Louis' POV
"Fuck Lou." Hijgt hij. Ik kijk hem aan. "Ik wil je." Zucht hij tegen mijn lippen. Ik kus hem weer en knik wanneer ik iets terug trek.
"Oké." Fluister ik. Harry's ogen worden groot.
"Wat?" Fluistert hij verbaasd.
"Je wilt me, ik wil jou." Zeg ik simpel. Harry bijt op zijn lip.
"Wat wil je, Louis?" Hij kijkt me diep in mijn ogen.
"Ik wil jou." Zeg ik zacht. Hij blijft me aankijken. "In mij." Fluister ik.
"Fuck." Harry trekt in één beweging mijn boxer uit, waarna die van hem volgt.
Hij gaat boven me hangen en geeft me een klein kusje.
"Weet je het zeker?" Ik knik. "Zeg het, Lou."
"Ik wil het." Fluister ik.
Ik voel hoe Harry zijn hand over mijn kont beweegt. Ik voel hoe zijn vinger bij me naar binnen gaat. Ik kreun zacht. Ik verschiet iets als hij er nog een vinger bij doet.
"Het zal pijn doen, baby. Ik probeer je te laten wennen." Fluistert hij bij mijn oor. Ik knik langzaam.
Hij beweegt steeds wat meer en dieper. Ik voel hoe zijn vingers uit me glijden. Hij pakt een condoom uit zijn zak en scheurt de verpakking met zijn tanden open.
"Heb je dat altijd bij je?" Vraag ik met een lach. Harry grijnst.
"Met glijmiddel." Zegt hij met een knipoog. Ik lach zacht en kijk hoe Harry het over zijn lengte rolt.
Hij gaat boven me hangen en kust mijn lippen zacht. Ik voel zijn erectie bij mijn opening.
"Weet je het zeker?"
"Heel zeker."
"Zeg het als het teveel pijn doet, ik stop meteen." Ik knik en knijp mijn ogen dicht wanneer ik hem naar binnen voel gaan.
Hij gaat niet te ver, alleen het puntje. Ik adem diep in en uit en knik, een teken voor hem om iets verder te gaan.
"Fuck." Hijgt hij. "Mag ik bewegen?" Ik knik en hou mijn ogen stijf dicht.
Ik kreun van de pijn, maar tegelijk ook van genot. Het doet veel zeer, maar het went vanzelf.
"Is het goed zo? Of moet ik minder diep?" Ik schud mijn hoofd.
"G-Ga dieper."
Ik voel hem dieper gaan. Ik stop hem wanneer hij wilt gaan bewegen. Hij begrijpt het en blijft stil zodat ik kan wennen. Ik voel de pijn langzaam weggaan en knik naar hem.
Hij beweegt heel langzaam. Hij kreunt een paar keer en ik open langzaam mijn ogen. Ik zie hem naar me kijken en hij glimlacht als ik mijn ogen open.
"Gaat het?" Ik knik.
Hij gaat wat sneller waardoor ik kreun. Hij knijpt in de lakens langs mij en kreunt.
"Jeez, Lou. Je bent zo strak." Kreunt hij. Ik bloos.
Ik beweeg mijn heupen iets omhoog waardoor Harry helemaal erin schiet. Ik kreun hard en doe het nog een paar keer.
"I-Ik ga komen." Probeer ik te zeggen.
"Ik o-ook."
Harry stoot nog een paar keer zacht en komt met een harde kreun klaar, niet veel later kom ik ook.
Harry glijdt uit me, gooit zijn condoom weg en komt naast me liggen. Hij pakt mijn gezicht en geeft me een liefdevol kusje.
"Hoe was dat?"
"Fijn." Zeg ik. Ik zie aan Harry's gezicht dat dat niet het antwoord was wat hij wilde horen. "Begrijp me niet verkeerd, het was goed, het deed alleen veel pijn. Maar ik weet zeker dat het de volgende keren beter gaat." Zeg ik met een kleine glimlach. Harry knikt.
"Dat wordt het zeker."
Ik kruip tegen hem aan. Hij slaat zijn armen om me heen en ik druk mijn hoofd tegen zijn borst. Hij legt zijn kin op mijn hoofd. Ik sluit langzaam mijn ogen en val in een fijne slaap.
—
Ik word wakker door het felle licht dat in mijn kamer schijnt. Ik open mijn ogen en sluit ze meteen met een pijnlijke kreun. Ik wil me uitrekken, maar merk dat ik nog in Harry's armen lig.
Ik glimlach en kijk hem voorzichtig aan. Hij ziet er vredig, met zijn ogen gesloten en zijn rustige ademhaling.
Ik merk na een tijdje dat ik staar, maar het boeit me niks. Hij is gewoon ontzettend mooi. Wie kan er nou niet uren naar hem kijken?
"Staren is onbeleefd." Zegt hij met z'n krakerige ochtendstem.
"W-Wat? Hoe weet je dat?" Vraag ik verward.
"Ik weet alles." Hij opent langzaam een oog en kijkt me aan. Hij glimlacht overdreven breed, waardoor zijn kuiltjes extra diep zijn.
Ik glimlach overdreven terug en druk een kus op één van z'n kuiltjes, dus eigenlijk gewoon zijn wang.
"Heb je honger?" Ik knik. "Zal ik wat eten maken?"
"Ik kan het zelf ook."
"Maar ik wil het doen."
"Oké dan. Mag ik wel meelopen?" Harry grijnst. Hij staat op en trekt een boxer aan.
"Kan je lopen dan?" Vraagt hij met een grijns. Ik frons. Wat is dat nou voor vraag?
"Waarom zou ik ni- OH MY GOD! Laat maar." Ik ga snel weer liggen, nadat ik probeerde op te staan. Harry grijnst en komt op me af gelopen.
"Dat went nog wel." Grijnst hij. Ik rol mijn ogen en grinnik.
"Krijg ik dit dan altijd erna?" Vraag ik.
"Nee, alleen bij de eerste paar keer en als we het te hard hebben gedaan." Hij grijnst net zo hard als net.
"Oh." Breng ik uit.
"Weet je, Lou." Begint hij. Ik kijk hem aan. "We zijn nu allebei voor de helft ontmaagd." Ik bloos en lach zacht.
"Dat klinkt raar."
"Ja." Lacht hij. "Ik ga eten maken." Zegt hij, drukt een kus op mijn hoofd en verlaat de kamer.
——
How cute!Het blijft awkward om smut te schijven, but oh well🤷🏽♀️
Bedankt voor alle felicitaties! Love you all!💗
Vergeet niet te stemmen!
Love you
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanfictionLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...