Hoofdstuk 55

3.3K 95 145
                                    

*2 jaar later*

Louis' POV

"Harry! Schiet nou op! We moeten echt weg!" Roep ik gehaast.

"Ja! Ik kom!" Roept hij vanuit de badkamer. Ik rol mijn ogen en pak alvast mijn koffers.

"Ik zie je bij de auto!" Zonder op antwoord te wachten stap ik het appartement uit.

We gaan vandaag naar Disneyland! Ik en Harry vieren ons 3 jaar samen daar. Niet te geloven dat het alweer 3 jaar geleden is.

We zijn beide niet meer verder gegaan met school. We hadden beide totaal geen zin in nog meer school tot ons 23e. Dus ik ben na een aantal maanden bij Harry ingetrokken en we zijn elkaar gek genoeg nog steeds niet zat. Dat kan ook bijna niet met zo'n man als Harry.

"Sorry, babe." Zegt Harry zodra hij de auto instapt. Ik lach en zeg dat het goed is. Hij start de auto en rijdt de parkeergarage uit. "Lets goooo!!" Roept hij vrolijk. Ik lach en juich ook.

"Hoe laat zijn Niall en Maggy daar?" Vraag ik Harry. Hij kijkt even snel op zijn horloge.

"Over een uur. Wij zijn over een half uur op het vliegveld." Ik knik.

Niall en Maggy zijn nog steeds bij elkaar. Na de dubbeldate van Niall en Maggy en Harry en ik, is het blijkbaar heel goed gegaan. Niemand wist daar wat van. Maar blijkbaar was het dik aan.

Zayn en Liam wilden niet mee. Ze konden de klefheid niet aan. Hun woorden. Ze wensten ons veel plezier met neuken: ook hun woorden.

De auto rit is stil, alleen de muziek van de radio staat aan. Beide denken we na. Ik had nooit gedacht nog zo lang bij Harry te zijn, maar ik zal het ook zeker niet erg vinden voor altijd bij hem te blijven.

"Hallo?" Ik neem mijn telefoon op zodra ik word gebeld.

"Hey, Lou. We zijn een beetje te vroeg. Wanneer zijn jullie er?" Hoor ik Niall vragen. Ik lach zacht en vraag Harry hoe lang nog.

"Nog ongeveer 10 minuten."

"Oké. Wij wachten wel bij de ingang op jullie, dan kunnen we tegelijk onze koffers en alles inleveren."

"Is goed. Tot zo." Na die woorden hang ik op en stop mijn telefoon terug in mijn zak.

"Heb je er zin in?" Vraagt Harry.

"Ja! Heel erg!" Harry lacht om mijn enthousiasme.

"Mooi."

We komen aan bij het vliegveld en we zien Niall en Maggy al staan wachten. We lopen met de koffers naar hun toe en geven ze een knuffel.

"Lets go." Zegt Niall.

Nadat we ingecheckt hebben en de koffers hebben ingeleverd, op handbagage na, zijn we ergens gaan zitten. We moeten nu nog een half uit wachten.

Maggy rust haar hoofd op Niall schouder en Niall rust zijn hoofd op haar hoofd. Harry heeft mijn hand vast en zit wat op zijn telefoon.

Zodra onze vlucht wordt omgeroepen staan we op en lopen we naar de juiste gate.

We gaan op de juiste plekken zitten in het vliegtuig. Ik zit bij het raam met Harry naast mij. Voor ons zitten Niall en Maggy. Naast Harry zit een meisje en naast Niall zit een oude man.

Het was niet handig om Niall dan naast Harry te doen en Maggy dan alleen. Dus hebben we het zo gedaan.

Ik sluit mijn ogen zodra het toestel begint te bewegen en Harry pakt mijn hand. Ik heb vliegen altijd al eng gevonden. Dit is pas mijn tweede keer.

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu