Öncelikle herkese iyi yıllar~
2024'ün hayallerinizdeki her şeyin gerçekleşmesini sağlaması dileğiyle 🎁
Sarang 7,Heeju 1 yaşında...
❥
Busan'da tatlı bir serinliğin yaşandığı bir sonbahardı.Yapraklar,görenleri büyüleyecek olan sarı,kırmızı ve turuncu tonlarına dönerken,çiflikte kartpostallara basılacak manzaralar görülüyordu.Güne ilk başlayan elbette ki Jimin'di.Bugün 1 yaşına basan sevimli ama bir o kadar da cadı olan kızı,her sabah olduğu gibi bu sabah da tam vaktinde uyanmıştı.
"Günaydın doğum günü kızı~ günaydın benim güzel meleğim~"
Annesinin meleklerin tınısını andıran sesiyle şirince gülümsemişti yavru.Neler olduğunun farkında değildi,onun derdi şu anda sadece karnını doyurabilmekti.6.cı aydan itibaren ek gıdaya geçmiş olsalar da hala sabah ve gece emziriliyordu.Jimin için sorun yoktu.Sarang da 1.5 yaşına kadar emmişti.Asıl gıdaları artık yiyeceklerden alsalar da bunun anne ve yavru arasındaki en güzel bağ olduğunu biliyordu.
"Biraz sabredebilir misin Juju,önce abini uyandıralım"
Beşikten aldığı yavrusuyla birlikte doğrudan ilk aşkının odasına geçmişti.Sarang artık ilkokula gidiyordu.Bu yüzden o da her sabah annesi işe giderken onunla birlikte evden çıkıyor ve okula gidiyordu.Küçük prens gibi uyusa da malesef uyandırılması gerekiyordu.
"Sarangie~ benim güzel oğlum,uyan bakalım"
Ve kesinlikle günün en zor olaylarından biriydi onu uyandırmak.Uykusu da tıpkı babası gibiydi.Kıvrıldığı her yerde uyur,başında davul bile çalsalar çok zor uyanırdı.Ama Jimin tecrübeliydi.Sevgili oğlunu nasıl uyandırması gerektiğini gayet iyi biliyordu.Çünkü en tatlı sabahlar tatlı öpücüklerle başlardı.
Heeju abisinin yatağında keyifle yuvarlanırken Jimin oğlunun saçlarını düzelterek kocaman kocaman öpücükler kondurmaya başlamıştı.Hareketsiz yavru,bir süre sonra şımarık öpücüklere kıkırdayarak yanıt vermişti.Zor da olsa babasının kopyası olan iri gözlerini açmış ve uyanmıştı.
"Günaydın anne,günaydın Juju~"
"Günaydın bebeğim,hadi bakalım elini yüzünü yıka ve hazırlan ben kardeşini doyuracağım"
"Babam hala Storm'un başında mı?"
"Hayır bitanem,sabaha doğru büyükbaban geldi,yer değiştirdiler.Yorgun olduğu için uyuyor hala"
Dün gece ahırda Storm onları biraz korkutmuştu.Yaşlı hayvan birkaç gün önce zaten keyifsizdi.Ancak dün tamamen ahırda yatmış ve hiç ayağa kalkmamıştı.Jungkook hayvanın nefes alış verişinde de bir sıkıntı olduğunu farkettiğinde hızlıca bir veteriner çağırmış ve dostunun iyileşmesi için gece boyunca yanında nöbet tutmuştu.Storm artık çok yaşlıydı.Jungkook onun artık hayata veda edebileceğini biliyordu ama bunu olabildiğince ertelemek istiyordu.Bu yüzden gece boyu eski dostunun başında beklemişti.Sabah Hyojong geldiğinde nöbeti devralmış,Jungkook'da dinlenebilmek için eve geçmişti.
Ama yatağından atlayan küçük yavrunun adımları,banyo yerine kapıya doğru gitmişti.Uyku sırasında yamulan saçlarının bir kısmı o yürüdükçe havada zıplıyordu.
"Nereye oğlum,yüzünü yıkamadın?"
"Babama gidiyorum anneciğim.Storm hasta olduğu için babam çok üzülmüş olmalı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...