(45)

2.4K 277 166
                                    


"En minik Jeon"



"Taehyung görebiliyor musun,görüyorum de lütfen?"

"Üzgünüm Jungkook küçük yavrunuz sanırım sizinle inatlaşıyor"

Bir kontrolleri daha hüsranla sonuçlanmıştı.Jimin'in ve yavrunun tüm değerleri güzeldi,ikisi de sağlıklıydı ancak yavru yine kendisini göstermemişti.Bundan sonraki kontrolleri 3 hafta sonraydı.Yani bu 3 hafta daha belirsizlik içinde olacaklar demekti.Üstelik yavrularının cinsiyeti belli olmadığı için Hoseok'da odasını yapamamıştı.Dün,Hoseok ve Yoongi tatilleri bittiği için Daegu'ya dönmüşlerdi.

"Bu haksızlık siz öğrendiniz,Hobi de öğrendi!"

"Yavruyu karnımda taşıdığımı sanıyordum oh şuna bakın bu alfammış"

Jimin,alfasının görünüşüyle eğlenirken,Taehyung'da cihazları kapatmaya başlamıştı.Doğruydu,önce Taehyunglar yoldaki yavrularının bir erkek olduğunu,sonra da Hoseok'lar bir erkek yavru beklediklerini öğrenmişlerdi.Yoongi ve Tae de Jungkook'la eğlenmenin yolunu bulmuştu.

"Alfam,sen niye bu kadar taktın bunu kafana hımm?Bak yavrumuz iyi ve sağlıklı"

"Ama benimle dalga geçiyorlar!"

"Sen görmezden gel onları,hem biliyorsun iki güne başkente uçacağız.İki haftamız orada geçecek.Bir daha ki kontrolümüz göz açıp kapayıncaya kadar gelecek tamam mı alfam?

Alfa,somurtuk bir baş sallamayla eşini onaylamıştı.Birkaç gündür Seokjin'in onlar için getirdiği reklam tekliflerini düşünüyorlardı.Jungkook başta reddetmiş olsa da artık engelli bireylerin duygularını çok net anlayabildiği için Jimin ile birlikte bunu yapmasında sorun olmadığına karar vermişti.Belli markalar ve devlet reklamları için kabul etmişlerdi.Bu yüzden 2 haftalığına Seoul'e gideceklerdi.

Jungkook,bundan sonraki kariyerinin nasıl devam edeceğini açıkçası bilmiyordu.Bacakları düzelmişti ancak bir kez daha pistlere dönebilir miydi bu şimdilik bir muammaydı.Jimin'in her şekilde kendisini destekleyeceğini biliyordu.Açıkçası maddi durumu da yeterince yerindeydi ancak küçük yavrularının geleceği için reklam filminden alacağı tüm geliri eşit bir şekilde çocuklarının adına açılacak banka hesaplarına yatırılacaktı.

[...]


"Mmmmhh benim mis kokulu omegam"

Jungkook,henüz duştan çıkmış omegasının arkasından sarılıp burnunu boynuna gömmüştü.Elleri her zaman ki gibi günden güne büyüyen yavrusunun üzerindeyken dudakları Jimin'in güzel boynunu süsleyen mührünün üzerindeydi.Sarang okuldaydı ve Jimin'in de izin günüydü.Bu yüzden evde güzel bir kaçamak yapmışlardı.

Jungkook,ilk zamanlar yavruya bir şey olur düşüncesiyle Jimin'e dokunmaktan kaçınsa da durumu Taehyung ile konuştuktan sonra aksine fazla sert olmamak kaydıyla tam tersine bunun yavrunun gelişimine katkı sağladığını öğrenmişti.Eh,Jimin'inde son zamanlarda artan cinsel iştahı ikisinin de yatak yaşantılarının aktif olmasını sağlamıştı.

Jimin'i yıkamış,bir bebek gibi saçlarını kurutmuş ve giydirmişti.Bir zamanlar bunların hiçbirini yapamayacağını düşünüyordu ama şimdi ailesine yetebilmek,onlar için bir şeyler yapabilmek paha biçilemez bir duyguydu Jungkook için.Bunun için çok çabalamıştı,artık doğuştan ya da sonradan ne olursa olsun her insanın bir engelli adayı olabileceğini çok iyi anlamıştı.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin