"Beklenmedik bir anda"
❥
Jimin ve Jungkook şu anda Yoongi sayesinde evlerine gelen çok çok özel bir kurtarma timi ile görüşüyordu.Normalde Busan emniyetinin ilgilenmesi gereken dosyayla ilk kez milletvekili statüsünü kullanarak seçilmiş kişilerden oluşan özel bir timin iş başı yapmasını sağlamıştı.Yoongi şimdi Jungkook'u daha net anlıyordu.Çünkü kendisi de baba olma adayıydı.Bir anlığına aynı şeyin kendi başlarına geldiğini düşündü.Ve bu bile nefesini kesmeye yetmişti.Bu yüzden Sarang'ı bulmak için her türlü imkanını kullanacaktı.
"Oğlunuzla telefonda görüştüğünüzü söylediniz Bay Jeon,yerini belli edecek herhangi bir şey dikkatinizi çekti mi?"
"Çok konuşamadık zatan,sadece etrafın çok pis koktuğunu söyledi"
Olayı öğrendiğinden beri Jimin'in gözyaşı durmuyordu.Şimdi Jungkook'un Sarang'la konuştuğunu da öğrenmişti.Küçük yavrusu aç mıydı şu an,üşüyor muydu çok ağlıyor muydu Jimin düşünmekten çıldıracaktı.Ama sonra aklına Jungkook'un söylediği son cümle takıldı.
"Pis kokuyor mu dedi?"
"Evet,aslında bu biraz garip"
"Neden garip bay Jeon?"
"Çünkü Sarang'ımız çiftlikte doğmuş,büyümüş bir çocuk.Hayvanları çok sevdiği için ahırlarımızda devamlı oynar.Bu tür ağır kokulara alışkın yani.Gerçekten sevmediği bir koku olmalı,Jimin aklına bir şey geliyor mu güzelim?"
"Şu ana kadar bir şey gelmedi..Ama bir düşüneyim..."
Jimin hafızasını zorlamaya çalıştı.Jungkook'un dediği doğruydu Sarang ağır kokulara alışkındı,bundan şikayet ettiyse gerçekten sevmediği bir şey olmalıydı.Sonra bir anda bir şimşek çaktı zihninde.
"Balık! Balık kokusunu sevmez.Piştikten sonra yiyiyor ama çiğ balık olduğu zaman mutfağa bile girmez "
Farkında değillerdi ancak bu gerçekten güzel bir ipucuydu.Ekip,durumu çözmekle ilgilenirken Jungkook'un telefonu bir kez daha bilinmeyen bir numara tarafından çalmıştı.Herkesten sessizlik isteyip telefonu açtılar.
"Merhaba Jeon nasılsın?"
"Oğlum nerede?"
"Her zamanki gibi sinir bozucusun"
"Kes sesini de niye aradın söyle!"
"Parayı nereye bırakacağını söylemek için aradım.Kıyı şeridine geleceksin.Jagalchi balık pazarını biliyor musun?"
Sarang'ın söylediği şey şimdi anlaşılmıştı.Jungkook,o bölgeyi biliyordu.Issız ve ormanın yoğun olduğu bir bölgeydi.Orada sadece balık ticareti yapan kişiler olurdu.Sarang bu yüzden pis kokuyor demiş olmalıydı.
"Biliyorum,ne zaman?"
"Bu akşam 22 de.Ve yanında hiç kimse olmasa iyi olur,inan bana bunun sonuçlarını görmek istemezsin"
"Oğlumla konuşmak istiyorum,ona zarar vermediğini bilmem lazım"
"Sence ben oradan çağrı merkezi çalışanı olarak mı görünüyorum?"
"Lanet paranı istiyorsan oğlumla konuşmama izin vereceksin!"
"Sadece 30 saniye,Gyuri çocuğu getir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...