"Bağ"
❥
Daha sonra burunları temas etti.Nefesleri daha da yakıcı olmaya başladığında ise Jungkook o çok istediği dudakları öpebilmek için başını biraz daha eğdirirken Jimin kabullenmişlikle gözlerini kapattı...
"Jimin!"
İçeri dolan tiz kadın sesiyle birlikte Jungkook'u göğsünden iterek doğrulması bir olmuştu.Yuna içeri girdiğinde onları görmüş müydü?En kötüsü de Jimin Jungkook'la öpüşecek kadar ne zaman kendini kaybetmişti.Peki bunu gerçekten kötü mü buluyordu?Şimdilik içinde biriken sorucuklara hiçbir şekilde cevabı yoktu.
"Oh,Yuna merhaba sabah sabah burada ne işin var?"
"Dans için kıyafetler gelmiş onu haber verecektim,bir de Jungkook'u göreyim dedim.Merhaba yakışıklı"
Jungkook da tıpkı kendisi gibiydi.Az önce aralarında olan şey her neyse birkaç dakikalığına ikisini de felç etmiş gibiydi.Yine de durumu Jimin'den daha iyi toparlayarak Yuna'yla sohbete devam etti.Şu arsız kız...Her defasında Jungkook'a imalar yapıp yakın davranmaya çalışması Jimin'i irite ediyordu.
"Baksana Jungkook,birkaç gün içinde kızgınlığım gelecek bana eşlik etmek ister misin?"
Jungkook bu haldeyken(!) kendisine böyle bir teklif gelmesine şaşırırken Jimin Yuna'nın arsızlığından rahatsız olup ondan önce girmişti söze.
"Sanmıyorum Yuna,Jungkook yaralandı ve kolunu çok kötü bir şekilde incitti-"
"Oh,inan bana en az kullanacağı yer kolları olacak~"
İş daha da çirkinleşmeye devam ediyordu.Yuna şehvetli bakışları,şuh kahkahaları ve gereksiz şakalarıyla mide bulandırmaya devam ediyordu.Jungkook,her ne kadar Jimin'in tepkileriyle eğlense de fazlasının zarar getireceğini bildiği için duruma el koyup herkesin iyiliği için kapattı.
"Başka bir partner bulsan iyi olur Yuna,sanırım tedavime devam etsem çok daha iyi olacak"
[...]
Canı hiç istemese de kıyafetlere bakmak için mecburen dışarı çıkan Jimin ve Yuna'nın yolculuğu omeganın Jungkook'un -hala- ne kadar ateşli göründüğünü konuşmasıyla geçti.Jimin gözlerini devirmeden duramıyordu.Yuna kendi çapında iyi bir kızdı ama liseden beri devamlı Jungkook'a karşı bir takıntısı var gibiydi.
"Biliyor musun Jimin pes etmeyeceğim.Bilirsin...merak ediyorum işte.Hiç tekerlekli sandalye kullanan bir alfayla ilişkim olmadı.Keşke sakat kalmasaydı ama yine de işlevsel olmalı değil mi"
Ne saçmalıyordu bu kız?Bu kadar mı düşmüştü yani.Nasıl olurda Jungkook'u bu şekilde hayal edebilirdi.
"Saçmalama Yuna,kendi fantezilerini hasta bir adamın üzerinde kullanmayı düşünmüyorsun heralde.Jungkook öyle biri değil ayrıca ona acımayı da kes lütfen"
Pekala geldiği günden beri Jungkook herkese karşı pislik biriymiş gibi davranmış olabilirdi.Ama bunun öyle olmadığını sadece kimsenin ona acımaması için saklandığı bir kabuğu olduğunu farketmişti Jimin.Kendini beğenmiş,umursamaz veya bencil bir olsaydı o gün Sarang'ı kurtarmak için canını hiçe saymazdı.
Hatta dün gece yatağında yavrusunun hayatında Jungkook gibi bir alfa örneği olduğu için minnettar olduğunu düşünmüştü.Sarang ona çoktan bağlanmaya ve farklı bir bağ oluşturmaya başlamıştı bunun farkındaydı.Ancak onu korkutan kısmı,bu ihtimalin kendisinin de hoşuna gitmeye başlamasıydı.Jungkook'tan hoşlanmaya mı başlamıştı bunun ayrımını dahi yapamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...