(37)

2.5K 306 202
                                    



"Beni kurtar baba"



"Çok fazla risk aldın Ji-sub,seni yakalarlarsa bu işin sonu kötü.Jungkook peşini bırakmayacaktır"

"Neyle? Tekerlekli sandalyesiyle mi hah"

"Çocuğun babası,sakat da olsa bir alfa biliyorsun"

"Zayıf olmayı bırak Gyuri,Jungkook yarım bir alfa.Bana istediğim parayı verecek ve bende çocuğu sıkı bir eğitim alacağı bir yere vereceğim.O benim gibi bir alfa,gerçek bir Park gibi büyüyecek"

"Kızlarımız da alfa"

"Ama onlar senin gibi dişi.İşime yaramazlar ben,benim gibi alfa bir erkek istiyorum.Şimdi sesini kes,konuşman beni rahatsız ediyor"

Gyuri,bulundukları kulubedeki eski püskü şiltede uyuyan yavruya bakarak yutkundu.Okul çıkışının yoğun olduğu saati takip ederek dikkat çekmeden Sarang'ı almışlardı.Ama küçük çocuk akıllıydı.Bu adamı tanıyordu,doğum gününde babasıyla kavga eden adamdı.İlk başta onunla gitmişti ama adam annen hasta oldu seni arabada bekliyor diyerek onu kandırmıştı.Minik yüreğiyle masum düşünen yavru arabaya kadar sorunsuzca yürümüştü.Kapı açıldığında sözde büyükannesi olan Gyuri'yi gördüğünde ağlamaya ve çırpınmaya başlamıştı.Burnuna kapatılan bezle de bayılması sağlanmıştı.

Gyuri bir şekilde bu plandan rahatsızlık duymuştu.Yavrunun üzerine örtebileceği bir örtü bile yoktu burada.Sarang'a bakmaya devam ederken,bir anda sıçrayarak uyandığını ve ağlamaya başladığı görmüştü.Küçük ayaklarını yere vurarak ağlıyor,çığlıkları her dakika daha da güçleniyordu.

"Annemi istiyorum *hıck* babamı istiyorum !"

Ji-Sub oturduğu sandalyeden kalkıp susması için birkaç defa bağırmıştı.Ama bu,Sarang'ın daha da fazla ağlamasına neden oluyordu.Küçük yavru şu anda çok korkuyordu,üşüyordu ve bulundukları yer onun için çok pis kokuyordu.

"BABAAAAAA ühüühüüü!"

"Baban gelemez çocuk,artık senin baban ben olacağım sana nasıl kusursuz bir alfa olunacağını öğreteceğim"

Çığlıklar yükselmeye devam ediyordu.Sarang annesinin ve babasının adını çağırarak bağırmaya devam ediyordu.Boğazı kuruduğu için öksürmeye,göz yaşları yanaklarını ıslatmaya başlamıştı.Çocuğun tiz sesine ve çığlıklarına dayanamayan Ji-sub ona vurmak üzere elini kaldırdığında ise beklenmeyen bir şey olmuştu.Gyuri,son anda yavruyla alfanın arasına girmiş ve inen tokatı omzunda hissetmişti.Öylesine şiddetliydi ki eğer o tokat yavruya inseydi bayılmasına bile neden olurdu.

"Sustur şunu,yoksa ben yapacağım"

Alfa yeniden masaya gittiğinde Gyuri korkudan köşeye büzülmüş sessizce hıçkırmaya çalışan çocuğu kucaklamak istedi.Ama Sarang arkasını dönmeye devam etti.Bu sırada JiSub sinirle kapıyı çarparak dışarı çıktı.

"Tamam sorun yok Sarang ben senin büyükannenim.Beni hatırlamadın mı hani doğum gününe de gelmiştim"

"Sen benim büyükannem değilsin! *hıck* sen pamuk prenses masalındaki gibi bir cadısın.Sen çirkinsin.Benim büyükannem çok güzel biri onun adı Taehee tamam mı!"

Gyuri sanki bir anlığına bıçaklanmış gibi hissetti.Bugüne kadar varlığını hatırlamadığı bir şey farketti.Vicdanı mıydı bu?Sarang çocukça konuşmuş olsa da onun canını yakmayı başarmıştı.Ama bunu haketmişti.Gyuri bunu içten içe hakettiğini biliyordu.Yavrunun gözlerindeki küskünlüğü çaresizliği tanıdığı.Bir zamanlar hamileyken terkettiği oğlunun gözleri de böyle bakıyordu.Alfasını öz oğluna tercih etmişti.Bunların hepsini haketmişti..

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin