Hoofdstuk 26

2.9K 101 47
                                    

Update: WoW! Bedankt iedereen voor 1k reads. Gisteren had ik er nog in de 600 en nu 1000! Thanks iedereen!😭❤️🏳️‍🌈

Louis' POV

Ik loop samen met Harry zijn huis binnen. Het is een paar dagen geleden dat we het hebben goed gemaakt. We komen nu net thuis van school. We hebben elkaar niet meer verlaten sinds toen. Mijn zusjes zijn ook niet meer boos hem.

"Mam!?" Schreeuwt hij. We krijgen geen antwoord. "Ik ga even kijken of ze thuis is." Zegt hij en drukt een kus op mijn wang, waarna hij naar boven rent.

Ik ga in de woonkamer zitten en wacht geduldig tot Harry terug komt. Ik kijk even naar de muren, waar veel foto's hangen van Harry en zijn zus toen ze klein waren.

"Er is niemand thuis, we zijn alleen." Grijnst hij. Ik knik. Oh God, wat heeft hij in gedachte.

"Wat gaan we doen?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op.

"Knuffelen?" Hij geeft me de liefste glimlach die hij heeft en kijkt me smekend aan. Ik lach.

"Sure, baby." Hij lacht en gooit me bijna op de bank. Ik lach hard.

Hij gaat boven me liggen en legt zijn hoofd in mijn nekholte. Ik giechel door zijn adem in mijn nek en sla mijn hand voor mijn mond. Harry kijkt me meteen aan met een grijns.

"Giechelde je nou?" Grijnst hij. Ik schud met rode wangen mijn hoofd. "Echt wel." Zegt hij. Ik lach en schud mijn hoofd.

Harry gaat op mijn heupen zitten en begint me te kietelen. Ik gier het uit en roep dat hij moet stoppen. Maar hij luistert niet.

"S-stop!  Ge-ge-na-de!" Lach ik. Harry kan alleen maar grijnzen.

"Ik stop als we nu naar boven gaan." Ik knik en hij stopt. Ik hap naar adem en ga rechtop zitten. Ik geef hem een kus, duw hem van me af en ren naar boven.

Ik hoor hem roepen als ik lachend naar boven ren, zijn kamer in en op zijn bed spring, wachtend op Harry.

Harry komt buitenadem zijn kamer ingelopen. Hij loopt op me af en likt zijn lippen, waarna hij me naar achter duwt en boven me gaat hangen.

"Oh, Louis. Wat ben je toch ook nog net een klein kind." Ik grinnik en knik. "Don't stop doing that, I like it." Fluistert hij.

Hij drukt zijn lippen op die van mij. Onze tongen spelen een vurig spel, met Harry aan de leiding. Ik trek Harry tegen me aan en ik voel meteen een bobbel van onder. Iemand heeft zin...

Ik beweeg automatisch mijn heupen tegen de zijne, waardoor zachte kreunen zijn mond verlaten tegen mijn lippen. Ik grijns en ga door.

"L-Louis." Kreunt hij en kijkt me aan.

"Ja?"

"Wil je het al?" Vraagt hij zacht. Ik schud mijn hoofd.

"Nog niet." Hij knikt.

"Laat je me nu zitten met...dit?" Hij wijst naar zijn gegroeide bobbel in zijn broek. Dat moet wel pijn doen. Ik grijns en schud mijn hoofd.

Ik druk mijn lippen weer op de zijne en ga met mijn hand richting de bobbel. Ik knijp er zacht in, waardoor Harry een kreun laat.

"Fuck, Lou. Stop teasing." Ik grijns en ga nog door.

Hij stopt me en trekt zijn broek uit. Hij laat zijn boxer nog aan. Hij komt weer boven me hangen. Ik trek aan zijn shirt, die ik vervolgens uit trek, ik doe het zelfde bij mezelf.

Mijn hand glijd over zijn kleine sixpack. Ik geef een kusje op zijn borst.

"Mine." Fluister ik.

Ik druk mijn lippen weer op de zijne terwijl ik met mijn hand naar zijn lengte beweeg. Ik pak hem vast en even worden mijn ogen groot.

"Wat i-is er?" Kreunt Harry. Ik grijns.

"Niks, babe." Zeg ik. Ik beweeg op en neer, waardoor Harry zucht van genot.

Hij plaatst kusjes in mijn nek terwijl ik steeds verder ga.

"F-Fuck, Lou. Als je zo door gaat, kom ik in mijn boxer." Ik blijf doorgaan. Ik ga steeds sneller en dan weer langzamer.

"Lou! Stop. It." Ik lach en ga sneller. Kreunen vullen de kamer en niet veel later bereikt Harry zijn top. "Oh my god." Hijgt hij.

Hij laat zich naast me vallen en kijkt me aan. Ik glimlach een beetje onzeker naar hem. Hij glimlacht breed en kust me.

"Dat was geweldig." Fluistert hij. Ik glimlach en bloos. "Moet ik niet wat terug doen?" Zegt hij, wijzend op mijn, inmiddels gegroeide, bobbel. Ik schud beschaamd mijn hoofd.

"Volgende keer." Fluister ik. Hij knikt, staat op en pakt een schone boxer. Ik loop naar de badkamer en was mijn handen.

Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik dit gedaan heb bij iemand. Sowieso mijn eerste seksuele ervaring. Ik hoop niet dat hij dat gemerkt heeft. 

Ik loop terug de kamer in, waar Harry weer aangekleed op bed ligt. Ik kom naast hem liggen, hij legt zijn hoofd op mijn blote boven lichaam.

"Was dit je eerste keer, Lou?" Vraagt hij. Ik slik.

"Ja." Fluister ik. Hij drukt een kus op mijn borst.

"Je leek veel ervaring te hebben." Grinnikt hij. Ik bloos.

Ik ga met mijn hand door zijn haar, hij sluit zijn ogen door mijn bewegingen. 

"Ik hou van je, Louis." Ik glimlach.

"Ik hou ook van jou, Harry, meer dan je denkt."

——
Aww!

Ik ben niet zo goed in smut schrijven, hahah, sorry! Xx

Vergeet niet te stemmen!

Love you.

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu