"O benim..."
❥
"O gece parti çok güzeldi değil mi Yuna?"
Jungkook,dakikalar geçtikçe omeganın hareketlerinin tuhaflaştığını,konuşmasının bozulduğunu farketmişti.O içeceğin içinde her ne varsa etkisi oldukça güçlü ve hızlı olmalıydı.Tam sırasıydı,bu akşam bir sır perdesini aralayabileceğini düşünüyordu.
"Hımmm o küçük bok olmasaydı mükemmel olabilirdi"
"Kim,kimden bahsediyorsun?"
"Söyleyemem şşşhhhhh bu bir sır"
İşaret parmağını alfanın dudaklarına koyarak gülümsemeye devam eden Yuna için işler karışmaya başlıyordu.Pekala,hiç yapmak istemese de omegayı konuşturmanın tek yolunun ona temas etmekten geçtiğini biliyordu Jungkook.Bu yüzden parmaklarını Yuna'nın saçlarına dolayıp onları okşarmış gibi yaptı.
"Hadi ama,biz arkadaşız Yuna kimseye söylemeyeceğim söz"
"Kendine de söyleme ama tamam mı kkkkkkk"
Omega,diğer insanların dikkatini çekecek kadar yüksek sesle gülmeye başladı.Şimdilik sarhoş biri gibi görünse de aldığı madde dolayısıyla bu şekilde davrandığını biliyordu.Dikkatsiz olsaydı şimdi aynı durumda,belki de daha kötü bir durumda olan kişi Jungkook olacaktı
"Kendime mi?O gece partide olduğumu biliyorum ama benimle ne ilgisi var?"
"O işte,onun yatağındaydın.Benimle yatman gerekiyordu ama sen...lanet olsun sen onunla seks yapıyordun!"
Jungkook,kamera görüntülerinin içinde kendisini de görmüştü evet ama o sabah kendisinin yalnız bir şekilde banyoda uyandığını biliyordu.İhtimalleri değerlendirdi ve az önceki gibi bir tuzağa düşürülebileceğini anladı.Kalbi heyecanla çarparken bu aptal kadını daha fazla konuşturması gerektiğini anlamıştı
"O seni haketmiyor,ben...ben olmalıydım.Her şeyi planladım,planladık...Hiçbir sorun yoktu.Anlamıyorum neden böyle oldu?"
"Kiminle Yuna?Kiminle seks yaptım söyle?"
"Jimin'le! O aptal sadece seninle yatmadı,bir de senden hamile kalmayı başardı"
Jungkook,baştan aşağı titriyordu.Öğrendiği gerçeklikten sonra zihni olaylarla tamamen bağlantı kurmaya başlamıştı.Sarang'ın iri siyah gözleri,küçük gamzeleri...
Tanrım...Ufaklık... o benim,o benim oğlum
Olayın tüm perde arkasını öğrenmeliydi ama şu anda pek de verim alamayacak gibiydi.Yuna iyice kendini kaybetmeye başlamıştı ve bu yaptıklarını ayık bir kafayla,hakettiği tüm tepkileri alarak anlatmalıydı.Ama omega delirmiş gibi hareket etmeye devam ediyordu.Bugüne kadar Jimin'e karşı beslediği nefret duyguları şu an da tamamen açığa çıkıyordu.O konuşmaya devam ettikçe Jungkook'un onun boğazını paramparça etme isteğini bastırması gittikçe zorlaşıyordu.
"Seni bıraktığım yerde beklemeliydin.Hemen gelecektim.Neden onun odasına gittin ki,benimle olmalıydın.O küçük sıçan planımı mahfetti!Seni benim elimden aldı,benim olacaktın sadece benim!"
"Sen,sen aklını kaçırmışsın.Bu zamana kadar yaptığın her şeyin bedelini ödeteceğim sana"
Jungkook,ilk kez alfa sesini bir omeganın üzerinde kullanmıştı.Aldığı maddeden dolayı zaten kendinden geçmek üzere olan omega,baskın bir alfanın sesini duyduğunda oturduğu masaya yığılıp kalmıştı.Jungkook ise öğrendiği gerçeklerle başa çıkmaya çalışıyordu.Şu an da tam olarak ne yapmalıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...