3.2K 349 202
                                    


"İlk yakınlaşma"



"Jimin,Jimin-ah hey Jimin?"

Namjoon hevesle kendinden ve işlerinin çok iyi gittiğinden bahsetmeye devam ederken bir anda Jimin'in dalgın bir şekilde önündeki içkiyle oynadığını fark etmişti.Aslında geldiğinden beri böyleydi ama arada bir gülümseyerek bir şey belli etmemeye çalışıyordu.

"Üzgünüm Joon,dalmışım"

"Bir şey mi oldu ?"

"Jungkook için endişeliyim,fizik tedavisi çok iyi gidiyordu ve bugün yeniden yaralandı ve-"

Namjoon belirgin bir şekilde bozulmuştu.Bu gecenin ikisine ait olması gerekiyordu.Hatta şansı yaver giderse bu gece Jimin'e açılıp duygularından bahsetmeye karar vermişti.Ama geldiğinden beri kendisiyle ilgilenmeyen omega şimdi açıkca aklının Jungkook'ta olduğunu söylüyordu.

"Jimin randevumuzdayken Jungkook hakkında konuşmak istemiyorum"

"Öncelikle bunun resmen bir randevu olmadığını ikimizde biliyoruz,ve o oğlumu kurtarırken yaralandı aslına bakarsan kalıp onunla ilgilenseydim daha iyi olacaktı sanırım"

Jimin'in konuşmalarından telaşlanan Namjoon hemen ikinci karakterine büründü.Yani sadık,dost rolü.Ama aynı zamanda yakınlığını Jimin'e göstermekten de geri kalmıyordu.Parmaklarıyla Jimin'in elini okşadıktan sonra onun suyuna gitmeye karar verdi.

"Pekala tamam sustum.Hadi konuyu değiştirelim.Kokun daha da güçlenmiş gibi kızgınlığın yaklaşıyor olmalı be-"

Bu kez Jimin'in telefonun melodisiyle konuşması kesilmek zorunda kalmıştı.Sinir olmuştu.Onu o evden çıkardığında baş başa olacaklarından emindi ama doğru düzgün yakınlaşamamışlardı bile.Jimin telefonunu alıp konuşmak için daha sakin bir yere giderken Namjoon da hırsla önündeki içkiyi fondipledi.


"Merhaba Taehee anne bir şey mi oldu"

"Anne?"

"Bebeğim,noldu anneciğim iyi misin?"

"Ben iyiyim ama o iyi değil"

"Sarang büyükannen nerede oğlum?"

"Kookie'nin yanında.Şey anne,o ağlıyor..."

"Ağlıyor mu?"

"Evet.Çok acıyor diye bağırdığını duydum ben.Büyükannemin telefonunu gizlice aldım ona söyleme olur mu?"

"Anlaştık bebeğim,hemen eve dönüyorum bana haber verdiğin için aferin sana"

Telefondan biraz cızırtı geldikten sonra el değiştirmiş gibiydi.

"Sarang tatlım telefonumla ne yapıyorsun?"

"Şey büyükkanne özür dilerim ben sadece annemi aradım"

"Sorun değil birtanem ama isteseydin de sana verirdim biliyorsun birinin eşyasını izinsiz almak iyi bir şey değildir"

Jimin arka planda konuşulanları yüzünde beliren hafif gülümsemeyle dinliyordu.Küçük oğlu kahramanlık yaparken yakalanmıştı.Büyükannesiyle anlaştıktan sonra telefondan Taehee nin sesi duyulmuştu.

"Merhaba Jimin,randevunu böldüğüm için üzgünüm.Sarang telefonumu almış ama ben farketmedim"

"Sorun değil anne birazdan orda olacağım"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin