Louis' POV
Dagen razen voorbij. Het duurt niet heel lang meer voor we klaar zijn met school. Nog maar een maand.
Ik en Harry hebben besloten een tussen jaar te nemen, Niall gaat iets in de muziek doen, Zayn gaat een doktersopleiding doen en Liam neemt ook een tussen jaar.
We merken dat alles zo snel gaat en dat we alles al voorbereid moeten hebben. Zayn heeft zich al ingeschreven voor een school.
Harry mag volgende week intrekken in z'n nieuwe appartement. Hij heeft al wat dingen ingepakt en ik heb wat kleren van mij ingepakt; ik weet dat ik daar vaak ga zijn.
Nu lopen we met zijn alle naar Harry's huis. Zijn moeder is uit de stad voor twee dagen en Gemma is bij een vriendin slapen. Dus heeft Harry besloten met z'n alle te gaan chillen bij hem thuis.
Zodra we aankomen ploft iedereen op de bank en kijkt om zich heen.
"Je hebt een leuk huis, Harry." Merkt Niall op. Harry lacht.
"Wat gaan we doen?" Vraag ik wanneer Harry met snacks en drinken de woonkamer in loopt.
"We kunnen spelletjes doen? Of gewoon films kijken?"
"Spelletjes?" Vraagt Liam lachend.
"Ja, geen spelletjes zoals schaken of tikkertje." Lacht Harry. "Maar gewoon truth or dare of dat spel dat je een slok moet nemen van je bier of iets anders wanneer je denkt dat je iets weet over iemand."
"Goede uitleg." Zegt Zayn droog. Harry rolt zijn ogen.
"Bijvoorbeeld, ik zeg dat ik van gitaar spelen hou, dan moeten de gene die dat van mij weten een shotje drinken." Leg ik uit.
"Ja, en dan ben ik waarschijnlijk nu de enige die een shotje neemt." Zegt Harry.
"Hou je van gitaar spelen?" Vraagt Niall.
"Een beetje. Ik heb zelf geen gitaar, maar ik vind het wel leuk." Niall springt blij op.
"Kan je ook zingen!?" Harry lacht.
"Ja, dat kan hij." Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd.
"Nee, dat kan ik echt niet." Zeg ik met een lach. Harry rolt zijn ogen en sprint naar boven.
Hij komt terug met zijn gitaar in zijn handen. Hij geeft het aan mij.
"Speel wat voor ons, Louis." Zegt Zayn. Ik zucht.
"Oké, maar ik heb jullie gewaarschuwd."
Ik pingel wat aan de snaren en stem de gitaar iets. Ik tokkel wat en daarna besluit ik een liedje van Ed Sheeran te spelen.
We keep this love in a photograph.
Ik kan Harry zien smelten. Ze luisteren allemaal aandachtig en het verbaasd me dat niemand lacht. Het klinkt nergens naar.
Ze juichen allemaal wanneer ik klaar ben.
"Oh my God, Louis! Je hebt talen!" Roept Zayn. Ik lach en haal mijn schouders op.
"Weet je," begint Liam. "Harry kan ook goed zingen." Harry kijkt naar hem op en schudt snel zijn hoofd.
"Echt?" Vraagt Niall verbaasd.
"Uh, waarom heb ik je eigenlijk nooit horen zingen?" Vraag ik fronsend. "Ik herinner me dat je vertelde dat je het leuk vindt." Harry kleurt lichtjes rood en kijkt naar beneden.
"Ik zing nooit waar andere bij zijn." Zegt hij zacht.
"Laten we een kampvuur maken in de tuin en liedjes zingen en verhalen vertellen!" Schreeuwt Niall. Iedereen lacht maar stemt in.
Niet veel later zitten Niall en ik een liedje te zingen, aangezien wij de enige zijn die durven te zingen. We hebben een korf in het midden van ons kringetje gezet met hout dat we hebben aangestoken.
"C'mon, Harold." Pruil ik. "Zing een stukje." Harry haalt zijn schouders op.
"Harry, ik heb je vaker horen zingen. Het is echt mooi." Harry zucht en knikt.
Hij komt naast mij zitten en fluistert welk liedje hij wilt doen. Ik speel de juiste akkoorden terwijl Harry zachtjes begint te zingen.
Ik zorg ervoor dat hij mij aankijkt en niet de andere. Hij zingt zo zachtjes dat ik zeker weet dat Zayn, die tegenover hem zit, hem niet kan horen.
Ik sein met mijn gezicht dat hij harder moet en hij begint iets harder te zingen. Niet veel later kan iedereen hem horen zingen. Liams ogen zijn gesloten en Zayn luistert aandachtig. Niall zingt heel zacht mee met zijn ogen ook gesloten. Harry en ik houden onze ogen niet van elkaar af.
Iedereen begint te juichen en te klappen zodra het liedje is afgelopen. Harry bloost en probeert zijn gezicht te verbergen.
"Wow, Harry. Je kan echt zingen." Zegt Zayn verbaasd. "Ik ben al zoveel jaar je vriend en ik wist dat helemaal niet! Terwijl die lul daar het wel wist!" Zegt hij wijzend naar Liam. Liam lacht en haalt zijn schouders op.
"Zo eng was het niet, toch?" Vraag ik Harry. Hij schudt zijn hoofd en glimlacht.
"Zullen we terug naar binnen?" Vraagt Liam. We knikken allemaal en maken het vuur uit.
Zodra we terug naar binnen lopen pakt Harry een paar dekens voor iedereen. Hij zet de tv aan en begint een film op te zoeken. Wanneer we allemaal instemmen over een film, zet Harry hem aan en kruipt dichter tegen me aan.
Ik speel met zijn haar terwijl we de film kijken. De andere jongens lachen bij elk grappig stukje, maar ik ben te druk bezig met Harry's krullen. Ik druk een kusje in zijn nek en kijk de film verder.
——
Aw, lief!Vergeet niet te stemmen!
Love you
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanfictionLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...