Even voor de duidelijkheid: de vader van Harry leeft niet meer in dit boek. Sorry voor de verwarring xx
Louis' POV
"Het was Luke Hemmings. Dat is de jongen die jou drugs dwong te dealen, toch?" Harry ademt zwaar van woede en knikt.
Harry knijpt zijn vuisten in elkaar en ik kan zien hoe er bloed op zijn nagels komt. Ik pak zijn hand vast, wat ervoor zorgt dat hij stopt met knijpen.
"Die vuile-"
"Harry, hij is opgepakt. Maak je geen zorgen. Je moeder en zus zijn naar de eerste hulp gebracht. Je wordt gebeld wanneer er bezoek mag komen." Harry knikt en zucht opgelucht.
"Mag ik Luke spreken?" Vraagt hij zo rustig mogelijk. De agent kijkt twijfelend. Hij zucht.
"Normaal mag dat niet, maar voor deze keer mag het heel even." Harry knikt. "Volg mij maar."
We lopen achter de agent aan, richting de cellen. We lopen langs een paar cellen waar mannen ons dodelijk aankijken, het geeft me kriebels.
We stoppen met lopen bij de laatste cel, er zit heel ouderwets, gewoon tralies voor. We zien Luke op het bed liggen, starend naar het plafond. De agent kucht.
"Hemmings!"
Luke staat meteen op en er ontstaat een grijns op zijn gezicht, wanneer hij Harry ziet. De agent knikt naar Harry en loopt weg. Harry gaat voor het tralies staan.
"Harry! Lang niet meer gezien. Hoe is 't nou?" Grijnst Luke.
Harry steekt in een snelle beweging zijn arm door het tralies en pakt Luke bij zijn kraag, waardoor Luke tegen het tralies aangedrukt staat.
"Houdt je bek, Luke!" Sist hij. "Wat is jou probleem tegen mij?!" Luke laat een kwaadaardig lachje.
"Oh, Harry." Zegt hij met een lach. Luke kijkt mij aan en grijnst. "Is dat je vriendje? Wat leuk." Zegt hij. Ik slik. Harry pakt Luke steviger vast en zorgt dat zijn gezicht tegen het tralies aan stoot.
"Houdt je bek, zei ik!" Ik sta hier maar gewoon toe te kijken, wat moet ik dan doen? "Reageer op mijn vraag!"
"Jou geaard is mijn probleem!" Roept Luke. "Je had je vader wat beloofd, toch?" Harry schudt Luke heen en weer zodat zijn hoofd telkens tegen het tralies aanstoot. Ik zie de blauwe plek gewoon groeien op Luke's voorhoofd.
"Ik zweer het je, Luke! Als mijn moeder of zus er slecht aan toe is, ik doe je wat!" Roept Harry. Luke grijnst weer.
"Oh, Harry. Ik was slechts één trap verwijderd van je zus d'r dood." Grijnst hij.
Harry slaat Luke's hoofd tegen het tralies, steeds opnieuw, ik zie bloed over Luke's gezicht. Ik stap snel op Harry af en zorg dat hij Luke loslaat.
"Harry!" Roep ik. Harry laat los en Luke valt op de grond. Harry geeft nog een blik aan Luke, die hem dodelijk aankijkt, en trapt tegen het tralies.
"Klootzak." Sist Harry. "Je bent nog niet van me af." Met die woorden gezegd te hebben, pakt hij mijn hand en loopt hij met snelle passen de ruimte uit.
"Hoe ging het?" Vraagt de agent.
"Prima." Zegt Harry kortaf. "Mogen wij gaan?" De agent knikt.
Ik bel mijn moeder, die ons op komt halen en ons naar huis brengt. Als we thuis zijn zegt mijn moeder dat ze nog ergens heen moet en dat ze over een uur weer terug is.
Harry en ik lopen naar boven. Zodra ik mijn kamer deur dicht heb gedaan, duwt Harry me tegen de muur en drukt zijn lippen lustig op de mijne. Ik zoen uiteraard mee.
We lopen naar achter en vallen neer op mijn bed. Harry trekt mijn shirt uit en gaat verder met de zoen.
"Harry." Hijg ik. Ik weet niet zeker of ik het al wil. "Ik, uh." Hij kijkt me aan.
"Ik heb je nodig." Hijgt Harry. "Als je het niet wilt, kan jij mij ook gewoon plezieren." Zegt hij met een grijns. Ik glimlach en zoen hem.
We draaien om, zodat ik nu boven op hem lig. Ik trek zijn shirt aan en ga, nog steeds zoenend, met mijn handen over zijn sixpack.
Ik trek zijn broek uit en laat zijn boxer nog aan, waar al een aardig harde bobbel in te zien is. Ik schuur er overheen om hem te teasen. Kreunen verlaten zijn mond.
"Louis." Kreunt hij. "Doe gewoon." Ik lach zacht en trek zijn boxers uit. Zijn erectie popt gelijk omhoog.
"Jesus." Fluister ik. Ik kijk naar Harry die met zijn ogen dicht op het bed ligt.
Ik pak hem vast en beweeg heel langzaam op en neer. Hij kreunt jammerend. Ik ga iets sneller en dan weer langzamer.
"Lou." Hijgt hij. "Alsjeblieft." Ik grijns en breng mijn mond dichterbij.
Ik lik zijn eikel, wat er voor zorgt dat Harry een harde kreun laat. Ik laat hem langzaam in mijn mond glijden en beweeg op en neer. Ik ga met mijn tong over zijn eikel.
Hij pakt mijn haar vast en trekt zachtjes om het tempo te bepalen. Hij begint dieper te stoten waardoor ik moet kokhalzen. Hij merkt het en gaat minder hard.
Hij laat me los en ik ga verder. Hij kreunt steeds harder en niet veel later komt hij klaar in mijn mond. Ik slik het maar gewoon door.
——
SMUTTT!Vergeet niet stemmen!
Love you
X KaylinStylesx
JE LEEST
I don't know. Larry stylinson✔️ (DUTCH)
FanfictionLouis wordt al lange tijd gepest-omdat hij gay is-op school. Dat is dan ook de reden dat hij nu naar een andere school gaat. Daar ontmoet hij Niall. Ze worden goede vrienden. Dan is er nog Harry Styles en zijn vrienden; Zayn Malik en Liam Payne, de...