"Karar"
❥
Ambulans sirenleri...koşuşturan insanlar...
Jungkook'un gözleri bir noktada takılı kalmıştı.Jimin kollarını sarsıyor ismini çığlık atarcasına adını söylüyordu ama alfa donmuş gibiydi.Odaklandığı tek bir nokta vardı o da onlara gelen kurşuna hiç düşünmeden siper olan Hyojong'un yere düşen bedeniydi...
Yoongi,Jimin ve Hyojong arabanın içinde bekliyorlardı.Ancak Jisub'un çılgın hareketleri Hyojong'u korkutmuştu.O asla sözünde durmayacak türden bir adamdı.Bir şeylerin yanlış olduğu hissine kapıldı ve arabadan indi.Nitekim,aklına gelen şey de gerçekleşmişti.Jungkook Sarang'ı kucakladığında namlunun ucunun onlara döndüğünü görmüş ve hiç düşünmeden önlerine atmıştı kendini.
Polislerin yaptığı bir saniyelik hata,Hyojong'un vurulmasına neden olmuştu.Jungkook,hala ayakta olduğunun bile farkında değildi.Jimin onu sarsmaya devam ederken gözünden bir damla yaş düştü.Omega,alfasının bir tür şok geçirdiğinin farkındaydı.Bu yüzden zor da olsa küçük oğlunu eşinin kollarından aldı ve mis kokusunu hasretle içine çekti.Hazırda tutulan ambulanslardan biri Gyuri'yi biri de Hyojong'u almış ve hastaneye götürmek üzere yola çıkmak üzereydi.
"Jungkook! kendine gel JUNGKOOK!"
Neyse ki Sarang'ın çığlıkları sessiz iç çekmelere dönmüştü.Küçücük yavrusunun gözleri önünde neler yaşanmıştı böyle.Toparlaması lazımdı herkesi.Bu lanet yerden uzaklaşmak istiyordu artık.
"Alfam bana bak,iyiyiz oğlumuz iyi,kurtulduk bitti! Hyojong amca da iyi olacak lütfen kendine gel artık"
"Ji-jimin o... O bi-bizim önümüze geçti o vurul-"
"AMA İYİ OLACAK HADİ AŞKIM BANA DÖN NE OLUR OĞLUMUZ KORKUYOR JUNGKOOK"
Oğlumuz korkuyor dedikten sonra alfanın gözleri kendini bulmuştu.Kendine gelip ikisine sarılacağı sırada bacakları bedenini taşımamış ve dizlerinin üzerine düşmüştü.Vücudunda dolaşan adrenalin bir süreliğini ayakta kalmasını sağlasa da bunun için henüz çok erkendi.Önce yürüteçle adım atmaya yeniden alışması gerekiyordu.Jimin alfasını ayakta gördüğüne bile sevinemeden,Hyojong'un yaralanmasının şokunu atlatmasına yardımcı olmalıydı.
"Oğlum,bebeğim iyi misin babacım,bi-bir yerine bir şey oldu mu?"
"O iyi Kook,oğlumuz iyi...Çok korktu,yüreği kuş gibi çırpınıyor.Hadi,toparlan lütfen buradan gidelim.Ambulans gitti bile"
Jisub nihayetinde tutuklanarak ekip aracıyla götürülmüş,Yoongi,ambulansla birlikte Hyojong'un yanına giderken zor da olsa Jimin yavrusuyla birlikte Jungkook'un yeniden sandalyesine oturmasını sağlamıştı.Alfa hala şokta olduğu için arabayı kullanmasına izin vermemiş ve yan koltuğa oturmasını sağladıktan sonra Sarang'ı da kucağına vermişti.Küçük yavru,tüm bu kargaşa ve korkunun üzerine anne ve babasının yoğun feromonlarıyla çoktan babasının göğsünün üzerinde uyuklamaya başlamıştı bile.Resmi işlemler için daha sonra polislerle görüşeceklerdi.Şimdi tek istekleri Hyojong'un iyi olmasıydı.
Jimin,hala titriyor olsa da çiftliğe kadar sürebilmeyi başarmıştı.Kapıda elleri yüreğinde bekleyen kadın torununu gördüğünde sevinçten gözyaşlarına boğulsa da hemen akabinde aldığı kötü haberle tüm dünyasının bir kez daha çöktüğünü düşünmüştü.Jimin,uyuyor da olsa oğlunun üzerini değiştirmiş ve Jungkook'la olan yataklarına yatırmıştı.Uyandığında küçük oğlunu banyo ettirecekti şimdi miniğinin huzurunu bozmaya niyeti yoktu.Omega oğluyla ilgilenirken Jungkook üzerini değiştirmiş ve annesiyle birlikte hastaneye gitmek üzere hazırlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...