3.3K 364 267
                                    



"Kabus"


Jimin,yatağında küçük ayaklarını sallayan oğlunun önüne çömelmiş ve onunla masada gösterdiği tavırla ilgili konuşmak istemişti.

"Sarang,büyüklerin hayatına karışman doğru değil oğlum"

"Ama Kookie mutlu değildi,kaşları bööööyle böyylleee görünüyordu.O benim Kookie'min arkadaşı olamaz"

Küçük yavru savunma yaparken Jungkook'un kaşlarını çatıp,yemek esnasındaki mutsuz tavrına atıfta bulunmuştu.Aslında Jungkook'un huzursuzluğunun sebebi Yuna değil,Jimin'le sabahki yaşadıkları yakınlaşmaydı.Yuna yanında oturup sürekli onunla konuşmaya çalışsa da tamamen etkisiz eleman gibiydi.

"Buna karar vermesi gereken kişi Kookie.Sen veya bir başkası seçimleri konusunda ona karışamayız tamam mı benim güzel oğlum"

"Evet,afedersin anneciğim"

"Bana bir özür borçlu değilsin aşkım"

O sırada kapı sesini duyup pencereden kimin çıktığına bakmıştı.Yuna'nın büyük bir öfkeyle saçlarını savura savura gidişini gördüğüne göre masada işleri istediği gibi gitmemiş olduğunu anlamıştı.Bu sırada küçük ayakların odadan ayrıldığını da farketti.Akıllı oğlu muhtemelen Jungkook'tan özür dilemeye gidiyordu.Bu yüzden hemen ardından yemek salonuna indi.

"Kookie üzgünüm,arkadaşın sana küstü mü?"

"Sorun değil ufaklık,bunu kafaya takmayacaktır bile"

"O zaman bana kızgın değil misin?"

"Hayır,bunun için bir sebebim yok"

Çocuklarla arasının pek iyi olmadığı bilinen Jungkook'un Sarang ile arasındaki etkileşimin yeniden herkesin gözlerini parlattığı bir gerçekti.İkisi birlikte çok sevimli görünüyorlardı ve ortam şimdi çok daha sıcaktı.Bu tatlı bağ Taehyung'un gözünden de kaçmadı ve bir konuda sevgili arkadaşını uyarması gerekiyordu.

"İçeride biraz konuşabilir miyiz Jungkook?"

Alfa,kuzenini başıyla onaylayıp içeri girdiklerinde Taehyung'un neden bu kadar ciddi göründüğünü anlayamamıştı.

"Fazla ciddisin,noldu?"

"Jungkook,bu zamana kadar kararlarına hiç karışmadım.Birçoğuna katılmasam da seçimlerine her zaman saygı duydum.Ancak bu kez çok farklı bir zeminde ilerlediğini bilmeni istiyorum"

"Ne demek istediğini anlamıyorum Tae?"

"Jimin...o çok acı çekti.Sarang'a hamile kaldığında,ailesindeki her üye tarafından reddedildiğinde,tek başına bir yavru doğurup onu büyütmekte...Bugün anladım ki,Sarang seni seviyor.Bu kez olmaz Jungkook,sakın ama sakın yanlış bir karar verip onları üzme".

Ve alfayı düşünceleriyle başbaşa bıraktı...Taehyung hem Jimin'in doktoru hem de Taehee nin bir aile üyesi olarak onun neler çektiğini birebir görmüştü.İnsanlar hamileliğini öğrendiğinde ve yavrunun babasının kim olduğunu bilmediği için iğrenç spekülasyonlar yaydı.Bunlardan birkaçı Jimin'in yaşlı veya evli bir alfadan hamile kaldığıyla ilgili can sıkıcı konuşmalardı.Jimin tüm bunlara göğüs gerdikten,herkese karşı dik durduktan sonra tam da kendini toparladığı anda Jungkook beklenti yaratıp bir kez daha tüm ailesini terkederse bu hepsi için korkunç bir darbe olacaktı.Taehyung sadece minik bir uyarı yapmak istemişti...

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin