5.2K 390 226
                                    


"Busan'a Dönüş"



"Bence bu son zamanlardaki en kötü haberlerden biri.Şöhretinin zirvesinde olan Dünya Motosiklet şampiyonu Jeon Jungkook geçtiğimiz günlerde neredeyse hayatına mal olan bir kaza geçirdi.26 yaşındaki alfa sadece 3 yıldır profesyonel olarak yarışıyor ve iki dünya şampiyonluğunu elinde tutuyordu.Son şampiyonluk öncesi geçirdiği feci kaza ile birlikte yarış kariyerini sonlandırmak zorunda kaldı.En son 2 hafta önce San Donato hastanesinden ayrılırken tekerlekli sandalyede görüntülenen genç alfadan bir daha haber alınamadı..."


Her yerde,her radyoda,her televizyonda aynı şey konuşuluyordu.Jungkook,avuçlarının içinde her imkana sahipti.Hayalini kurduğu yaşamın tadını çıkarıyordu.Ta ki o güne kadar.Yarışların son ayağı olan İtalya da son şampiyonluğunu alacağından emin çıkmıştı o gün yarışaAncak bir anlık dikkatsizliği nedeniyle feci bir kaza yaşamış,metrelerce sürüklendikten sonra pist kenarındaki korumalarıklara çarparak durabilmişti.Hemen müdahale edilse dahi hayati tehlikesi çok yüksekti.Öyle ki ambulans da kalbi durmuş,hastaneye giderken yeniden hayata tutunmuştu.Malesef ki aldığı büyük darbeden ötürü omurgası zedelenmiş ve belden aşağısı felçli bir şekilde uyanmıştı.Bu,başına gelebilecek en kötü olaydı...

"Evet Bayan Jeon şu an da uçağa biniyoruz.Sanırım 3 gibi Busan'da olacağız.Evet efendim,o iyi kalkışı bekliyoruz.Geldiğimizde daha iyi konuşursunuz"

Jungkook,önündeki ekranından çekimleri en son yapılan Vogue dergisinindeki fotoğraflarını inceliyordu.Menajeri Seokjin telefonda annesiyle konuşurken her zamanki gibi umursamaz bir hava takınmıştı.Kazadan beri hep böyle olmuştu.Gülmez,konuşmaz,tepki vermez...Capcanlı bir Jungkook o kazada ölmüştü sanki.Alfa,yürüyememesinin acısını kendisinden ve çevresindekilerden çıkarıyordu.

"Annenin Napoli'ye nasıl gelmediğini hala merak ediyorum.Onu havaalanından geri döndürdün Jungkook çok endişelenmiş olmalı.Televizyonda çıkan haberler hiç iç açıcı değildi"

Kim Seokjin.Yaklaşık 3 yıldır menajeriydi.Profesyonel kadroya girdiğinde ünlü bir grubun partisinde onunla tanışmış ve menajerlik teklifini kabul etmişti.Jungkook'un bu kadar şöhret ve üne kavuşmasından o sorumluydu.Ve artık bir kariyeri olmasa bile hala yanındaydı...

"Artık William a yatırım yapmakta özgürsün"

Jungkook'un yüzünde acı bir gülümseme belirdi.William hem pistlerde hem de dergi kapaklarında pilotun en büyük rakibiydi.Ve gözü her daim Jeon'un menajerindeydi.Onu kendine istiyordu.

"Aptal olma Jungkook,William iyi biri ama seni asla bırakmam bunu biliyorsun"

"Tabi ki bırakmazsın.Ama artık motorsikletin üstünde harikalar yaratan yarışçı değilim.Bu boktan sandalyeye sıkışıp kaldım.Sen de diğerleri gibi gideceksin"

Jungkook her zaman duygularını hat safhada yaşayan biriydi.En iyi olduğunu düşündüğü şeyi kaybettikten sonra ruh hali daha da kötüleşmeye devam etti.Seokjin için o bir gelir kapısı değil her anında yanında olacağı arkadaşıydı.

"Yanılıyorsun Jungkook.Hala mükemmel birisin.Sadece rotanı biraz değiştirip hayata farkl bir pencereden bakmayı denemen lazım.Doğup büyüdüğün şehirde biraz vakit geçir ve doğru bir fizik tedavi al.Sana iyi geecek eminim."

"Uyuyacağım Seoul'e vardığımızda haber ver"

Hala askıda olan sol koluna dikkat ederek gözlerini kapattı.Busan'a dönmek sinir bozucuydu.Çünkü bir daha geri dönmemek üzere o kasabadan ayrılmıştı.Orada mutsuz değildi hayır.Babasını çok erken yaşta kaybetmesine rağmen annesi TaeHee ve kardeşi Hoseok'la çocukluğunu mutlu bir şekilde geçirmişti.Ama orada kalmak Jeon Jungkook gibi büyük hayalleri olan biri için iyi bir şecenek değildi.Bu yüzden geri dönmek bir nevi tükürdüğünü yalamak gibi bir şeydi.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin