(44)

2.6K 280 238
                                    


Biraz işlerim var o yüzden bölümü erken atıyorum döndüğümde umarım bolca bolca yorum görürüm.Sizi seviyorum <3




"Gündoğumu"



"Minnie,uyan sevgilim"

"Uhhhhmm"

Jimin,Jungkook'un sesini duysa da gözlerini açmak istemiyordu.Bu yüzden diğer tarafına doğru yuvarlanarak uyumaya devam etmek istedi.Ama alfası çok ısrarcıydı.Jungkook şimdi iyice dibine girmiş ve vücutlarını birbirine yapıştırmıştı.Fısıldayışları kulağının dibinde daha da arzulu duyuluyordu.Tamam belki de Jimin öyle hissediyordu.Hamileliğinde 17.ci haftasına ulaşmıştı ve bugünlerde cinsel isteği resmen tavan yapmıştı.Ama şimdi zamanı değildi.Daha güneş bile doğmamıştı yahu!

"Güzelim,hadi aç gözlerini"

"Ya Jungkook ağlayacağım şimdi bu saatte beni niye uyandırıyorsun?"

"Çünkü bir sürprizim var,hadi aşkım kalkman lazım"

Jimin,oflaya puflaya da olsa yataktan kalkabilmişti.Jungkook yataktan kalkmış ve askılıktaki Jimin'in hırkasını alıp gelmiş ve omegasına giydirmişti.Bir hafta önce yürüteci bırakmıştı ve oldukça iyi bir durumdaydı.Bir alfa olarak eşine ve yavrularına bakabilmenin hissini yaşamak çok ama çok güzeldi.Çift,el ele tutuştuktan sonra sessizce çiftliğin çatı katına çıkmışlardı.

"Üf Jungkook daha güneş bile doğmamış niye çıkardın beni buraya?"

"Birkaç dakika bekleyeceğiz aşkım,üşüdün mü?"

"Üşümedim,hava güzel ama sarıl bana"

Dünya üzerinde Jimin mızmızlanması kadar güzel bir şey yoktu.Jungkook,sırf şu ses tonunu,şu dudak büzüşünü görmek için ömrünün sonuna kadar mızmızlanmasını sağlayabilirdi.Hala büzülmüş olan omegasının dudaklarına bir öpücük kondurduktan sonra Jimin'e sırtından sarılarak onu karşıya doğru döndürmüştü.

"3....2...1"

Jungkook kulağına fısıldadıktan sonra karşısında bir harika bir görüntü görmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook kulağına fısıldadıktan sonra karşısında bir harika bir görüntü görmüştü.Güneş,karşı tepelerin üzerinden görünmüş,masalsı ve büyüleyici bir ortam yaratıyordu.Çevreleri yavaş yavaş aydınlanırken gündoğumu üzerlerinde parlıyordu.Jimin,büyülenmiş bir şekilde manzarayı izlerken Jungkook'da kendi manzarasını izliyordu.Yani gözleri mutlulukla parlayan omegasını...

Jungkook boğazını temizledikten sonra Jimin'in dikkatini çekmişti.Omega merakla alfasının konuşmasını beklerken Jungkook ilk önce alnına bir öpücük kondurmuştu.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin