(33)

3.1K 321 214
                                    


"İlk aşkım"


Medya:Yeni doğmuş Sarang bebesi 🥺



"Jimin...Jimin....Güzelim?"

"Huh?"

"Aşkım nereye daldın böyle,ne düşünüyordun?"

"Y-yok bir şey,Sarang nerede?"

"Annemin yanına gitti,senin canın sıkıldı ne oldu sevgilim?"

Az önce oğullarıyla konuşurken gayet iyiydi Jimin.Ama sonra aklına yıllar öncesi yaşadığı şeylerden anılar düştü.Jungkook,eşinin garipliğinin farkına vardıktan sonra Sarang'a bir şey belli etmemeye çalışarak onu annesinin yanına gönderdi.Jimin'in canı sıkkındı ancak nedenini bilmiyordu.

"Kook..."

Bir anda kollarının arasına girmiş ve ağlamaya başlamıştı.Jungkook'un endişe seviyesi şu anda tavan yapmıştı.Jimin'i kucağına çekmiş,onu sımsıkı sararken göğsünde ağlamasına izin vererek bir süre teselli etti.Jimin'de Jungkook'u endişelendirdiğini biliyordu bu yüzden biraz kendini toparladı ve konuşmak için hazırlandı.

"Güzelim,neden ağlıyorsun yanlış bir şey mi yaptım?"

"Hayır...Hayır Jungkook ben sadece... sadece evden atıldığım zamanı hatırladım"

Şimdi anlaşılmıştı.Jimin hiçbir zaman bundan bahsetmemişti ama annesi üstü kapalı bir şekilde onun yaşadıklarından bahsetmişti.Jungkook,tüm olanları öğrenmek istiyordu ama bir yandan da omegasının hazır olmasını bunu rahat bir şekilde anlatabileceği zamanın gelmesini bekliyordu.Ve sanırım bu an o andı.Bu yüzden yatak başlığına sırtını dayadıktan sonra kucağında bulunan Jimin'i de boylu boyunca üzerine yatırmış ve ellerini kenetlemişti.Jimin güvende hissediyordu.Kötü günler artık geride kalmıştı.Anlatmasında,konuşmasında sorun yoktu.

Bu yüzden kelimeleri bir cümle haline getirdikten sonra hamileliğini öğrendikten sonra evden nasıl kovulduğunu anlatmıştı.Jungkook,her cümlesinden sonra biraz daha sıkıyordu dişini.Şu anda yürüyebiliyor olsa omegasına söylenilen her söz için ona atılan her tokat için herkesi pişman ederdi.Tek başına nelere katlanmıştı böyle güzel eşi...

"Güzelim benim...sana yaşattıkları şeylerin bedelini ödeteceğim hepsine.Jimin özür dilerim.Tanrım...ben lüks içinde yüzerken sen burada-"

"Bilmiyordun Jungkook.Bilemezdin ki.Bu yüzden kendini suçlama lütfen"

"Peki hamileliğin,buraya geldikten sonra neler oldu?"

"Uhh... doğrusunu söylemek gerekirse gerçekten çok zordu..."


Flashback...(6 yıl önce)

"Burada ne işin var Gyuri?"

"Yardımına ihtiyacım var Taehee...Jimin,o..."

"Ne olmuş Jimin'e?"

"Tanrım bu çok utanç verici.Jimin,hamile Taehee "

"Ne?N-nasıl yani?"

"Kendisi de bilmiyor,mezuniyet gecesinde olmuş sanırım.Haftalarca sakladım ama bugün...Bugün Ji-sub öğrendi ve,ve o-nu dövdü"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin