Louis' POV
Ik sla mijn wekker uit wanneer die afgaat. Ik zucht. Vandaag naar een nieuwe school, met nieuwe mensen en nieuwe kansen. Ik ga het helemaal anders doen dit keer. Ik vertel niemand dat ik gay ben, mensen vinden dat iets om iemand mee te treiteren. Ik was altijd openlijk homo, maar nu, nu denk ik daar toch anders over. De blauwe plekken zitten nog steeds op mijn lichaam.
Ik stap mijn bed uit en doe mijn ochtend routine waarna ik naar beneden loop. Iedereen zit al aan tafel, met iedereen bedoel ik; mama, Lizzy, Lottie, Phoebe en Daisy, mijn zusjes. Ja, ik ben de enigste jongen in dit huis. Mijn vader is nergens te bekennen. Mijn moeder denkt dat dat misschien de reden is dat ik homo ben: ik heb geen mannelijk voorbeeld.
Ik maak wat eten voor mezelf en ga aan tafel zitten. "Heb je er zin in, Lou?" Vraagt Lottie, de oudste van het stel. Ik haal mijn schouders op.
"Wees gewoon jezelf, lieverd." Zegt mijn moeder. Ik lach sarcastisch.
"Dat is nou iets wat ik graag voorkom." Zeg ik. Mijn moeder en zusjes kijken me aan met medelijden. Ik zucht. "Ik red me wel, mam. Don't worry." Ze glimlacht naar me en staat op. Ik sta ook op en loop naar mijn kamer.
Ik stap de auto in, mijn moeder start de auto en rijd weg. Onderweg naar mijn nieuwe school!
"Veel plezier, lieverd!" Roept mijn moeder als ik de auto uit stap. Ik geef haar snel een kus en loop het plein op. Ik probeer niet op alle ogen, die op me gericht zijn, te letten. Ik loop de school binnen. Ik loop eerst naar het hokje om mijn rooster en shit op te halen.
"Goedemorgen, ik kom mijn rooster ophalen." Zeg ik vriendelijk. De man knikt vriendelijk en zoekt wat op.
"Jij moet Tomlinson zijn, Louis." Zegt hij. Ik knik. "Louis. Leuke naam." Ik glimlach. "Hier, daar is je volgende les," hij wijst naar een lokaal, ik knik. "Oh! Horan! Leidt deze jongen even rond wil je, hij is nieuw." Zegt hij tegen de blonde jongen die langsloopt. Hij knikt vriendelijk.
Hij steekt zijn hand uit, die ik aan neem. "Niall." Glimlacht hij.
Ik glimlach terug. "Louis. Leuk je te ontmoeten Niall." Hij glimlacht.
"Zullen we dan maar?" Ik knik en loop achter hem aan.
Hij verteld wat dingen over de school en waar alle lokalen zijn. "Mag ik je rooster is zien, Lou?" Ik glimlach door me bijnaam. Zo noemen ze me alleen thuis. Heb ik nu dan een vriend? Ik geef hem mijn rooster. "Oh! Je zit bij mij in de klas, gezellig." Ik glimlach en knik. We lopen langs een aantal lokalen.
"Is dit het techniek lokaal?" Vraag ik. Niall knikt. Ik kijk door het raam, mijn ogen vallen op een jongen die bezig is met een elektrische zaag. Hij heeft bruin, krullend, lang haar dat bijna zijn schouders aanraakt, gespierd en hoootttt! Ik merk dat ik blijf staren wanneer Niall lachend een hand voor mijn ogen zwaait. Ik knipper een paar keer en kijk Niall aan. Hij lacht.
"Uhm ja, dat is Harry Styles, daar zou ik geen vrienden mee proberen te worden als ik jou was. Hij zit helaas ook in onze klas." Zegt hij. Ik knik.
"Waarom?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. "Ik bedoel, waarom mag ik geen vrienden met hem zijn?"
"Het mag wel, ik zou het alleen niet proberen. Niet gemeen bedoelt of zo, maar je ziet er niet bepaald 'badboy' achtig uit." Ik grinnik en schud mijn hoofd. "Hij pakt je met iets kleins van je en kan zo heel je leven verpesten." Ik kijk nog eens daar deze 'Harry Styles'. "En hij haat homo's." Voegt hij eraan toe. Ik kijk meteen op naar Niall. Hij glimlacht. "Ik ben niet tegen homo's, Lou. Ik vind het knap dat je durft te zijn wie je bent." Ik kijk hem vragend aan. Hij lacht. "Een hetero jongen kijkt niet zo naar zo'n knappe jonge als Harry." Ik glimlach beschaamd.
"V-vind je m-me nu niet-t raar?" Stotter ik. Hij glimlacht en legt zijn hand op mijn schouder.
"Tuurlijk niet. Kom we gaan verder." Ik knik opgelucht en loop weer achter hem aan.
Hij wijst nog wat lokalen en dingetjes aan. Ik schrik als de bel gaat. "Is her pauze?" Niall knikt. We lopen naar de kantine. Het is best groot en er zijn al veel kinderen.
Niall wijst naar een paar kinderen. "Daar staan mijn vrienden. Kom je mee?" Ik knik. Als ik dichterbij kom, zie ik hoe ze eruit zien. Ze zien er niet verkeerd uit. "Hey, jongens dit is Louis." Ik zwaai ongemakkelijk. "Louis, dit zijn; Marcel." Hij wijst naar een jongen met bruine krulletjes, groene ogen en een grote bril op zijn hoofd. Hij ziet er knullig uit. "dit is Austin." Hij wijst naar een knappe, blonde jongen, blauwe ogen en een lip piercing. Hij ziet er niet knullig uit. "Dit is Calum." Hij wijst nu naar een iets donkerdere jongen dan de andere, zwart haar, bruine ogen. "En dit is Ashton." Hij wijst naar een schattige jongen, bruine ogen en bruin haar. Ik glimlach.
"Hey, ik ben Louis." Glimlach ik. Ze knikken en we beginnen wat te praten. Ik zucht blij. Ik heb nog nooit zoveel vrienden in één keer gehad, of überhaupt vrienden..
———
First chapter !
Lijkt het je een leuk boek?Vergeet niet te stemmen !
Love you.
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanfictionLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...