(24)

3.1K 362 286
                                    


"Jeon Sarang"



"JEON...O bir Jeon,Park değil"

"KOOKİE !!!"

Jungkook'un kararlılık dolu sesiyle tüm gözler ona doğru dönmüştü.Herkes şaşkınlık içerisindeyken ilk hamle Sarang'dan gelmişti.Sıkı sıkıya annesine sarılırken bir anda kucağında debelenmiş ve Jimin onu indiresiye kadar çırpınmıştı.İndiğinde ise hızla alfaya doğru koşmuş ve her zaman yaptığı gibi kucağına atlamıştı.Küçük gözleri mutlulukla parlamıştı.

"KOOKİE GELDİN GELDİN! SENİ ÇOK ÖZLEDİM ÇOK!"

"Ben de seni çok özledim bebeğim"

Alfa,küçük yavruya sarılırken gözleri birkaç haftadır hasretiyle yandığı omegayı bulmuştu.Jimin'in daha da zayıfladığı,yorgun ve üzgün göründüğü su götürmez bir gerçekti.Jungkook bunu ona yaptığı için bir kez daha kendini lanetledi.Şu anda bu durumdan ötürü ekstra kırılgan görünüyordu.

"Hah sakat adam da geldi.Hey evlat,bu bir aile meselesi sen karışma"

Alfa Park'ın sesiyle yeniden o tarafa odaklandı Jungkook.Kucağında oturan yavruyu koruyucu bir tavırla yeniden sımsıkı sardı.Dudaklarında alaycı bir gülümseme belirdi.Kimse yavrusunu alamazdı.Bunu,bugün herkesin aklına kazıyacaktı.

"İyi ya bende tam olarak bunun için buradayım,senin burada ne aradığını anlayamıyorum doğrusu"

"Torunumu almaya geldim.Geçici velayet belgem var,işte inceleyebilirsin"

Jungkook,alfanın elindeki kağıdı aldı,okudu ve yeniden gülümsedi.Jimin ise olanlara hala bir tepki veremeden izlemekle meşguldü.Korkuyordu ama yeniden Jungkook'u görmek,onun oğlu için savaştığını görmek bir şekilde güç vermiş gibiydi.Ardında omuzlarından destek veren Taehee de ayakta kalmasına yardımcı oluyordu.

"Alfabenin ilk harfi nedir bay Park?"

"Ha?"

"Sağır mısınız yoksa aptal mı?Çok basit bir soru alfabenin ilk harfi nedir?"

Jungkook,tepkisiz bir şekilde sorusunu yinelerken herkesin kafası karışmıştı.Bu sırada alfa elindeki -resmi kararın kendisinden olan-,geçici karar yazılı kağıdı buruşturmuş ve bir top haline getirmişti.

" A mı?"

Jungkook,Park cevabı söylediği anda açılan ağzına,elindeki top yaptığı kağıdı bir anda atıvermişti.Kimse böyle bir hamle beklemiyordu.Kararın yazılı olduğu kağıt alfanın ağzına çarpıp yere düşmüştü.

"Tanrım,çöpü kaçırdım!"

Jungkook,açıkça alfayla alay ediyordu.Herkesin içinde adama bir çöp kutusu olduğunu ima etmişti.Farkındalıkla sinirlenen alfa Sarang'ı almak için yeniden diklenmişti.

"Böyle aptal oyunlara vaktim yok.O veledi hemen bana ver!"

"Onun üzerinde hiçbir hakkın yok! Geri çekil!"

"Nasıl hakkım yok.Kağıdı gördünüz o bir Park,bu çocuğun babası bile yok"

"Sana o bir Park değil dedim.Anadilimizi anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz bayım?

"Hah daha kendini bile savunamayan bir alfa için çok cesur konuşuyorsunuz konuşuyorsunuz bay Jeon.O çocuğu alacağım ve sen Jimin bir daha asla onu göremeyeceksin"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin