Hoofdstuk 54

2.4K 84 24
                                    

Louis' POV

"We kunnen even langs de jongens gaan?" Vraagt Harry, wanneer we zitten te bedenk wat we vandaag kunnen doen. "We hebben ze al een tijdje niet gezien." Ik knik.

"De laatste keer dat we ze zagen was toen die sleepover bij jou thuis een paar weken terug." Harry knikt.

"Ja, we moeten overmorgen weer naar school. Laten we nog even lol maken." Zegt hij met een lach. Ik zucht.

"Ik wou dat we altijd gewoon zo konden leven." Geef ik toe. Harry slaat zijn armen om me heen.

"Ik weet het, Lou. Nog maar 3 weekjes en dan zijn we verlost van school."

"Ja, ook maar voor even. Ik ben helemaal niet klaar voor de laatste examens. Ik heb niks echt goed geleerd door heel jou verhuizing."

"Ja, weet ik. Ik ook niet. Maar het komt goed, Louis." Ik knik.

"Zullen we gaan?"

We trekken onze jas en schoenen aan en stappen het appartement uit. Zodra we buiten staan komt de frisse lente lucht ons tegemoet.

Het is niet erg warm, maar het is wel lekker. Ik kan niet wachten tot de zomer. En de zomer vakantie. Ik kan heel de vakantie met Harry zijn. Ook erna natuurlijk, maar we moeten beide werken.

Ja, ik heb een baantje gefixt. Ik had gesolliciteerd bij een kleding winkeltje waar ze mensen zochten, maar ik had er nooit meer wat van gehoord.

Ik ben opzoek gegaan naar een ander iets en nu ben ik aangenomen in een speelgoed winkel. Het lijkt me heel erg leuk daar te werken. Ik ben aangenomen, maar ik moet nog beginnen.

Harry is meer gaan werken. Hij werkt nu niet alleen op zondag, maar nu ook op dinsdag, woensdag en vrijdag. Ik vind dat nogal een onlogisch rooster, maar dat zal wel aan mij liggen.

We moeten eigenlijk fulltime baantjes gaan krijgen. Maar we hebben daar beide totaal geen zin in. We merken dat het wel steeds meer nodig is: Harry moet ook zijn huur kunnen betalen, natuurlijk.

"Kom je?" Hoor ik Harry vragen.

Ik kijk op en besef me dat we al bij Niall's huis zijn. Ik was zo ingedachte verzonken dat ik niet eens wist dat we er al waren.

Ik stap uit de auto en loop samen met Harry naar de deur. Hij belt aan en niet veel later wordt de deur geopend door Liam. Heel logisch ook...

"Hey, Guys! Come in."

We lopen naar binnen, naar de woonkamer en zien de rest op de bank zitten. Niall en Zayn zijn tegen elkaar aan het racen op Mario kart. Daarom deed Liam open.

"Ze zitten hier al een half uur te racen. Zayn wint telkens, maar Niall wilt hem ook is verslaan." Zegt Liam geïrriteerd. "Maar het lukt hem nooit." Hij laat een lach horen.

"Shut up, Payne. Ik kan dit." Liam knikt sarcastisch en schudt zijn hoofd naar ons.

Ik lach en ga ergens zitten. Harry komt naast me zitten. We kijken toe hoe Niall weer verliest en Zayn een ongeïnteresseerd gezicht trekt.

"Nou! Waarom kan ik dit niet!?" Roept Niall. Ik lach.

"Speel tegen mij, dan win je wel." Lach ik. Hij knikt en geeft me een controller.

We beginnen te spelen en al gauw staat Niall voor mij. Ik ben altijd al slecht geweest hierin, maar dit keer laat ik Niall gewoon winnen. Ik ben wel zo aardig.

"YES!" Roept Niall. "HAHA! JIJ BENT EEN LOSER IK BEN EEN WINNAAR!" Zingt/schreeuwt hij. Ik rol mijn ogen.

"Dat je één keer wint na duizend keer verliezen, maakt je nog geen winnaar, Niall." Niall kijkt me boos aan en gaat 'boos' op de bank zitten, terwijl de andere hem uitlachen.

"Willen jullie wat drinken?" Vraagt Zayn. "Ik denk, ik vraag het maar aangezien Niall te druk bezig is met verliezen." Niall rolt zijn ogen.

"Cola." Zeggen ik en Harry te gelijk. We kijken elkaar aan en lachen.

"Aw, cute." Piept Niall. Ik lach en rust mijn hoofd op Harry's schouder.

"Ik wil nu racen tegen Harry!" Roept Niall. Liam rolt zijn ogen en maakt een geïrriteerd geluid.

"Je gaat toch wel verliezen." Niall steekt zijn middelvinger op en kijkt Harry vragend aan.

"Sure." Antwoordt hij. Hij staat op, waardoor ik op de bank val met mijn hoofd, en gaat naast Niall zitten.

Niall kan alleen maar schreeuwen tijdens het spelen. Harry lacht alleen maar. Zayn kijkt droog toe en Liam zit erbij alsof 'ie zichzelf elk moment wilt ophangen.

——
Op één na laatste hoofdstuk!😳

Bij 16 votes komt het eerste hoofdstuk van 'strange truelove LS' vandaag nog online!

Vergeet niet te stemmen!

Love you

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu