(42)

2.6K 303 209
                                    


"Bir küçük ayrılık meselesi"



Jimin ve Jungkook daha rahat konuşmak için masadan oğullarını alıp kendi odalarına geçmişlerdi.Sarang hala meraklı gözlerle onları izliyordu.Jimin söze girmek için derin bir nefes alırken Jungkook ellerinden tutmuş ve eşine destek olmuştu.

"Aşkım,Hayun'un minik bir kardeşi olacağını söylemiştik hani hatırladın mı?"

Yavru,başını salladıktan sonra Jimin konuşmaya devam etmişti.Kötü bir tepki alacağını zannetmiyordu sadece gergindi.

"O gün sen de bir kardeş istediğini söylemiştin.Bizde babanla senin isteğini yapmaya karar verdik.Yemekte söylediğimiz şey senin de bir kardeşin olacağıydı.Hamile,karnında yavru taşıyan birine denir"

"Yani bir kardeşin olacak oğlum,gerçekten abi olacaksın"

"İstemiyorum."

"NE?"

"BEN KARDEŞ İSTEMİYORUM!"

"A-ama aşkım sen demiştin ki-"

"Kwang bana dedi ki küçük bir kardeşim olursa hep onu severmişsiniz.Artık beni istemezmişsiniz.Ben kardeş istemiyorum geri verin onu!"

"Oğlum,babacım öyle bir şey yapamayız nasıl geri verelim kardeşini ,hem Kwang bir aptal demedim mi ben sana?"

"Jungkook!"

"Ne var ya ? Bacaksıza bak yine oğlumuzun aklına saçma sapan şeyler sokmuş"

"Bebeğim dinle beni lütfen.Bir kardeşinin olması seni daha az seveceğimiz anlamına gelmez.Sen bizim ilk aşkımızsın senin yerin ayrı onun yeri ayrı.İkinizi de çok seveceğiz.O bir bebek olduğu için onunla ilgileneceğiz sen de abisi olarak bize yardım etmek istemez misin?"

"İstemem işte İSTEMEM İSTEMEM!"

Jimin ve Jungkook ne yapacaklarını bilemez bir halde birbirlerine bakıp kalmışlardı.Kesinlikle Sarang'dan böyle bir tepki beklemiyorlardı.Jimin ağlamak üzereydi,oğlunu üzmek en son istediği şeydi ama elinden bir şey de gelemezdi çünkü diğer yavrusu da çoktan karnındaydı.

"Jimin....Jimin ,güzelim daldın yine"

"Huh ne?"

Jungkook'un seslenmesiyle Jimin bir anlığına kendine gelmişti.Ne yani az önce gördükleri bir hayal miydi?Zihni düşüncelerle öylesine doluydu ki bir an Sarang'ın tepkisini hayal etmişti.Ve bu hayal korkunçtu.Çok...çok korkunçtu.Başını sallayarak kendine geldikten ve rahatlayarak derin bir soluk aldıktan sonra oğlunun gerçek tepkisini öğrenmek için bakışlarını yavrusunun yüzüne çıkarmıştı.

Sarang büyük gözlerini kırpıştırırken,Jungkook da yavrusunun vereceği tepkiyi dudaklarını ısırarak gergince bekliyordu.Yataklarının üzerinde ayaklarını minik minik sallayan yavru,önce kendi kafasında bilgileri işlemişti.Yani Soojin teyzesinin Hayun'un kardeşini karnında taşıdığı gibi annesi de kendi kardeşini mi taşıyordu?Sarang,oturduğu yataktan aşağıya doğru hoplamış ve annesinin karnına minik parmağını uzatmıştı.

"Anne,orada kardeşim mi var yani"

"Evet aşkım"

"Ama sadece benim kardeşim değil mi,başkasının değil?"

"Sadece senin bebeğim"

Ve sonrası çok daha tahmin edilirdi.Sarang küçük yumruklarını kaldırarak zıplayarak kardeşim olacak diye neşeyle evin içinde koşturmaya başlamıştı.Müjdeyi evde duymayan tek bir kişi bile kalmamıştı.Küçük yavru sıra sıra herkesin kucağına gidip "Biliyor musun benim bir kardeşim olacak,annemin karnında" diyerek herkesin kalbini ısıtıyordu.Güzel haberler,bu akşamı daha da güzel kılmıştı.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin