"Söz"
❥
"Sonunda kafanı nasıl çalıştırman gerektiğini anladın..."
"Ne demek istiyorsun?"
"Jungkook ve küçük Sarang'ın göz yaşartıcı anları diyorum.İkisi için çabalamana bile gerek çoktan bağ kurmuşlar"
"Hala ne demek istediğini anlamıyorum açık konuş"
"Hedefe diyorum ulaşman kolay olacak..Jungkook artık sakat,onu baştan çıkarman zor olmayacak.Güzel bir iç çamaşırı giy,vücudun hala kötü değil"
Jimin,karşısındaki annesi olacak kadına iğrenerek bakmaya devam etti.Jungkook ve annesi alışverişe gitmişti ve dönüşte de okuldan Sarang'ı alıp geleceklerdi.Bu süre zarfında evde yalnız olacağını sansa da kapıda hiç beklemediği bir yüzü gördü.Annesi,Park Gyuri...
"Bunu asla yapmam,yapmayacağım ne söylediğinin farkında mısın sen!Onu tanımıyorsun,Jungkook harika biri"
"Paraya ihtiyacımız var ve senin de ailene yardım etme yükümlülüğün var.Kardeşlerin üniversiteye gitmek üzere,onlar için hayal kırıklığı mı olmak istiyorsun?"
"Üniversite için biriktirilen paraya ne yaptınız peki?"
Jimin öfkeliydi.İki kız kardeşi de alfa olduğu için ailesinin ikisi için para biriktirdiğini yıllardır biliyordu.Ama babasının da bir taraftan bu parayı yemeye başlaması hiç de sürpriz olmamış gibiydi.
"Beklenmedik bir olay yaşadık ve o parayı harcamamız gerekti"
"O işe yaramaz adam,kimbilir yine kime borcu vardı"
"Babana hakaret etme.O harika bir alfa,beni seviyor benimle ilgileniyor.En azından tam bir alfa,yoksa o sakat adama aşık mı oldun?"
"Bu seni ilgilendirmez.Beni kapı dışarı ettiğiniz de hayatım nasıl sizi ilgilendirmiyorsa şimdi de ilgilendirmez"
Jimin öfkeyle hareketlenip dış kapıyı açtı.
"Evimden defol"
"Bu güzel ev senin değil çünkü bu serveti kazanmak için yeterince akıllı değilsin benim saf oğlum.Bak,annen sana yardıma geldi,bir planım var"
"Daha fazla hiçbir şey duymak istemiyorum,çık dışarı!"
Gyuri,evden çıkmak yerine oğluna biraz daha yaklaştı.Jimin,öfkeden çıldırmış gibiydi ama gözleri de her an ağlamaya müsait gibi dolmuştu.
"Tch tch Jimin... anladığını sanmıyorum.Eğer dediğimi yapmazsan Sarang'ı elinden alırız"
"Hayır...hayır bunu yapamazsın.YAPAMAZSIN!"
"Yapabilirim ve yapacağım.O küçük belanın babasının dahi kim olduğunu bilmeyen bekar bir omegasın.Baban bir alfa biliyorsun,eğer isterse her hangi bir mahkeme mühürsüz,bekar hatta oğlunun babasının kim olduğunu bilmeyen bir omegadan daha iyi bir seçenek olduğuna karar verecektir"
Jimin,oğluyla tehdit edildiği için az önceki öfkesini kaybetmiş yerini acı ve umutsuzlukla dolmuştu.Ağlamaya devam ederken annesi kollarını sıkıca tutarak tehditler savurmaya devam etti.
"İnan bana o çocuğu senden sonsuza dek alabilirim"
"Seni dinlemek istemiyorum çık dışarı çık!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...