"Küçük yaramazlıklar"
❥
Yanında yatan Jimin,üzerindeki tişörtü çekiştirmeye ve çıplak bacaklarını örtmeye çalışırken Jungkook onu keyifle izlemekten geri kalmıyordu.Omega yanına yattığından beri sessizdi.Arada bir üzerini düzeltmek için çekiştirdiğinde kızarmış yanaklarıyla alfayla bakışıyordu.Jungkook,ortamdaki gerilimi azaltmak için şaka yapmaya çalıştı.
"Dantelli külotlar giydiğini sanıyordum"
"Çok komik,aptal!"
Jimin elinin tersiyle alfanın göğsüne yumuşakça vurmuştu.Hayır utanmaması gerekiyordu ama Jungkook'un bakışları bile şu an kendisini soyarken bunu yapmak çok da mümkün değildi.
"Senin için bir kaç tane alabilirim Jiminsshi"
"Sesini kesecek misin,yoksa ben keseyim mi?"
"Ahhh beni öpmek istiyorsan öpebilirsin böyle şeylere gerek yok"
"Sen gerçekten-"
Jungkook'un üzerine eğilmesiyle Jimin'in sesi kesilmişti.Odanın loş ışığı her şeyi daha sıcak hale getirirken,nefesleri dans etmeye başlamıştı.Bir şey yapmamaya karar vermişlerdi ancak çok...çok zordu.Jimin teslim olmaya hazır görünüyordu ama bu,Jungkook'u daha da zorladı.Eğilip burnunu omeganın yanaklarında nazikçe gezdirirken hemen altındaki kalp atışlarının kendisi için değiştiğini biiyordu.Ama sonra bir anda vageçerek sırtüstü geri yattı.
"Tanrım,bu çok zor...Ben g-güvensizim Jimin.Özür dilerim"
"Sen ve güvensizlik?Çiftlikteki ineklerle bile flörtleşme potansiyeline sahipsin Jungkook.Sen ciddisin...Sorun ne?
"Ben...Ben o sandalyeye oturduğumdan beri kimseyle olmadım.Nasıl olacağını bilmiyorum,ya seni hayal kırıklığına uğratırsam.Böyle bir adamla birlikte olmak..."
"Jungkook,sen yetersiz birisi değilsin.Dışarıdaki hiçbir alfayı sana değişmem.A-asıl ya sen benimle hayal kırıklığına uğrarsan...Benim pek deneyimim yok,s-sadece sendin..."
İkisinin de çekinceleri ikisinin de korkuları vardı.Emin oldukları tek şey birbirlerini delice istedikleriydi.Belki bunun için çok erkendi ama ikisinin de artık hiçbir şey için geç kalmaya niyeti yoktu.Ayrı kaldıkları yıllar yeterince can yakmıştı.
"Performansından hiç şüphem yok inan bana ama bence akışına bırakmalıyız Jungkook,olması gereken zamanda olacak"
Jimin'in fısıldamaları günaha davetti.Alfa,dayanamayarak güzel omegasını bir kez daha öptü.
"Jimin...akışına şimdi bırakalım mı?"
Omega güldü ve alfayı öpmek için yavaşça üzerinde yükseldi.Dudakları bir araya gelir gelmez vücutlarını bir heyecan kapladı.Jimin bacaklarını alfanın iki tarafına uzatarak karnına oturdu.Elleriyle Jungkook'un sıkı göğüslerini okşarken,alfanın da elleri pürüzsüz bacaklarında geziniyordu.
Her ikisi de akıl sağlığını kaybetmek üzereydi.Jungkook doğrularak Jimin'i daha sıkı kucakladı.Omega tırnaklarını sırtında gezdirirken alfanın dudakları boynuna,en hassas olduğu kısımlarda dolaşıyordu.İnlemeler ve öpücük sesleri kulaklarını kutsarken salondan minik ayak sesleriyle birlikte gelen sesi duydular.
"Baba!"
Odanın kapısı açılmadan hemen önce Jimin panikle alfanın kucağından atlayıp yatağın diğer tarafına geçip üzerini örttü.İkisi de kendilerinden geçmek üzereydi.Neyse ki Sarang oldukça sesli bir şekilde gelişini farkettirmişti.Yoksa küçük yavrularına bir travma yaşatabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...