Louis' POV
"Harry! Schiet nou op!" Roep ik. Harry roept van boven dat hij klaar is en even later komt hij met de laatste doos naar beneden.
"Even dubbel checken." Zegt hij. Ik lach en geef hem een kus. We lopen naar zijn auto en stappen in.
Harry mag vandaag zijn huis in. De banken en het bed die hij al gekocht heeft staan er al in. Alles in het appartement is geregeld, hij moet alleen nog meer meubels kopen.
We komen aan bij het gebouw en lopen naar binnen. We zijn vaak hier geweest afgelopen dagen, om alles te verplaatsen en neer te zetten.
We stappen de lift in en Harry drukt op het knopje van de 6e verdieping. Hij pakt mijn hand wanneer de deuren open gaan en samen lopen we naar binnen, nadat Harry de deur geopend heeft.
"Home sweet home." Grinnikt Harry.
"Gefeliciteerd, baby." Zeg ik. Hij kijkt naar me en glimlacht. Hij drukt een kus op mijn lippen.
We lopen de lege woonkamer in. Het enige dat er staat is een bank. We gaan er op zitten en kijken wat rond.
"Ik ben echt blij, Lou." Zucht Harry. Ik kijk hem glimlachend aan.
"Da's goed." Hij knikt.
"Niet te geloven dat ik je een jaar geleden helemaal de pest pleuris in trapte en nu hier op de bank zit, ik mijn eigen huis, met jou, als mijn vriendje." Ik zie hoe hij z'n tranen weg knippert.
"Ik weet het." Zucht ik. "Ik heb soms nog steeds pijn." Harry kijkt meteen mijn kant weer op, zijn ogen groot en waterig. Ik leg een hand voor mijn mond en lach. "Dat was een grapje!" Harry zucht en geeft een stoot tegen mijn arm.
"Godver, Louis. Ik schrok me dood." Ik grinnik en kruip helemaal tegen hem aan. Hij slaat een arm om me heen en legt zijn wang tegen mijn hoofd.
"Zullen we naar bed?" Vraag ik.
"Ben je moe?" Ik knik. "Oké, kom maar." We staan op en lopen naar de slaapkamer.
Er staat alleen een groot bed, wat helemaal opgemaakt is. Er hangen ook gordijnen, gelukkig.
Ik kleed me uit en ga in het bed liggen. Het voelt nog nieuw. Harry komt er ook bij liggen en trekt me tegen zich aan. Hij kust mijn voorhoofd en ik sluit mijn ogen.
"Welterusten, Lou."
"Trusten, Harry." Fluister ik. Ik kruip nog dichter tegen hem aan totdat het echt niet meer kan. "I love you." Mompel ik tegen zijn blote borst.
"I love you more."
Wanneer ik de volgende ochtend wakker word, ligt Harry niet naast me. Ik ruik de geur van gebakken eieren door het huis. Ik glimlach wanneer ik bij mezelf denk dat Harry een ontbijtje maakt.
Vandaag gaan ik en Harry kijken voor meer meubels in het huis. We gaan kijken voor wat leuke accessoires. We hopen een tv te kunnen halen, maar anders hebben we ook wel genoeg aan Harry's MacBook.
Harry komt naar binnen gelopen met twee borden in zijn handen. Hij is al helemaal aangekleed en klaar voor de dag. Hij gaat naast me op het bed zitten en geeft me glimlachend een boordje.
"Morning, sunshine." Ik glimlach en bloos een beetje.
"Dit had je niet hoeven doen." Zeg ik zacht. Harry rolt zijn ogen.
"Als ik het niet wilde, had ik wel gewacht tot jij wakker werd, zodat je het zelf kon maken." Ik rol lachend mijn ogen en begin met eten.
"Hoe laat wil je naar die winkel?" Vraagt Harry. Ik lach. 'Die winkel'.
"Maakt niet uit. Ik kan me klaar maken en dan kunnen we gaan." Harry knikt.
"Is goed. Neem je tijd." Zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd voor hij onze lege boordjes pakt en uit de kamer loopt.
Ik loop naar de tas met mijn kleding erin, pak er een schone boxer uit, een zwarte skinny jeans, een wit shirt en loop naar de badkamer.
Er liggen een paar handdoeken die we meegenomen hebben en ik pak er een van. Ik zet de kraan van de douche aan en kleed me ondertussen uit.
Wanneer het water warm genoeg is, stap ik eronder en sluit ik mijn ogen, genietend van het warme, kalmerende water over mijn lichaam.
Ik was mijn haar en lichaam, stap onder de douche vandaan, droog me af en kleed me aan. Ik loop de badkamer uit en loop door naar de woonkamer.
Ik zie Harry zitten op de bank met zijn laptop op zijn schoot. Het ziet er grappig uit. Een random bank in een lege kamer.
"Ik ben klaar." Zeg ik.
Harry kijkt op en glimlacht. Hij loopt maar me toe, legt zijn handen op mijn heupen en trekt me tegen zich aan.
"Je bent zo schattig als je net uit de douche komt." Ik bloos en glimlach verlegen. "Kijk in de spiegel, babe."
Ik loop terug naar de badkamer en zie dat mijn natte haar alle kanten op staat. Ik lach zacht en probeer het te fixen. Ik heb niet echt zin om mijn haar helemaal te doen.
Harry komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen, hij rust zijn kin op mijn schouder en kijkt naar me via de spiegel. We maken oog contact via de spiegel en ik glimlach naar hem.
"Kom! We kunnen gaan." Zeg ik snel als ik uit m'n trans ben gekomen. Harry lacht en drukt een kus op mijn wang.
——
Aw!Ik vind mijn eigen boek gewoon schattig, echt raar😂
Einde komt al bijna!😱
Jullie lieve comments over dat dit 1 van de beste boeken is die jullie gelezen hebben, betekenen echt super veel voor me!
Dat motiveert me verder te gaan!
Dank je wel☺️Vergeet niet te stemmen!
Love you
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanfictionLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...