Hoofdstuk 41

2.7K 91 59
                                    

Louis' POV

Ze ziet er verschrikkelijk uit. Ze heeft een blauw oog, haar lip is kapot en droog. Ze heeft ook gips om haar arm, en haar been ligt omhoog. Vooral haar gezicht is erg beschadigt.

Harry loopt naar Gemma toe en gaat bij haar zitten. Hij legt zijn hand op haar wang en kust haar voorhoofd. Ze slaapt, dus ze merkt er niks van. Harry draait om, om ons aan te kijken. Ik kan zien hoe donker en woedend zijn ogen staan. Net zoals ze elke dag stonden, nog een paar maanden geleden...

"Mam." Sist hij door zijn tanden door. "Ik. Vermoord. Hem."

"Dat doe je niet, hun." Antwoord zijn moeder.

"Ik doe het, mam. Ik vermoord die gast. Wat een ter-"

"Taalgebruik." Onderbreekt zijn moeder hem.

"Waarom heeft hij überhaupt ingebroken en jullie meegenomen?! Waar the fuck is dat goed voor!?" Anne zucht.

"Hij zei dat jij dan je lesje zult leren." Harry zucht gefrustreerd. Ik neem het hem niet kwalijk. "Het komt wel goed, Harry." Harry knikt.

"Ik ben gewoon blij dat jullie in orde zijn, soort van." Zegt hij met een zucht.

"Het gaat ook wel goed komen. Het neemt alleen wat tijd. Je kan bij Louis verblijven?" Vraagt ze. Harry kijkt naar me. Ik knik.

"Uh, ik denk het." Zijn moeder kijkt hem aan. "Ik kan toch ook gewoon alleen thuis zijn? Ik wil geen last zijn." Hij eindigt zijn zin wat zachter.

"Dat ben je niet, Hazz. Mijn moeder vindt het gezellig en mijn zusjes zijn gek op je, dat weet je toch?" Hij glimlacht zwak.

"Weet je het zeker?" Ik knik. "Oké."

"Gaan jullie maar, kom morgen terug. Ik heb wat rust nodig." Zegt zijn moeder. We knikken.

Harry drukt een kus op haar voorhoofd. Ik glimlach naar haar. Harry pakt mijn hand en samen lopen we het ziekenhuis uit.

"Ben je oké?" Harry knikt.

We komen thuis en zien iedereen in de woonkamer zitten. Het gebeurd niet vaak dat iedereen met ze alle in de woonkamer zit. Er staan ook allemaal tassen en koffers.

"Hey." Zeg ik. Iedereen kijkt op.

"Hey! Hoe gaat het met ze?"

"Uh, ze leven nog." Zegt Harry. Mijn moeder kijkt medelijdend en bezorgd.

"Het spijt me, jongen." Harry glimlacht naar haar en haalt zijn schouders op. "Louis, wij gaan zo weg."

"Waarheen?"

"We gaan naar opa en oma, weet je nog?" Ik frons en schud mijn hoofd. "Je moet echt is opletten als ik je wat vertel. We gaan naar opa en oma en blijven daar slapen, jij hoeft niet mee zodat je met Harry kan zijn." Ik knik.

"Oh ja." Mompel ik. Dat heeft ze inderdaad gezegd, maar ik was het gewoon weer vergeten.

Harry kijkt me aan met een kleine grijns. Ik stoot hem aan en focus me weer op mijn moeder.

"Er ligt pizza in de vriezer." Ik knik. "Je kan me bellen als er wat is en, uh, er is genoeg eten in hui-"

"Mam, het komt goed. Het zijn hooguit twee dagen. Ik kan prima voor mezelf zorgen." Zeg ik met een glimlach.

"Ja, dat is waar. Sorry." Mompelt ze terwijl ze in haar zakken graait en voelt of ze nog wat vergeten is. "Hebben we alles, meiden?"

"Ja, mam. We hebben het al drie keer gecheckt." Zucht Fizzy. Ik lach zacht.

"Mam, niet zo stressen. Zover van huis is het niet. En ik ben er zeker van dat opa en oma ook wel van alles hebben." Mijn moeder zucht en knikt.

"Ja, sorry." Ik kijk haar lachend aan.

Ze geeft me een kus op mijn wang en een knuffel, ze doet bij Harry het zelfde.

"Zullen we gaan dan?" Vraagt ze. Al mijn zusjes staan op en zwaaien naar ons wanneer ze richting de auto lopen. "Gedraag je, Lou. Geen feesten of wat jullie tieners dan ook doen." Zegt ze nog voor ze de deur sluit. Ik lach.

"Stress kip." Grinnik ik.

Harry draait me in een snelle beweging om, waardoor ik mijn handen op zijn borst leg en hem aan kijk. Hij legt zijn handen op mijn heupen en wrijft rustig op en neer.

"Dus, we hebben het huis voor ons alleen twee dagen?" Grijnst hij. Ik knik met een kleine grijns. "Dat betekent dat we alles kunnen doen." Hij geeft me een knipoog. Ik bloos en bijt op mijn lip.

"Ja." Zeg ik schoor.

Hij likt zijn lippen waardoor ik slik. Hij kijkt me intiem aan, waardoor ik harder op mijn lip bijt. Hij doet dit expres, omdat hij weet dat ik hem niet kan weerstaan.

"Fuck, we gaan naar boven." Zeg ik met een grom en trek hem mee naar boven. Hij lacht zelfvoldaan.

Zodra ik de deur achter me dicht doe, drukt hij me tegen de muur en begint me te zoenen. Ik leg mijn handen in zijn nek en zwaai mijn benen over zijn middel.

Hij draagt me naar het bed en laat me neer vallen. Ik kijk naar hem op, wanneer hij zijn shirt uittrekt. Ik trek meteen de mijne ook uit.

Hij hangt boven me en kijkt me aan. Ik zoen hem weer. Hij laat zich zakken waardoor ik wat voel van beneden. Ik schuur tegen hem aan, wat hem laat kreunen.

Ik ga met mijn hand naar de knoop van zijn broek en maak het open. Harry rukt meteen zijn broek van zijn benen. Nog steeds hebben onze lippen elkaar niet los gelaten.

Harry frummelt aan mijn broek en ik help hem met uitrekken. We liggen nu alleen in onze boxers.

Ik ga met mijn hand over zijn lichaam, steeds opnieuw. Ik verken elk stukje van zijn prachtige, gladde huid. Elk moedervlekje, elk haartje.

Harry plaatst kleine kusjes in mijn nek, hij zuigt aan een bepaald plekje, wat me laat kreunen.

——
Oehhh! To be continued...

IT'S MAH BIRTHDAY
BITCHES!🎉🎉🎉
Ik ben gewoon al 15, WHUTT?😂

Vergeet niet te stemmen!

Love you

X KaylinStylesx

I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu