Hoofdstuk 52

2.4K 94 51
                                    

Louis' POV

Ik open voorzichtig mijn ogen en kijk langzaam om me heen. We zijn nog bij Harry. Harry ligt met zijn buik tegen mijn buik en zijn gezicht ligt zo tegen mijn borst dat ik mijn kin op zijn hoofd kan leggen. Zijn ene arm ligt over mijn middel. Het verbaasd me dat we niet van de bank gevallen zijn.

Liam en Zayn liggen half tegen elkaar aan en Niall ligt half op de grond. We zijn blijkbaar allemaal inslaap gevallen tijdens de film.

Ik kan net zien hoe laat het is op de klok. Het is pas half 7. Ik kan niet opstaan, want dan maak ik Harry wakker. Ik sluit mijn ogen maar gewoon weer.

Niet veel later word ik wakker door zachte stemmen. Ik hoor Liam tegen Zayn praten.

"Ik vind het nog steeds zo raar om Harry zo te zien bij Louis." Zegt Liam, volgens mij.

"Ja, ik ook." Ik probeer niet te laten merken dat ik wakker ben. "Kijk hoe lief ze zijn." Ik kan Zayn gewoon horen smelten.

"Ja." Stemt Liam in. "Toch blijft het raar. Kijk hem liggen dan, helemaal tegen Louis aangeplakt. En als we vragen om wat te doen dan zegt hij altijd dat hij geen tijd heeft, want hij is met Louis." Liam zucht.

"Ik weet het. Maar je kan het hem niet kwalijk nemen, tho."

"Weet ik. Dat doe ik ook niet. Ik ben blij voor hem dat hij iemand heeft gevonden waar hij echt van houdt en niet alleen maar mee neukt." Ik voel dat ik bloos. Ik hoop dat ze het niet zien.

"Zullen we eten maken?" Hoor ik Zayn vragen. Ik hoor hoe ze zachtjes naar de keuken lopen en dan open ik mijn ogen.

Ik zie dat het nu half 11 is. Ik geef Harry kusjes op zijn kruin en pak hem steviger vast. Hij laat een zachte, slaperige kreun horen. Ik grinnik.

"Hey, baby."

Hij beweegt zijn hoofd waarna hij me aankijkt. Zijn ogen zijn nog slaperig en wat opgezwollen, ze staan half open, zijn gezicht is wat bleekjes en zijn lippen zijn ook wat opgezwollen en roder dan normaal. Ik hou van zijn 'net wakker' gezicht.

Ik bijt op mijn lip. Hij is zo hot. Waar heb ik deze jongen aan verdiend? Hij is zo mooi!

Harry begint te glimlachen als een gek en verligt zich. Hij tilt me iets op en gaat onder mij liggen. Hij duwt mij tegen hem aan.

"Je zegt bijna nooit 'baby'." Zegt hij stralend. Ik bloos. "Ik vind het leuk."

Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd, maar ik pak zijn gezicht vast en duw mijn lippen tegen de zijne. Zijn handen gaan over mijn rug en mijn heupen. Ze lijken mijn hele bovenlichaam te onderzoeken. Ik heb mijn handen in zijn haar gevouwen en woel er doorheen. De zoen is intens en vol liefde. Dit is de eerste keer dat Harry me zoent waar andere mensen bij zijn. Onze ochtendadem is nu even niet belangrijk.

"Lou- oh shit." Hoor ik Zayn zeggen. Harry trekt terug en rolt zijn ogen. Ik leg mijn hoofd in zijn nek.

"Wat is er?" Vraag ik. Ik weet niet zeker of hij het hoort aangezien ik tegen Harry's nek aanlig.

"Ik wilde vragen of jullie kwamen eten, maar ik zie dat jullie elkaar al eten dus ik ga maar weer." Ik lach.

"Ja, we komen zo." Zegt Harry.

Zayn knikt en loopt snel weer weg. Niall wordt ondertussen ook wakker en kijkt even verward om zich heen. Hij ziet ons liggen en staat op.

"Zayn en Liam hebben eten gemaakt, staat in de keuken." Zegt Harry snel. Niall knikt en rent naar de keuken. Vreetzak. "Dus, waar waren we?" Grijnst Harry. Ik lach en duw mijn lippen weer tegen de zijne.

Zijn handen vinden hun weg onder mijn shirt en hij streelt mijn rug. Mijn handen gaan nog steeds door zijn haar.

"Fuck, Lou." Hijgt Harry tegen mijn lippen. "We moeten echt stoppen, anders neem ik je nu en hier op de bank." Ik bloos en knik. Ik ga van hem af en wacht tot hij ook opstaat.

Zijn haar zit alle kanten op en zijn lippen zijn opgezwollen. Ik weet zeker dat ik niet anders lijk.

Hij pakt mijn hand, drukt een kus op mijn lippen en loopt met mij naar de keuken.

"Hehe." Zucht Liam. "Was het lekker?" Ik lach terwijl Harry geïrriteerd gromt door zijn opmerking.

"Bek dicht." Sist hij.

"Oh, iemand heeft een ochtendhumeur." Harry kijkt Liam aan met een dodelijke blik.

"Shit Liam, als blikken konden doden was je nu morsdood." Lacht Zayn. Liam rolt zijn ogen. Deze vriendschap is gewoon geweldig.

Je hebt Niall en ik: super lief tegen elkaar, staan altijd voor elkaar klaar. En dan heb je Liam, Harry en Zayn: altijd elkaar uitschelden of stomme grapjes maken over elkaar, chagrijnig tegen elkaar. Maar toch staan ze altijd voor elkaar klaar.

Harry kijkt naar me, waardoor ik terug kijk. Hij glimlacht lief en ik glimlach terug. Hij grinnikt zacht en eet zijn broodje. Harry kan soms zo random zijn.

"STOP." Schreeuwt Niall. We kijken hem allemaal met grote, vragende ogen aan.

"Jesus, wat?" Vraagt Liam.

"Jullie zijn zo schattig! Ik voel me loner." Niall pruilt.

"Ach, Nialler toch." Lacht Zayn. "Kom maar hier." Zayn tuit zijn lippen en maakt kus geluidjes. Iedereen schiet in de lach.

Ik hou van deze jongens!

——
Het eind komt al meer in beeld Guys! Er komen nog een paar hoofdstukken en met in 1 van die hoofdstukken een grote tijdsprong. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden?

Bij 20 votes vanavond weer een hoofdstuk!

Vergeet niet te stemmen!

Love you

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu