Louis' POV
Ik word wakker en kijk om me heen. Waar ben ik? Oh ja. Bij Harry. Ik kijk naast me en zie een slapende engel, ik bedoel Harry.
Zijn ene arm om mijn buik heen gelagen en zijn andere arm onder zijn hoofd.
Ik ben blij dat Harry voor me durft te kiezen. Ondanks zijn twijfels. Ik kan zien dat hij twijfelt tussen ons. Hij vind zichzelf niet goed genoeg voor me. Alleen denk ik daar heel anders over.
Ik wil niet de gene zijn die de leiding heeft in de handelingen die we doen, ik wil dat Harry de leider is, zoals hij altijd is geweest. Hij is de teaser.
Ik dwaal af in mijn gedachtes over Harry en ik, dicht tegen elkaar, op zijn bed, elkaar aanrakend en zoenend en- oké, nee, zet het uit je hoofd. Daar is hij nog lang niet klaar voor.
Ik ga hem laten zien hoe veel hij voor me betekent, dat hij mij wel verdient, dat hij goed voor me is. Mijn gedachtes worden verbroken door Harry's super sexy ochtendstem.
"Goede morgen." Ik glimlach.
"Goede morgen. Lekker geslapen?" Vraag ik terwijl hij wat meer naar me toe kruipt. Hij knikt.
"Ik moet werken vandaag, Lou." Zegt hij sip.
"Werk jij?" Vraag ik. Hij lacht even.
"Ja, ik ben bijna 18, ik moet ook m'n geld kunnen verdienen." Ik grinnik.
"Waar werk je?" Hij lacht even.
"Starbucks." Grinnikt hij.
"Oeh, nice." Grinnik ik. "Kan ik niet effe toevallig een drankje kopen?"
"Natuurlijk, maar ik mag je dan niet kussen of knuffelen, Lou." Ik knik.
"Dat begrijp ik. Ik heb trouwens nog huiswerk, ik denk dat ik een drankje kom halen bij jou en dan aan mijn huiswerk begin, goed?" Ik voel hem knikken.
"Ik moet me klaar maken." Zegt hij, terwijl hij opstaat en een kus op mijn voorhoofd drukt. Ik glimlach.
Hij loopt de badkamer in en niet veel later hoor de douche stromen.
Mijn ogen scannen zijn kamer rustig. Mijn ogen vallen op een donker blauwe, mooie gitaar. Ik glimlach en pak het. Ik begin wat akkoorden te spelen.
Ik speel een liedje die mijn opa me ooit geleerd heeft. Ik zing er zachtjes bij. Ik sluit mijn ogen tijdens het bespelen van de snaren waar mijn vinger tegen aan tokkelen.
Ik open mijn ogen, wanneer ik klaar ben en zucht. Ik mis mijn opa. Hij is een jaartje terug helaas overleden.
"Wauw, Lou." Ik schrik door Harry's stem. "Ik wist niet dat je zo goed kan spelen." Ik glimlach verlegen.
"Ach, het is het enige liedje dat ik ken." Hij glimlacht.
We lopen samen naar beneden. Harry zegt zijn moeder gedag en loopt daarna met mij de gang op.
"Je mag naar huis wanneer je wilt, je mag ook hier blijven." Hij glimlacht.
"Ik ga zo naar huis, huiswerk." Hij knikt begrijpelijk.
"Oké. Ik ben half 5 weer terug." Hij geeft me een kus. "Bye, Lou." Ik glimlach.
"Bye, Hazz." Hij opent de deur en verdwijnt.
Ik zucht zachtjes en loop naar boven. Zo zou het van mij elke dag wel mogen zijn.
Samen opstaan, in ons eigen huisje, een afscheidskus elke keer als één van ons naar werk gaat.
Ik glimlach door de gedachtes. Ik moet niet zo in de toekomst kijken, dat weet ik, maar bij Harry heb ik gewoon het gevoel dat we voor altijd bij elkaar kunnen blijven.
Ik loop naar beneden.
"Ik ga naar huis." Zeg ik als ik de woonkamer in loop.
"Is goed hoor, jongen." Zegt Anne. "Ik zie je vast snel weer." Ik grinnik.
"Ik denk het ook. Tot ziens."
Ik loop naar buiten en steek mijn handen in mijn zakken. Van mij mag het wel weer zomer worden. Lekker bruinen in de zon, zwemmen.
Ik kom thuis aan en loop meteen door naar de woonkamer.
"Hey, schat." Zegt mijn moeder. Ik begroet haar terug en al mijn zusjes en pak wat drinken. Daarna loop ik door naar boven en begin aan mijn huiswerk.
Na mijn wiskunde, biologie, Engels en Frans, nadat ik wat gehaald heb bij Harry, te hebben geleerd en gemaakt ben ik dood moe.
Ik kijk op de klok. Het is 4 uur. Ik besluit nog even te douchen, voor ik naar Harry ga.
Ik sta op het punt aan te bellen bij Harry als ik hard geschreeuw hoor komen uit zijn huis. Het klinkt als Harry. Als er maar niks ernstigs is.
Ik bel aan en wacht geduldig. Gemma doet met betraande ogen open.
"W-Wat is er aan d-de hand?" Vraag ik. Gemma schudt schuldig haar hoofd. Waarom schuldig?
"Misschien is het beter als je gaat, Lou." Ik schud mijn hoofd.
"Waarom? Wat is er aan de hand?"
"Hij is nogal boos."
"Laat me alsjeblieft naar binnen gaan." Smeek ik. Gemma zucht en gaat opzij.
Ik loop de woonkamer in en zie stoelen van de eettafel op de grond liggen en zijn moeder met haar handen voor haar mond met tranen toe te kijken hoe Harry alles uit zich gooit.
Ik zeg je eerlijk, ik ben doodsbang nu. Als Harry boos is, moet je uit zijn buurt blijven. Ik kan het weten...
"Hazz?" Zeg ik zacht.
Hij draait zich verschrikt om.
"L-Lou." Ik zie dat hij gehuild heeft.
"Wat is er?"
Ik loop dichter naar hem toe, maar hij loopt naar achter zodra ik dichterbij kom. Meteen stop ik met lopen en kijk hem vragend aan.
——
Och och, Harry toch. (Lol, dat rijmt)Vergeet niet te stemmen! Xxx
Love you.
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanficLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...