Louis' POV
Ik loop samen met Niall door de stad. Ik had helemaal niet door dat ik Niall bijna vergat nu ik zo bezig ben met Harry.
Harry vond dat we een paar dagen even uit elkaar moesten gaan. Niet uit elkaar als in: het is uit tussen ons, maar uit elkaar als in: ook kunnen leven zonder elkaar.
Ik vind dat persoonlijk het slechtste idee van de wereld, maar goed. Het is misschien ook wel goed om te kunnen leven zonder altijd bij elkaar te zijn.
"Zullen we een ijsje kopen?" Vraagt Niall. Ik knik.
We lopen met een aantal tassen de ijswinkel binnen en bestellen ons ijsje. Ondertussen gaan we zitten aan een tafeltje met ons ijsje en eten we het in stilte op.
"Ik heb je echt gemist, Lou." Verbreekt Niall te stilte. Ik voel me schuldig.
"Sorry." Mompel ik. Niall kijkt me vragend aan.
"Waarvoor?"
"Ik vergat je bijna door Harry." Zeg ik zacht. Niall glimlacht.
"Bijna is niet helemaal." Ik ben blij dat Niall altijd alles positief bekijkt. Ik zelf doe dat namelijk nooit.
"Ik heb jou ook gemist, Nialler." Hij glimlacht.
Niall's telefoon trilt en hij pakt het om te kijken wie het is. Hij kijkt er naar en een grote glimlach siert zijn gezicht. Hij typt iets terug, waarna zijn wangen een klein beetje licht roze kleuren. Ik grijns.
"Wie is dat?" Grijns ik.
"Uh, Lou ik moet gaan." Zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Ik heb afgesproken met iemand."
"Oeh. Een meisje?" Niall bloost en kijkt weg. "Aaaww! Nialler heeft een daatteee." Hij lacht zacht en knikt. "Wie is het?"
"Dat vertel ik niet." Zegt hij simpel.
"Nou, waarom niet." Pruil ik. Niall staat op.
"Geheimpje." Fluistert hij waarna hij weg loopt.
Ik schud lachend mijn hoofd en sta op. Ik loop de winkel uit en ren naar Niall toe.
"Sukkel." Mompel ik. Hij grinnikt.
We lopen naar Niall's auto. Hij brengt me thuis en ik wens hem veel succes. Ik loop mijn huis binnen en zet mijn tassen weg.
"Hey, mam." Zeg ik als ik de woonkamer in loop. Ze glimlacht lief naar me.
"Harry is langs geweest." Zegt ze. Ik kijk haar verbaasd aan.
"Echt?" Ze knikt. "Waarom? Hij heeft me niet gebeld of zo."
"Hij vroeg of je thuis was, hij zag er een beetje pips uit. Ik zei hem dat je met Niall naar de stad was, toen draaide hij zich weer om en liep weg." Legt ze uit. Ik frons.
"What the fuck." Mompel ik. "Ik ga hem bellen." Mijn moeder knikt en ik vertrek naar boven.
Ik bel Harry maar hij neemt niet op. Wat zou er zijn met hem? Ik bel nog een keer en nog een keer, maar elke keer krijg ik geen antwoord. Ik krijg zo'n onderbuik gevoel. Ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.
Ik ga terug naar beneden en ga zitten op de bank nadat ik wat te drinken heb gepakt.
"Wat zei hij, Lou?" Ik kijk naar mijn moeder.
"Hij nam niet op." Zeg ik fronsend. Mijn moeder fronst ook even.
"Dat is ook raar. Misschien is hij gewoon even wat aan het doen met vrienden." Ik knik, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet het geval is.
Op dat moment word ik gebeld. Ik pak snel mijn telefoon en kijk of het Harry is, maar er staat onbekend nummer. Normaal druk ik dat weg, maar nu heb ik zo'n gevoel dat ik op moet nemen.
"Hallo?" Zeg ik. Ik hoor wat geruis aan de andere kant.
"Hallo, spreek ik met Louis Tomlinson?"
"Ja, wie is dit?" Vraag ik.
"Oh excuseer me, ik ben van de politie en ik bel namens Harry." Mijn hart maakt een sprongetje en klopt hevig in mijn keel.
"I-Is alles g-goed met hem?" Vraag ik onzeker. Mijn moeder kijkt bezorgd.
"Wij hadden de vraag of u nu meteen naar het kantoor wilt komen." Ze negeert mijn vraag.
"Ja, ik kom er meteen aan." Zeg ik en hang op. "Mam! We moeten naar het politie bureau. Ik denk dat Harry is opgepakt." Zeg ik snel. Mijn moeder trekt haar wenkbrauwen op.
"Waarom denk je dat?"
"Omdat ik werd gebeld door de politie dat Harry daar zit!" Zeg ik hard en sta op. "Kom! We moeten naar het bureau!" Mijn moeder knikt.
We trekken snel onze schoenen en jas aan, rennen naar de auto en vertrekken naar het politie bureau.
——
Oh shit. What have you done, Hazza?🤨Vergeet niet te stemmen! Xx
Love you.
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanfictionLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...