"İlk öpücük"
❥
Birbirini takip eden günler garip bir atmosferde devam etti.Ama Jungkook Jimin'in tedavisini ve egzersizlerini harfi harfine takip ederek uygulanan fizik tedaviyi oldukça ciddiye aldı.Jimin'in garip ahır fikri bir şekilde işe yarıyor gibiydi.Alfa,atları yemleme ve yelelerini tarama işlemlerini yaparken hem kol kaslarını çalıştırıyor hem de psikolojik olarak daha iyi hissetmeye başlıyor gibiydi.
"Seni burada görmek güzel"
Hyojong sabah ahıra geldiğinde Jungkook'u gülümseyerek selamlamıştı.Alfa da kısa bir selamlamadan sonra simsiyah geceleri andıran rengiyle Storm'un yanına gitmişti.Başını hayvanın burnuna yaslayıp güzelce sevdikten sonra geçen günkü vahşiliğinden eser kalmayan Storm,Jungkookk'u gördükten sonra çok daha sakindi.
"Nasıl gidiyor koca oğlan?"
Atın yelesini okşarken onunla konuşmuştu Jungkook.Ardından Hyojong'un ona uzattığı yelesini taramak için uzattığı tarağı aldı.
"Oldukça inatçı.Storm,üzerine kimsenin binmesine izin vermiyor.Benim yaklaşmama izin vermesi bile aylar aldı.Annen bana onun sadece seninle sakinleştiğini söyledi.İkinizin harika binicilik başarılarınız varmış.Sana oldukça bağlı"
Jungkook,Hyojong'a cevap vermeden başını yeniden Storm'a doğru çevirdi.
"Senin için üzgünüm güzel dostum,çünkü bir daha sana binemeyeceğim"
"Binebilirsin Jungkook,sen istediğin her şeyi yapabilirsin"
Ahırın kapısından giren Jimin'in sesiyle dikkati dağılsa da acı ve hüzünlü bakışlarını hemen saklamıştı omegadan.
"Peki üzerine nasıl çıkacağım Jimin.Uçabildiğimi sanmıyorum"
Alaycı bir şekilde Jimin ile konuştuktan sonra yeniden arkasını dönmüştü.Bu sırada Hyojong'da gerilen ortamı sessizce takip ediyordu.
"Sen onun terbiyecisisin Jungkook.Sana saygı duyuyor.Storm'a liderlik edebilecek biri varsa o da sadece sensin"
"Eğer denemek istersen ben yardım ederim Jungkook"
Hyojong heyecanlı çıkan sesine aldırmadan konuşmuştu.Bunun alfaya iyi geleceğini biliyordu.Ayrıca bu,Bayan Jeon'a da iyi gelecekti ve onu mutlu görmek yaşlı alfayı da memnun edecekti.
"Ben...üzerine tırmanamam"
"Sorun değil sana yardım edeceğim.Bekleyin eğeri diğer ahırda hemen alıp geleceğim"
Hyojong ahırdan keyifle çıktıktan sonra yalnız kalan Jimin ve Jungkook için garip bir ortamdı.Jungkook hala kendine güvenmiyordu.Jimin ise onu bugün Storm'a bindirmek için varını yoğunu vermeye hazırdı.
"Bu işe yaramayacak"
"Evet yarayacak.Harika olacak.Dinle,kolun zaten iyileşmek üzere bu bacak kasların için de güzel bir egzersiz güven bana"
Omeganın gözleri parlamıştı.Jimin'in tedavisi sonucunda iyileşmeye yüz tutan koluna güveniyordu ama ya bacakları...Jungkook hala derin düşüncelerdeyken Jimin heyecanla gelin kollarına kan dolaşımını arttırıcı masajlar yapmaya başlamıştı bile.
"Ata binemem Jimin,artık o tür bir alfa değilim..."
"Alfa olmadan önce nesin?"
"Ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...