Louis' POV
Zayn loopt naar Harry toe.
"Hazz. Je moet weten dat op jongens vallen heel normaal is. Net zoals meisjes die op meisjes vallen en jongens op meisjes vallen en andersom. Jongens die op jongens vallen, is bijna het zelfde en helemaal niet verkeerd. Gevoelens kan je niet bepalen, daar kies je niet voor, maar hoe jij ermee omgaat wel. Als jij er tegen vecht, zal je je alleen maar ellendiger voelen." Liams mond valt open bij Zayn's preek.
Zayn heeft ook door wat hier gebeurd en Liam nu ook.
"Je bent alleen maar tegen homo's, omdat je vecht tegen je eigen gevoelens." Harry staat op.
"Niet! Ik was geen homo, tot hij op school kwam!" Roept hij, wijzend naar mij, waarna hij zijn hand voor zijn mond slaat.
Iedereen zijn mond valt, voor de zoveelste keer deze vijf minuten, open.
"W-Wat?" Vraag ik verbaasd.
"Harry? Val jij op Louis?" Vraagt Liam langzaam. Liam is zo verbaasd dat hij niet weet wat hij moet doen.
Harry haalt zijn schouders op. Mijn hart klopt in mijn keel. Vindt Harry me dan wel leuk op die manier?
Niall tikt me aan met zijn schouders, ik kijk naar hem, hij grijnst stom naar me. Ik sla hem op zijn schouder.
Ik loop naar Harry toe, die inmiddels weer op de grond zit. Ik hurk voor hem neer. Zayn, Liam en Niall lopen een stukje verder weg.
"Harry?" Vraag ik zacht. Ik leg mijn vinger onder zijn kin en duw zijn hoofd omhoog, zodat hij me wel aan moet kijken. "Harry?" Vraag ik nogmaals. Zijn prachtige groene ogen kijken zielig in de mijne. "Ben je verliefd op mij?" Fluister ik.
Harry slikt en heel langzaam knikt hij. Mijn hart begint nog sneller te kloppen en een glimlach breekt uit over mijn gezicht.
"Sorry, ik weet dat het niet mag, het is vies, het hoort niet. En jij vind mij sowieso niet leuk en ik... ik-" ik onderbreek hem door mijn lippen op de zijne te duwen.
Ik hoor van achter ons een 'yes' van Niall. Harry schrikt maar gaat er toch in mee. Ik heb zolang op dit moment gewacht. De kus is niet heel lang maar het betekent zoveel voor me.
Ik trek terug en kijk Harry aan. Hij kijkt verbijsterd terug.
"Louis, w-wat?" Ik glimlach.
"Ik vind jou ook leuk, Harry." Mompel ik. Hij kijkt me niet begrijpend aan.
"M-Maar, ik... ik heb je zoveel pijn gedaan. Hoe k-kan j-"
"Harry." Onderbreek ik hem. "Het maakt niet uit. Ik snap nu waarom je dat deed." Harry knikt nog steeds verbaasd.
"Uh, jongens?" Hoor ik Liam zeggen. Ik voel hoe mijn wangen kleuren. "Wat betekent dit nu?"
Ik kijk naar Harry. Ik haal mijn schouders op.
"Misschien is het beter als we allemaal gewoon naar huis gaan." Stelt Zayn voor. Ik knik en sta op.
Allemaal pakken we onze jassen uit ons kluisje.
"Uh, wij gaan vast." Zegt Liam en werpt een blik naar Zayn en Niall. Ze lopen naar buiten, mij en Harry achterlatend.
Ik wil ook weglopen maar wordt tegen gehouden door Harry's zielige stem.
"L-Louis. Niet w-weg gaan." Fluistert hij. Ik loop naar hem toe en schud mijn hoofd.
"Ik zal niet weggaan."
We lopen samen naar buiten. Harry stopt bij zijn auto en kijkt me vragend aan.
"Mijn fiets." Zeg ik. Harry knikt teleurgesteld en stapt in. Ik kijk verbaasd als hij weg rijdt. Ik pak snel mijn fiets en fiets snel naar huis.
Dat was raar. Harry reed gewoon weg. Ik laat hem wel even alleen, die jongen is zo verward dat is echt niet normaal.
"Lou, wat doe jij thuis?" Vraagt Lottie, die vrij is van school vandaag.
"Uh, ja, nou-" ik kom totaal niet uit m'n woorden.
"Lou?" Lottie klinkt bezorgd.
"Ik- nou ja, het is, een beetje een lang verhaal." Zeg ik. Waarom heb ik hier zo veel moeite mee?
"Vertel het maar, ik heb tijd." Ik grinnik zacht en knik.
We gaan zitten op de bank met een kop thee. Ik vertel haar alles vanaf het begin tot nu. Ik vertel haar over Harry die me pestte en dat hij, Liam en Zayn de gene zijn die me zoveel pijn doen elke dag, maar dat Zayn het niet meer wilde, toen zijn Zayn en ik dus vrienden geworden. Ik vertel haar over dat Harry in het ziekenhuis zo vaag deed en tot slot vertel ik haar over wat er vandaag allemaal gebeurd is en dat ik nu dus weet waarom Harry een hekel had of heeft aan homo's.
Lottie kijkt me met grote ogen aan.
"Jeez, Lou. Ik wist dit allemaal helemaal niet. Ik dacht dat Harry een vriend van je is."
"Nee, maar Lottie, ik ben echt verliefd op hem." Zeg ik zacht. Lottie glimlacht.
"Dat snap ik ook wel." Grijnst ze. "Maar hij is toch ook op jou verliefd?" Ik knik.
"Ik denk 't. Hij zei van wel, dus ja." Grinnik ik.
"Wel raar dat hij net weg reedt bij je dan." Ik knik weer.
"Hij is heel verward. En dat begrijp ik heel goed, het is niet niks om te beseffen dat je homo bent, dan ook meteen uit de kast komen voor je vrienden, verliefd zijn op een jongen en er meteen al achter komen dat die jongen ook verliefd op je is. Hij heeft in ongeveer een kwartiertje tijd, zoveel gevoelens en emoties over zich heen gekregen, ik denk dat hij niet meer wist wat hij moest doen." Lottie glimlacht.
"Amen." Grinnikt ze. Ik lach. "Heb je zijn nummer?" Ik schud mijn hoofd. "Weet je waar hij woont?" Ik schud weer mijn hoofd en zucht.
"Wacht! Maar Zayn wel!" Roep ik. Lottie lacht.
Ik sta op en bel Zayn om te vragen of ik Harry's nummer en adres mag. Gelukkig geeft hij het meteen en hangen we weer op.
——
Poor LarryOops, hi
Vergeet niet te stemmen!
Love you.
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
Fiksi PenggemarLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...