Hoofdstuk 19

3.2K 98 22
                                    

Louis' POV

Ik stap zo snel als ik kan op mijn fiets en race naar Harry's huis.

Het is bijna elf uur 's avonds en ik ga nog naar Harry, ja. Harry appte me of ik wil komen omdat hij zich niet goed voelt. Ik merk dat hij er nog niet helemaal over uit is en hij is ook in deze korte periode soms heel agressief.

We zijn inmiddels een paar dagen verder, 5 om precies te zijn. Ik heb Harry in die dagen een beetje met rust gelaten, ik merk dat hij dit alles nog moet verwerken en dat begrijp ik helemaal. Het is ook niet niks.

Ik stap van mijn fiets af wanneer ik er ben en app Harry dat ik er ben. Misschien slaapt zijn moeder al of zo. Niet veel later wordt de deur geopend door Gemma.

"Hey, Louis. Wat doe je hier nog zo laat?" Vraagt ze lief.

"Uh, Harry w-wilde dat ik kwam." Hijg ik, buitenadem van het fietsen. Gemma lacht even en laat me binnen. "Hij zit de hele dag al boven, ik weet niet wat er is." Ik knik.

We hebben het Gemma de zelfde dag vertelt als Anne. Ze pakte het super goed op. Harry heeft echt een fijne familie. 

Ik klop op Harry's deur maar ik krijg geen antwoord. Ik open de deur en steek mijn hoofd erdoor. Ik zie Harry op zijn bed zitten met beide benen over een zijde van het bed met zijn handen in zijn lange haren geknepen en zijn ellebogen op zijn knieën gesteund.

Ik loop een stukje dichterbij.

"Harry?" Vraag ik zacht.

Zijn hoofd schiet omhoog en ik kijk recht in twee paar betraande, rode ogen.

Ik loop naar hem toe en hurk voor hem neer. Ik leg mijn hand op zijn wang en wrijf met mijn duim over zijn wang.

"Wat is er, Hazz?" Vraag ik. Hij kijkt weg. Zijn onderlip trilt en zijn ogen tranen meer.

Ik besluit niks te zeggen en hem in mijn armen te nemen. Ik voel hem snikken tegen mijn schouder. Ik krijg zelf traanogen om hem zo te moeten zien.

"Ik ben een mislukkeling." Huilt Harry.

"Niet waar." Fluister ik. Ik weet zeker dat als ik nu ga praten, mijn stem niet sterk klinkt.

"Wel! Ik heb mijn vader teleurgesteld! Ik heb mijn moeder teleurgesteld!" Roept hij, hij is tegen over me gaan zitten. "Ik stel jou teleur." Fluister snikt hij.

Er loopt een traan over mijn wang.

"Je vader zal het accepteren, Hazz. Hij waakt over je, no matter what. Je moeder is blij, niet? En waarom ben ik teleurgesteld in je, volgens jou?" Mijn stem klinkt zacht, maar mijn woorden klinken sterk.

"Omdat ik niet kan zijn wie jij wilt dat ik ben, ik ben niet goed voor je."

Harry is zo kwetsbaar sins hij 'uit de kast' kwam. Het lijkt net alsof ik nu de grote sterke jongen ben, inplaats van de daadwerkelijke grote en sterke jongen voor mij.

"Niet waar, Harry. Jij bent alles wat ik zoek, wat ik nodig heb." Ik stop even. "We moeten het verleden vergeten voor nu en verder leven in het heden."

Ik schuif naar hem toe. Ik leg mijn handen op zijn wangen en met mijn duimen veeg ik zijn tranen weg. Ik kom iets dichterbij met mijn hoofd en kijk hem strak aan.

"Ik ben in deze korte tijd met jou, zoveel van je gaan houden, Harry. Ik snap zo goed waar je mee dealt op dit moment. Ik wil er voor je zijn. Begrijp je dat?"

Er loopt een eenzame traan langzaam over mijn wang heen. Hij knikt langzaam.

"Jij bent alles wat ik wil." Fluister ik.

Harry duwt zijn lippen op de mijne en duwt mij achterover op het bed. Hij gaat weer op me liggen, maar dit keer steunen zijn handen naast mijn hoofd op het bed.

"Ik vind je echt heel leuk, Lou, sinds het eerste moment dat ik je zag, ook al liet ik dat totaal niet zien."

Ik glimlach en druk hem tegen me aan. Hij lacht even als hij met een plof op me belandt.

"Ik vind jou ook echt leuk, Haz." Fluister ik en ga met mijn hand door zijn haren, met zijn hoofd op mijn borst.

Ik ben blij dat het zo is gegaan. Als Harry eenmaal uit deze dip komt, kunnen we zo veel kan elkaar genieten. En ik wil hem nooit meer kwijt.

Ik probeer het verleden te vergeten en verder te gaan, ook al is het soms moeilijk.

——
Always keep moving on!

Vergeet niet te stemmen!

Love you.

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu