Hoofdstuk 25

2.8K 110 45
                                    

Louis' POV

"Hij vertelde me dat hij het zelfde voor mij voelde, je begrijpt nooit hoe blij ik was. Niet veel later had ik besloten het met hem te proberen, ik dacht dat het goed ging, tot ik, uh, tot ik een soort uitbarsting had en iets tegen hem gezegd heb dat echt niet kan. Toen ben ik hem kwijt geraakt, het enige licht in mijn leven ben ik kwijt. Ik probeer zo lang al sorry te zeggen, maar hij wilt niet met me praten. Ik denk dat ik wat speciaals moet doen voor hem, om mijn excuses aan te bieden. Dus hierbij, wil ik graag zeggen; Louis Tomlinson, het spijt me echt verschrikkelijk, ik had het nooit mogen zeggen en ik wil je echt nooit meer laten gaan." Ik krijg traan ogen en een rode kop omdat iedereen me aankijkt. "Ik wil dat iedereen weet hoeveel ik van Tomlinson houd!" Ik hoor weer een grinnik. "Nooit gedacht dat ik, Harry Edward Styles, zou vallen op een fucking jongen." Ik kan het niet helpen te glimlachen. "Ik-"

"Harry! Ik houd hem niet meer!" Horen we Zayn op de achtergrond roepen.

"Oh shit! Louis kom alsjeblieft naar de kluisjes na je laatste les! Het spijt me." Ik glimlach breed. "Zayn! Run!" Hoor ik hem lachen. De klas lacht even bij het horen van veel gerommel en geschreeuw van de conciërge.

"Stilte!" Roept meneer Williams. "Geen idee waar dat goed voor was, maar we gaan verder met de les." Zegt Williams met een vieze blik richting mij. Ik rol mijn ogen. Homofoob.

"Ben je nog steeds boos op hem?" Niall grijnst. Ik bloos en haal mijn schouders op.

Het is lief wat hij gedaan heeft, maar ook een beetje dom, nu gaat hij zeker gepest worden door mij. Maar dit niet accepteren als excuus is dan weer heel dom van mij. Ik had dit niet gedurfd. Hij heeft gewoon gezegd, terwijl de hele school het kon horen, dat hij van me houdt.

De laatste vijf minuten van de laatste les zijn ingegaan. Ik zit de hele tijd al te trappelen met mijn voeten en Niall wordt er gek van. Ik hoor Niall weer zuchten.

"Nog 3 minuten, Lou. Hou je nog even rustig." Zegt Niall. Ik kan het niet helpen te blozen.

"Oké, ruim je spullen op, dan mogen jullie alvast gaan." Zegt de docent.

Zo snel als ik kan prop ik alles in mijn tas en ren het lokaal uit. Ik hoor wat mensen 'succes' zeggen. Ik ren naar de kluisjes en stop met rennen als ik er ben.

Ik loop normaal naar mijn kluisje toe. Geduldig wacht ik. Ik schrik me kapot als er van achter mij een hand voor mijn ogen wordt geplaatst. Een andere hand draait me om en voor me staat Harry, met een rode roos in zijn handen en een lieve glimlach.

"Hey, Lou." Zegt hij een beetje onzeker. Ik glimlach warm naar hem, en ik kan zien hoe er een last van zijn schouders valt. "Het spijt me echt, Lou." Zegt hij en overhandigd me de roos. Ik ruik er glimlachend aan.

Ik kijk hem blij aan en spring om zijn hals. Hij slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd in mijn nek. Ik trek terug en leg mijn hand op zijn wang, terwijl ik hem aankijk.

Ik druk mijn lippen op die van hem, ik hoor gejuich van achter mij. Ik merkte niet eens dat er leerlingen bij zijn komen kijken. Ik glimlach tijdens de kus, ik trek terug en knuffel hem weer.

"Ik heb je gemist, Hazz." Mompel ik. Als antwoord houdt hij me nog steviger vast.

"Ik hou van je, Louis." Ik glimlach breed door het feit dat dit de eerste keer is dat hij dat zegt in mijn gezicht.

"Ik ook van jou, Harry."

Harry pakt mijn hand en samen lopen we de school uit, alle kinderen negerend.

We stappen Harry's auto in en Harry begint te rijden. Hij legt zijn hand op mijn been en wrijft met zijn duim erover.

"Dus, wat wil je nu gaan doen?" Zegt hij met een grinnik. Ik glimlach en haal mijn schouders op.

"Kunnen we niet gewoon naar huis, elkaar voor de rest van de dag niet meer loslaten? Dat heb ik nodig." Harry krijgt een brede glimlach en knikt.

"Ik hoopte al dat je zoiets zou zeggen." Ik lach en pak zijn hand vast, ik geef er een klein kusje op.

Ik heb eigenlijk nu pas echt door hoeveel ik hem gemist heb. Ik hoop dat hij heeft geleerd hiervan, want de volgende keer, vergeef ik hem niet zo snel. Hopelijk komt er geen volgende keer.

——
Einde.



Nee grapje! Hahaha.

Vergeet niet te stemmen!😂💛
Bij 5 votes vanavond weer een hoofdstuk!

Love you.

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu