevallen maar ik voel er niks van, ik zweet me nu al helemaal dood.

Ik voel hoe mijn in me glijdt en een diepe zucht verlaat mijn mond.

"Jesus." Hijgt Harry.

Hij begint te stoten. Beide kreunen we hard. Er is toch niemand die ons hoort hier, dus kunnen we alles op de vrije loop laten.

"Zo. Strak." Hij stoot steeds harder, waardoor mijn kreunen ook steeds harder worden. "Fuck, Lou!" Kreunt hij hard.

"Ik g-ga k-kom-men!"

Hij stoot nog een keer hard en ik schreeuw bijna wanneer hij precies de goede plek raakt. Hij merkt het en doet het nog een paar keer waardoor ik luid klaarkom op mijn buik.

Harry stoot nog een keer en glijdt uit me. Hij trekt zich af tot hij ook luid klaarkomt over mijn buik.

Hij gromt diep en laat zich naast me vallen. Jeez, zo hard zijn we nog nooit gegaan.

"Jesus, Lou." Hijgt hij. Ik maak een instemmend geluidje.

Hij pakt een doek uit de mand en maakt me schoon. Ik glimlach door het gebaar. Hij pakt er nog twee schone boxers uit en geeft er een aan mij.

"Dus Styles had het allemaal voorbereid, hmm." Zeg ik met een grijns. Hij bloost licht.

"Soort van, ik had niet verwacht dat het zo goed zou gaan worden." Zegt hij zacht. Ik zucht.

"Het was zeker goed."

Ik trek mijn broek weer aan en Harry doet het zelfde. Onze shirts hebben we aangelaten anders werd het te koud.

"Heb je ook schone shirts?" Vraag ik.

Harry knikt en pakt er twee witte shirts uit. We verwisselen onze bezweten shirts, trekken onze jas weer aan en kruipen tegen elkaar aan.

Een betere verjaardag kan ik me niet wensen.

——
Aaawww!
Birthday seks😂
Sorry...

Dus er is merendeels gestemd op 'strange truelove. LS.' Dus dat wordt het eerst volgende boek dat online komt.
Ik moet nog wel even kijken wanneer, want ik wil niet te veel boeken in één keer hebben. Ik heb namelijk ook nog een ander boek die ik dagelijks moet updaten.
Ik probeer zo snel mogelijk te zorgen dat het boek klaar staat, maar ik wil dit boek niet afraffelen.
Dit boek komt al wel aan z'n eind, tho. Dus ik denk dat er niet zo heel erg veel hoofdstukken nog aankomen.
Ik hou jullie op de hoogte! Xx

Vergeet niet te stemmen!

Love you

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu