3.3K 351 155
                                    


"Barış"



Olayın üzerinden birkaç gün geçmişti.Annesi dahil olmak üzere evdeki kimse Jungkook'la iletişime girmiyordu.Jimin onun varlığını görmezden geldi,Sarang asla gözlerinin içine bakmadı.Hatta artık serbestçe dolanmak için odasına bile gelmedi.Küçük çocuk artık alfayı umursamıyordu.Acı bir his boğazını sararken,zaten var olan pişmanlığı kat kat artmıştı.Bir defasında Sarang ile konuşmayı denemişti.Ufaklık bahçedeyken yanına gitmiş ve özür dilemeye çabalarken Jimin gelip ışık hızında Sarang'ı ondan uzaklaştırmıştı.

Yatağında uzanırken nasıl özür dileyip ufaklığın ve Jimin'in gönlünü alacağını düşünüyordu.Sonra annesinin söylediklerini hatırladı.Babasından miras kalan besteciliği ve güzel sesi...Ama Jungkook liseden beri hiçbir şey yazmamıştı.Paslandığını düşündü bu yüzden küçük bir yardım almak istedi.Taehyung'u arayıp kendisine lisedeki gitarını getirmesini istedi.Kuzeni tabi ki bu isteğini reddetmedi ve Jeon'ların evine girdiğinde kasvetli havayı anında farketti.

"Sana neden böyle davranıyorlar?"

Jungkook büyük bir sıkıntıyla pazarda başlarından geçen olayı ve sonrasında evde devam eden kötü günü anlattı.

"Dostum,işin çok zor.Çocuklarda böyle şeyler travma yaratabilir.Jimin'in seni parçalamadığına sevinmelisin bence"

"Biliyorum,biliyorum.Sanırım sakat olmam ilk kez işe yaradı...Ama bir planım var.Şarkı yazmak istiyorum ama kolum yüzünden notaları çalamıyorum benim için çalar mısın?"

Ve Jungkook ufaklık için çabalamaya başladı.Onun için gerçek hislerini anlatan samimi duygularını kelimelere döktü.Taehyung'la birlikte bütün öğleden sonrayı odaya kapanarak geçirdiler.

"Kahretsin,çok iyi oldu.Görünüşe göre hala paslanmamışsın"

"Çok kısa oldu ama"

"Sorun değil o bir çocuk,çocuk şarkıları zaten kısa olur"

"Sence bundan hoşlanacak mı?"

"Bundan eminim"

"O halde hadi deneyelim"

Taehyung odanın kapısını açarak Jungkook'u dışarı çıkardı.Oturma odasında sesler duyduklarında oraya doğru yöneldiler

"Taehee anne,şimdiye kadar yaptıklarını ödeyemem.Sana minnettarım.Sarang ve ben ayrılıyoruz.Jungkook haklı,burası onun evi.Kendini rahat hissetmeli.Biz...onu rahatsız etmiş olmalıyız"

"Tatlım,sen benim oğlumsun.Sarang benim torunum.Hayır buradan gitmenize asla izin veremem.Lütfen Jimin,lütfen oğlum"

Olayın şokuyla donakalan Jungkook itiraz bile edemeden konuya giren Namjoonla birlikte ekstra sinirlenmişti.

"Odayı çoktan hazırladım Bayan Jeon.Jimin'e ve Sarang'a gözüm gibi bakacağım endişeniz olmasın" 

Bu kadardı.Namjoon Jimin'i ve Sarang'ı kesinlikle alamazdı.Onlar...önemliydi.Evet annesi için önemliydi.Ne demişti annesi Sarang torunum.Kesinlikle onları ayırmasına müsade etmeyecekti.Yüzüne alaycı bir ifade takınıp Namjoon'la yüzleşmeye karar verdi.Aslında  bu işleri daha da sarpa sarabilirdi çünkü buraya özür dilemek için gelmişti ve yeni bir sorun Jimin'in daha da kızgınlaşmasına yol açabilirdi.

"Bakıyorum da evimize bir akbaba girmiş"

"Çaresiz bir omegaya ve yavrusuna böylesine kötü davranan biriyle konuşmayacağım"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin