(48)

2.4K 250 174
                                    


"Jeon Jimin"



Jeon Jungkook tam anlamıyla duygusal doyuma ulaştığını hissediyordu.4 kişilik minik ailesi dünya üzerindeki en değer verdiği şeydi.Minik kızları doğduktan sonra başlayan uykusuz geceler,bol kirli bezler ve kendilerine ayıracak minimum zamanları da olsa bu duyguların hepsini severek yaşıyordu.Heeju,Sarang'a nispeten biraz daha gürültücü bir bebekti.Belki de bu omega olması ya da alfa babasından ve abisinden gördüğü aşırı şımartılmanın etkisiydi,şimdilik bilinmiyordu.

Sarang nasıl annesine düşkünse,Heeju da bir o kadar abisine ve babasına düşkündü.Kurt türlerine göre bu normaldi.Alfa yavrular omega ebeveynlerine düşkünken omega yavrular da içgüdüsel olarak alfa aile bireylerine düşkün oluyorlardı.Jimin ise bebekleri ve eşi arasındaki etkileşimi gördükçe mutluluğuna mutluluk katıyordu.Jungkook Sarang'la yaşayamadığı ne varsa Heeju'yla yaşıyordu.

Tabi ki tüm bu düşkünlüğü Sarang okuldayken gerçekleşiyordu.Küçük oğlu okuldan döndüğünde ise onun sevgi seansı başlıyordu.Baba-oğul ödevlerini yapıyor,birlikte keyifli zaman geçiriyorlardı.Jeon ailesi için her şey yolunda gidiyordu. 

Jimin bu sabah gözlerini açtığında gördüğü manzarayla mest olmuştu.Tüm gece küçük cadılarıyla uğraştıktan sonra yatakta kendi aralarındaki yavruları babasının karnına ayaklarını dayanmış şekilde uyuyordu.Omega,kızını gece emzirdikten sonra beşiğe bıraktığını hatırlıyordu.Muhtemelen uyanıp mızıldamış ve Jungkook minik kızlarını yanlarına almıştı.

İki uykucu uyurken Jimin sessizce yataktan çıkıp ilk aşkının odasına girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki uykucu uyurken Jimin sessizce yataktan çıkıp ilk aşkının odasına girdi.Mışıl mışıl uyuyan oğlunun başına bir öpücük kondururken usulca seslenip yavrusunu uyandırmaya çalışıyordu.Sarang ise aldığı tatlı feromonlar ve öpücüklerle bir yandan diğer yana dönüp uyuklamaya devam ediyordu.

"Bebeğim,uyanma zamanı"

Sarang gözlerini açmaya çalışırken çok tatlı görünüyordu.Küçük elleriyle gözlerini ovuşturmuş ve zor da olsa yatakta oturur pozisyona gelmişti.Ama küçük başı hala uykuyla yana doğru savruluyordu.Jimin oğlunun sevimliliğine gülümseyerek onu öpücüklere boğdu.Neşeli kıkırtıları duymaya başladığında iyi minik alfanın artık tamamen uyanık olduğunu anlamıştı.

"Günaydın anneciğim"

"Günaydın aşkım iyi uyudun mu?"

"Hıııhıııı~babamla kardeşim de uyandı mı?"

"Hayır aşkım uykucular hala uyuyor onları uyandırmak ister misin?"

"Eveeet"

"Tamam ama önce elini yüzünü yıka bakalım hadi"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin