(46)

2.3K 261 249
                                    


"Geç kalmış ceza"



"Anne,Jungkook'u gördün mü?"

"Oh,evet tatlım sen uyurken çıktı,seni uyandırmak istemedi"

"Nereye gitti ki?"

"Bilmiyorum,bir telefon geldi ve hazırlanıp çıktı.Giderken Sarang'ı da okula bıraktı.Gel oğlum kahvaltı hazır"

Omega,biraz huzursuz olsa da başını sallayarak kahvaltı masasına oturdu.Hamileliğinde 7.ci aya başlamak üzereydi.Karnı,artık gerçekten büyümüştü.Öte yandan Sarang'a hamileliğinde yaşadığı zorlukların yarısını bile yaşamamıştı.Bunda Jungkook'un daima yanında olması ve mühürlü olmalarının payı vardı.Gerçekten rahat olarak tanımlayabileceği bir hamilelik geçiriyordu.

Birkaç ay önce alfasının ve yavrusunun çektiği reklamlar ise ülke çapında büyük bir ilgi toplamıştı.Markanın kar marjı artarken diğer büyük firmaların hepsi sıraya girmişti.Ancak Jungkook eşine ve yavrularına odaklanmak istediğini söyleyip şimdilik tüm teklifleri askıya almıştı.

Evlerinde de birkaç minik değişiklikler yapmışlardı.Taehee taşındıktan sonra Jimin ve Jungkook onun odasına yerleşmişti.Böylelikle Sarang hemen yan odalarındayken Jimin çok daha rahat olacaktı.Minik kızları için de henüz bir oda hazırlamamışlardı.Çünkü yavru çok küçük olacağı için beşiği kendi odalarına koymaya karar vermişlerdi.Biraz büyüdüğünde ise abisinin hemen yanındaki boş duran oda da onun olacaktı.

Jimin,kahvaltısını bitrmeye çalışsa da huzursuz olduğu su götürmez bir gerçekti.Jungkook ne olursa olsun kendisine haber vermeden çıkmazdı.Ayrıca Taehee annesi de bugü biraz tedirgin görünüyordu.Takıntılı görünmek istemese de en sonunda dayanamayarak odasına çıkıp alfasını telefonla aradı.

"Kook.."

"Güzelim,iyi misiniz bir şey mi oldu?"

"Hayır,biz iyiyiz de sen neredesin"

"Küçük bir işim var sevgilim,birkaç saate evdeyim"

Alfa,müdürlerinde oluşan bağdan omegasının huzursuzlandığını hissedebiliyordu.Ona yalan da söylemek istemiyordu ama hamileliği bu kadar ilerlemişken stres olmasını istememişti.Evet,bugün evden iyi bir şey için çıkmamıştı.Eve döndüğünde Jimin'e anlatacaktı zaten ama omega çoktan bir şeylerin yolunda olmadığını anlamış gibiydi.

"Neler oluyor alfam?"

"Baban...Baban adliye binasından kendini atmış..."


Flashback...

Park Jisub'un bugün son mahkemesi görülecekti.Bu mahkemenin karar mahkemesi olduğunu,bunun sonucunda alacağı net cezanın belli olacağını biliyordu.Alfa birkaç ayını hastanede geçirse de sonraki günler davası görülene kadar cezaevinde kalmaya devam etmişti.Onun için korkunç bir yerdi.Soğuk,pis ve türlü suçlularla dolu olan hücrede kalırken alfa aklını kaybedecek gibi hissediyordu.

Busan savcısı Bay Kim,onun en büyük cezayı alması için özellikle uğraşıyor gibiydi.Eh tabi bunda Yoongi'nin milletvekili olma etkisi de büyüktü.Jisub için çocuk kaçırma ve silahla kasten adam yaralama gibi 3  ayrı suçtan 60 yıldan başlayan ceza istemi vardı.Ve bugünkü karar davasında onanırsa bu ceza gerçekleşecekti.Ama Jisub kesinlikle bunun olmasına izin vermemeye kararlıydı.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin