"Şampiyon Babam"
❥
Hyojong karşısında kıvranan minik Jeon'un ağzındaki baklayı öğrenmek istiyordu.Sonra zihninden ona Jeon dediği için kendi kendine gülümsedi.Kimse yadırgamamıştı bu durumu.Sanki Sarang doğduğundan beri Jeon olarak anılıyor gibiydi.
"Şey...Hyo amca ben şey.."
Ardından endişeyle babasına dönen minik yavru ondan kendisi için konuşmasını ister gibi dudaklarını büzmüştü.Jungkook,yavrusunun kulağına eğilip yapabilirsin babacığım diyerek küçük oğlunu cesaretlendirdikten sonra Sarang,derin bir nefes alıp yaşlı alfaya doğru dönmüştü.
"Hyo amca,okulumda gezi var.Arkadaşlarımın bü-büyükbabası gelecek hep.Benim büyükannem var ama büyükbabam yok.Sen... ımmm benim şey b-büyükbabam olmak ister misin?"
Jungkook,oğlunun tatlı davranışı nedeniyle gülümsemişti.Yavrusu tıpkı Jimin gibiydi,utandığı zaman başını eğip parmaklarıyla oynuyor ve minik yanakları kızarıyordu.Hyojong ise küçük yavrudan hiç beklemediği bir teklifin gelmesiyle donup kalmıştı.Sonra bir anda elindeki küreği düşürdü ve dizlerinin üzerine çöktü.Yaşlı alfanın gözleri sulanmıştı.
"Kızdı mı acaba baba?"
"Hayır bebeğim sanırım sana sarılmak istiyor"
Sarang babasına başını sallayıp minik adımlarla alfanın yanına gelip onun boynuna sarıldı.Kolları birbirine kavuşmuyordu bile.Sonra geriye doğru adımlayıp alfanın gözündeki yaşları minik elleriyle sildi.
"Ağlama,istersen büyükannemle giderim"
"Hayır tatlım öyle değil.Mutluyum ufaklık,hep bir torunum olmasını istemişimdir.Büyükbaban olmak benim için bir onur olacak.Senin için en iyisi olacağıma ve seni çokca şımartcağıma söz veriyorum"
"O zaman sana artık büyükbaba diyebilir miyim?"
"Tabi ki yavrum"
"Teşekkür ederim büyükbaba~"
Sarang,ayakları poposuna vura vura ahırdan çıkmıştı.Her ikisi için de duygusal bir andı.Hyojong,hiç sahip olmadığı bir aileye kavuşmuş gibi hissediyordu.Ve şimdi oğlu kabul ettiği Jungkook'un sürprizinin zamanıydı.Yarınki hazırlıklar için Jungkook'la birlikte evden çıkıp Storm'u da hazırlamaları gerekiyordu.Taehee de evdeki herkesi yarışa götürmek için tülü planlar hazırlamaya başlamıştı bile.Yarıştan haberi olanlar sadece Hyojong,Taehyung ve Sunny idi.Ama yaşlı alfa dayanamamış ve sevdiği kadına oğlunun sürprizini anlatmıştı.Bu şekilde Jimin'in hatta Hoseok'un gelmesini de sağlayabilirlerdi.Jungkook çok mutlu olacaktı...
[...]
Her yıl at yarışlarının yapıldığı büyük bir yarış alanındaydılar.Hyojong ve Jungkook arka tarafta hazırlıklarını tamamlarken Jeon ailesi hala burada ne aradıklarını sorguluyordu.Öte yandan Jungkook,rakibi olarak en beklemediği insanı bulmuştu.Kim Namjoon...İçinden bunun son kez,karşı karşıya geldiklerini varsayıyordu.Çünkü yaptıklarının bedelini ödetmek için gerekli olan tüm kanıtlara sahipti.Evet,Jungkook o gece Yuna'ya her şeyi itiraf ettirirken telefonuyla ses kaydı almıştı.
Avukatıyla çoktan dosyayı hazırlatmıştı ancak vermeden önce Namjoon'un yarışta rakibi olacağını öğrenmişti.Ona son bir ders vermek istedi.Hiçbir şeyi olmayan Jungkook'un,her şeye sahip Namjoon'a galip gelme hırsıydı bu.Geldiğinden beri gördüğü aşağılamaları kendince dalga geçmelerini bu gece iade edecekti.Ancak yüzünü görmek bile sinirlerini zıplatmaya yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...