"Alfa baba"
❥
"Jungkook markete gitmemiz gerekiyor"
"Tanrı aşkına anne beni gittiğin her yere sürüklemeyi keser misin?Pazardaki deneyimimi hatırlatmama gerek yok değil mi?Kalsın,yapılacak çok daha iyi işlerim var"
"Jimin'in stajdan dönmesini beklerken 1 cm bile uzamayan kaktüsünü izlemek gibi mi?Arabayı çıkarmaya gidiyorum eğer girişte seni bulamazsam bebeklik fotoğraflarını medyaya vereceğim.Buna küçük pipinin üzerine çiçek koyduğun fotoğraf da dahil"
"ANNEEEE!"
Annesi kahkahalarla uzaklaşırken Jungkook sinirle ofladı.Çünkü bunu yapabileceğini biliyordu.Jeon Taehee tam da bunu yapacak kapasitede bir omegaydı.Seçeneği olmadığını bildiği için mecburen sandalyesini girişe doğru yönlendirdi.Kendisinin kullanabilmesi için özel olarak yapılmış arabaya bindiğinde somurtmaya devam ediyordu.
Annesi bu arabayı Jungkook'un iptal edilen sözleşmelerinin tazminatıyla almıştı.Daha doğrusu Seokjin onu yönlendirmiş ve alım yapmalarını sağlamıştı.Araç,arka tarafında tekerlekli sandalyenin kullanımına göre tasarlanmış yerden binilebilmesi için otomatik bir rampaya sahipti.Jungkook arabayı incelerken aracın hoparlöründen Jimin'in ince sesi duyuldu.Annesi telefonu araca yönlendirdiği için tüm konuşmayı duyabilecekti.
"Taehee anne merhaba"
"Merhaba tatlım nasılsın"
"İyiyim ama bir sıkıntım var,senden bir iyilik isteyebilir miyim?"
"Tabi ki tatlım sorun nedir?"
"Sorun değil de..Yani bugün hastanede işim uzadı.Sarang'ın çıkış saatine yetişemeyeceğim muhtemelen.Onu anaokulundan bugünlük alabilir misin?"
"Oh,endişelenme oğlum tabi ki torunumu alabilirim zaten market için çıkmıştık"
"Çok teşekkür ederim anneciğim,gitmem gerek seni seviyorum"
Seni seviyorum...Jimin bunu ne kadar da kolay söyleyebilmişti.Oysa ki bu iki kelime Jungkook için söylenmesi en zor şeylerden biriydi.Kendi kendine sırıttığının farkında olmasa da annesi çoktan durumu farketmiş ve gülümsemişti.
"Görünüşe göre rotamız değişiyor"
"Harika,zaten markete gitmek istemiyordum"
Annesi sessizce güldü.Jungkook şu an Sarang dan farksızdı.Somurtması hatta kollarını bağlaması,bir şeyle ilgilenmiyormuş gibi görünse de aslında ilgilenmesi bile Sarang gibiydi.Ya da Sarang onun gibiydi.Bu biraz kafa karıştırıcı olsa da oğlunun küçük alfadan etkilenmesi hoşuna gitmişti.
Sarang'ın okuluna vardıklarında çocuklarını almak için gelen ebeveynlerin kalabalığını gördüler.Park edilecek yer yoktu bu yüzden Taehee Jungkook'un arabadan inmesini istedi.
"Geç kaldık Jungkook Sarang yalnız hissetmesin,sen in ve ben gelene dek öğretmeniyle konuşup onu alacağımızı söyle.Ben karşıda park yeri var mı diye bakacağım"
"Yo yo hayır bir kez daha bu sorumluluğu almayacağım.Ya yine Sarang'ı kaybedersem.Onunla aramı daha yeni düzelttim"
Arabanın otomatik kapısı açılıp rampa çoktan hareket etmeye başladığında yine annesinin oyununa kurban gittiğini anlamıştı.Dostça olmayan bir ifadeyle aşağıya indi ve annesinin heyecanlı konuşmasıyla okula girmek zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...