🎄"En güzel günah"🎄
❥
Jeon ailesinin gençleri Hoseok ve Yoongi'nin gelişini kutlamak amacıyla sevdikleri bir mekanda bir araya gelmişti.Jimin ve Soojin yavrularını evde Taehee ve Hyojong'a bırakmışlardı.Akılları minik bebeklerinde de olsa bir süreliğine nefes almak onlara da iyi gelecekti.Hoseok ve Yoongi'nin gelişi onlara iyi gelmişti.Jungkook ve Hoseok'un arası hala biraz limoni de olsa Taehyung iki kardeşin arasını düzeltmeye kararlıydı.
Oturup konuşmaları,ikisinin de sorunlarını ve hayal kırıklıklarını dile getirip birbirlerini anlamaları lazımdı.Laf çarpmalar,iğneli cümleler Hoseok tarafından bolca kullanılıyordu.Jungkook ise hatalarının farkında olarak kardeşi tarafından söylenen her söze boyun eğiyordu.Hoseok'un onu dinlemeye ve affetmeye hazır olduğu günün gelmesini bekliyordu.
Güzel jazz müziklerin çaldığı mekanda toplanan gençlerin her biri ellerinde hafif içkileriyle koyu bir sohbete girişmişti.Jungkook'un gözleri her zaman olduğu gibi Jimin'in üzerindeydi.Üzerinde püskül detaylarının bulunduğu siyah gömleği ve baştan çıkarıcı güzelliğiyle ulaşılmaz görünüyordu.Bir anlığına gözleri birleştiğinde Jimin panikle çekmişti bakışlarını.Omega o günden beri dediği gibi sadece oğulları söz konusu olduğunda onunla iletişime giriyordu.
(saçları sarı)
Öte yandan Jimin'in Jungkook ile olan konuşmasından beri yüreği sancıyordu.Onu her gördüğünde koşup kollarına sarılmak,ellerini tutmak ve bir daha da bırakmak istemiyordu.Gururu muydu ona bunu yaptıran bir türlü mantığıyla ters düşmeyi bırakamıyordu.Herkesle konuşmuştu.Taehee,Taehyung,Soojin,Hyojong...hepsi düşüncesine saygılıydı ne karar verirse versin arkasında olduklarını belirtmişlerdi.Ama yanlış olan bir şey vardı.Bir taraftan Jungkook'a haksızlık ettiğinin de farkındaydı.
Günlerdir düşünmekten çıldıracaktı.Sunny gitmeden önce Taehee ye Jungkook'un başkentte nelerle uğraştığını anlatırken Jimin onları gizli bir şekilde dinlemişti.Alfa,bir yandan oğlunun velayetini üzerine geçirmek için deli gibi çabalarken bir yandan da Jimin'e verdiği sözü tutmak için başkentteki özel bir rehabilitasyon merkezinde fizik tedavisine devam ediyordu.Jungkook tüm bunları başaramasaydı şimdi Sarang'ın yokluğuyla parçalanıyor olacaktı.
Sıkıntılı bir nefes verip ayağa kalkan Jimin,bar kısmına doğru ilerlemişti.Jungkook ise bir saniye olsun ayırmıyordu gözlerini üzerinden.Ne kadar çok isterdi onu belinden çekip kolları arasına almak...Ne kadar çok isterdi onu tam olarak şu anda buradan çıkarıp yalnız kalabilecekleri bir yere gitmek.Gözleri yeniden iş görmeyen bacaklarına kaydığında çenesini sinirle sıktı...O sırada Jimin de hemen yanındaki kişinin seslenmesiyle ona doğru dönmüştü.Omega'nın yanına gelen beden ise bu gece ortalığı karıştıracak olan kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...