(22)

3K 341 332
                                    


"Hayal kırıklığı"



"Haberler pek iyi değil Jungkook.Ünlü dünyasında haberler çabuk yayılır bilirsin.Sunny...O hamileymiş.Eğer onunla görünürsen bebeğinin babasının sen olduğunu düşünecekler"

"Hamile mi?Babası kimmiş?"

"Kimse bilmiyor,Sunny bunu güzelce saklamayı başarmış ama sanırım hamileliğini saklamak istemiyor"

"Bu işleri biraz karıştıracak evet,ama başka seçeneceğim yok Seokjin,zamanla yarışıyorum.Ji Sub yasal olarak velayeti alabilir.Oğlumu alırsa onu tamamen uzaklaştıracağıma eminim.Bunun olmasına asla izin vermeyeceğim"

Jungkook,ellerini saçlarından geçirdi.Birkaç gündür doğru düzgün uyumuyor,yemiyordu.Annesiyle devamlı iletişim halindeydi.Jimin hala kızgınlıkla baş ederken Sarang ile Taehyung sayesinde günde 5-6 kez konuşuyordu.Ama alfaya çok ağır gelmişti bu ayrılık.

"Testler hala çıkmadı,o çocuğun senin oğlun olduğuna nasıl bu kadar eminsin?"

Seoul'e dönmeden önceki gece Taehyung sayesinde uyuyan yavrudan tükürük ve kan örneği almışlardı.Gelir gelmez de önemli bir hastanede teste göndermişti Jungkook.Şimdi sadece sonuç gerekliydi.Sonrasında yavrusu resmi olarak onun olacaktı.

"Bu,bir içgüdü Jin.Aslına bakarsan o aptal teste bile ihtiyacım yok.Sadece yasal olarak buna mecburum..Biliyorum,Sarang benim oğlum,o benim bir parçam..."

[...]


Birkaç gün sonra...


"Gelip benden bir iyilik istediğine göre dünyanın sonu geliyor olmalı.Çıkar ağzındaki baklayı bakalım"

Sunny önündeki portakal suyunu içerken karşısındaki yıllar sonra gördüğü alfayla sohbet ediyordu.Jungkook,bir şekilde onunla iletişime geçip bir şekilde onunla görüşmek istediğini söylediğinde oldukça şaşırmıştı.Bir dönem yan yana isimleri anılsa da hiçbir şekilde yakınlıkları olmamıştı.

"Babanın yardımına ihtiyacım var"

"Telefon numarası internette de var"

"Bak Sunny,acelem var daha doğrusu benim için bazı işlemlerin hızlandırılmasına ihtiyacım var"

"Babam bir yargıç Jungkook,kanun dışı bir şeyi yapmaz"

"Biliyorum.Ama bu kanun dışı bir şey değil.Tamamen yasal,ve hızla halledemezsem çok sevdiğim,küçük biri zarar görecek"

"Pekala,o zaman bir şartım var"

"Nedir?"

"Bebeğimin  babalığını üstleneceksin"

"NASIL?!"

"Sen bilirsin Jungkook,yardıma ihtiyacı olan sensin iyi düşün"

"Yapamam Sunny,benim...benim bir omegam var"

"Oh,biriyle mi çıkıyorsun?"

"Evet.Dünyanın en güzel omegası o"

"Güzel.O halde o dünyanın en güzel omegasına sor"

"Lütfen Sunny"

"Aman tanrım Jeon Jungkook yalvarıyor mu?Vay canına bunu duyabileceğimi hiç düşünmezdim"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin