(31-M)

3.9K 333 228
                                    


"Aidiyet"



Tüm ailesi Jungkook'un etrafını sarmış durumdaydı.Taehee,Jungkook sandalyesine yerleşir yerleşmez oğlunu kolları arasına almıştı.

"Annen seninle gurur duyuyor aşkım,sonunda gerçek Jungkook geri döndü"

"Teşekkür ederim anne,en başından beri bana inandığın,benden vazgeçmediğin için teşekkür ederim"

Kutlama seromonisi devam ederken alfanın gözleri kardeşiyle kesişti.Hoseok'un gözleri eşi tarafından temizleniyordu.Jungkook,onun ağladığını biliyordu.Jimin'in kalbini kazandığı gibi kardeşinin kalbini kazanmak üzereydi.Sonra Hoseok eşinin de cesaretlendirmesiyle kardeşinin yanına gelip saçlarını karıştırdı.

"T-tebrikler Jungkookie"

"Geldiğin için teşekkür ederim Hobi,burada olman benim için çok önemliydi.Tüm ailemizin huzurunda senden bir kez daha özür dilemek istiyorum.O zamanlar bencildim,sadece kendimi düşünüyordum.Önceliklerimi artık çok iyi anladım"

"Hadi ama bunun zamanı değil.İkinizin oturup bir güzel konuşmanız gerekiyor.Şimdi kutlama yapmalıyız"

"Eveeeettt ben de babam gibi şampiyon olacağımmmm!!"

Sarang'ın neşeli çığlıklarıyla herkesin yönü oraya dönmüştü.Küçük yavrunun etrafını muhabirler sarmış ve onun boyuna alçalarak yavruyla konuşmaya çalışıyorlardı.

-Yani sen Jeon Jungkook'un oğlu musun?

"Eveeeet~"

"Reşit olmayan bir çocuğun yanında yetişkin ebeveyni olmadan hangi yetkiyle konuştuğunuzu öğrenebilir miyim?"

Jimin yırtıcı bir aslan gibi yavrusunu kucaklamıştı.Gazeteciler bir sırtlan gibi görünüyordu.Yavrusunun etrafından bu kadar yabancı görmekten hiç hoşlanmamıştı ama Sarang gördüğü ilgiden memnun gibi görünüyordu.

-Ahh üzgünüz efendim Jeon'un oğlu olduğunu söylerken çok heyecanlı görünüyordu,bu arada siz eşi misiniz,bunca zaman Busan'da mı saklanıyordunuz?"

"Senin kadar tecrübeli bir muhabir için ne kadar kaba bir soru Songham.Karşısındaki insanları gücendirmeden soru sormayı hala öğrenemedin mi?"

Jungkook gazetecileri çok ama çok iyi tanıyordu.Bu yüzden sandalyesini sevdiklerinin yanına doğru itip onları can sıkıcı muhabirlerden kurtardı.Bir açıklama yapacak tek kişi kendisiydi.

"Evet,o benim oğlum.Jimin de omegam.İkisi de hayatımda en çok gurur duyduğum şeyler.Ve sen oğlumun yüzünü yayınlamayacaksın,yoksa seninle ya da diğer arkadaşlarınla hukuksal bir sürece gireceğiz"

-Peki Jungkook başkente dönecek misin.Büyük şirketler şimdiden peşinde?

"Şu anda önceliğim kesinlikle bu değil.Oğlumun ve omegamın yanında kalacağım.Geldiğiniz için teşekkürler"

Gazeteci ordusu dağıldıktan sonra tüm aile dinlenme alanına girmişti.Soojin ve Taehyung kucaklarındaki kızları minik Hayun ile birlikte alfayı tebriğe gelmişlerdi.Hemen arkalarından ise Sunny yaklaşıyordu.

"Tebrikler Jungkook seninle gurur duyuyoruz dostum"

"Teşekkürler Soo,onu biraz kucağıma alabilir miyim?"

"Elbette"

Jungkook Sarang'a aşıktı.Yavrusunun bebekliğini görebilmek için her şeyini feda edebilirdi.Ama kollarında küçük bir yavrunun varlığını da hissetmek istiyordu.Hayun'u kucakladığında düşündüğü ilk şey buydu.Minik bir bebek özlemi şu an da çok fazla ağır basıyordu.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin