"Geçmiş"
❥
Asi rüzgar saçlarının her bir telinde dans ederken Jimin ve Jungkook büyük bir heyecanla tüm çiftliği dolaşmaya başlamışlardı.Jungkook,yıllar sonra yeniden tattığı bu heyecana karşı daha fazla dayanamamış ve güçlü çığlıklar atmaya başlamıştı.Belki birkaç kaçak gözyaşı da düşmüş olabilirdi gözlerinden.Sahne,çok ama çok güzeldi.Storm asil bir at olarak sanki üzerinde iki prens taşıyor gibiydi.Çiftliğin önüne geldikten sonra evin önünden geçerken Taehee ve onun kucağındaki Sarang'a el sallamışlardı.
"Anne,Kookie!! Büyükanne bak ordalar"
"Görüyorum tatlım,görüyorum"
Taehee ışıltılı gözlerle ikiliyi izlerken,umut yeniden dolmuştu yüreklere.Evladı,ve evladı gibi sevdiği diğer oğlunu bir arada böylesine mutlu görmek çok ama çok mutlu etmişti.Kucağındaki Sarang neşeyle çığlık atarken küçük elleriyle alkış yapıyordu.Taehee,Sarang'ı büyük bir sevgiyle sarmalayıp anın keyfini çıkarmaya devam etti...
Akşam yemeğinde toplanan aile üyeleri hala neşeli ve mutlu bir atmosferdeydi.Sarang'ın cıvıldamasını dinleyerek yemeklerini yiyorlardı.Her günün aksine Jungkook bu akşam çok daha fazla gülüyor ve çok daha mutlu görünüyordu.
"Büyükanne,Kookie bir kovboy mu?"
"Evet tatlım,öyleydi ama unutmuştu.Bugün sanırım yeniden hatırladı"
"Ben de istiyorum!"
"Neyi kovboy olmayı mı?"
"Eveeet.Tıpkı Kookie gibi.Kwang çok kıskanacak"
"O halde ondan sana öğretmesini isteyebilirsin"
Taehee ufaklığa göz kırptıktan sonra Jungkook'a doğru şirince bakmıştı.
"Öğretmek mi b-ben mi?"
"Evet Kookie evet kovboy olmak istiyorum lütfen lütfen lütfeeeeenn"
Sarang oturduğu sandalyeden inip Jungkookun önünde zıp zıp zıplamaya başlamıştı.Jungkook onun saçlarını sevgiyle okşarken Jimin'in bakışlarının üzerinde olduğunu biliyordu.
"Hiç ata binmedin mi ufaklık?"
"Sadece annemle bindim Kookie,ama o hiç hızlı gitmiyor.Bugün annemle gittiğin gibi böyleeee dıgıdık dıgıdık öğret bana olur muuu?"
Küçük yavrunun heyecanı görülmeye değerdi.Jimin,oğlunun ilk kez bir şeyi bu kadar heyecanla istediğine şahit oluyordu.Jungkook ise bu durumdayken ata binmeyi yeni yeni tecrübe etse de ufaklığına ata binmeyi,bir zamanlar kendisi çocukken babasının ona öğrettiği gibi öğretmeye söz verdi...
[...]
Ertesi gün Jimin uyandığında yatağındaki küçük canavarını bulamadı.Sarang yine muhtemelen her gün olduğu gibi soluğu Jungkook'un yanında almıştı.Bunu artık huy edinmişti.Uyanır uyanmaz annesini öpüyor ve yuvarlanmak için Jungkook'un yatağına gidiyordu.Birkaç defa bunu yapmayı bırakmasını söylese de Jungkook durumdan rahatsız olmadığını ve onu rahat bırakmasını söylemişti.
Öte yandan öpücük hakkında hala konuşamamışlardı.Bir şekilde yanlız kalamıyorlardı,kaldıkları zaman da Jimin utanarak bulunduğu ortamı terkediyordu.Dün gecenin sonunda Sarang'ın isteğiyle üçü kovboy filmi izlemişti.Jungkook filmin sonunda Sarang'ın uyuyakalmasıyla Jimin'le konuşmak istemişti ama omega apar topar oğlunu kucaklayıp,hızlı bir iyi geceler dileyip yanından ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...