"Yeniden"
❥
"Hadi bebeğim evet bir iki bir iki,güçlü olmalısın ki sana yaklaşan alfalara gününü gösteresin"
Jimin,salondan gelen egzersiz seslerine kulak kabartıp dikkatini o tarafa verdiğinde spor yapan sevimli ikiliyi bulmuştu.İşin aslı şöyleydi;Jungkook şınav çekerken Heeju babasını dikkatle izlemiş ve aynı hareketleri tekrarlamaya çalışmıştı.Minik poposu yukarı kalktığında zor da olsa ellerinin üzerinde durabilmişti.Neşeyle kıkırdarken babasından aldığı tüm övgüler onu daha da hırslandırıyordu.
"Baa~"
Bir omega olmasına rağmen gelişimi tıpkı bir alfa gibiydi.Henüz bir yaşını geçmiş olan Heejuu baba ve anne anlamına gelen Baa ve Maa sözcüklerini söyleyebiliyordu.Aslına bakarsanız bunu sağlayan kesinlikle Sarang'tı.Küçük yavru okuldan gelir gelmez temizliğini hallediyor sonra da eğer uyumuyorsa hızla kardeşinin yanında alıyordu soluğu.
"Napıyorsunuz bakayım siz burada?"
"Baba-kız spor yapıyoruz değil mi prensesim?"
"Maa~"
Heeju Jimin'i gördüğü gibi az önceki pozisyonundan vazgeçip küçük poposunun üzerine oturmuş ve annesinin onu alması için ellerini açıp kapatıyordu.Jimin kızına yöneldiğinde ise Jungkook hızla kalkmış ve eşinin elinden tutarak kucağına çekmişti.Omega,eşinin kucağına çekildiğinde anlık bir çığlık atsa da çoktan kıkırdamaya başlamıştı.Yavru ise bir şeyleri anlamlandırmaya çalışır gibi gözlerini kocaman açmış bir şekilde bakınıyordu.
"Bak şimdi,bana ayak uydur"
Jungkook Jimin'in kulağına fısıldadıktan sonra omega onun ne yapacağını merakla beklemişti.Alfa,başını yana çevirip dudaklarına doğru yaklaştığında çoktan öpücüğe hazırlanmıştı.Dudakları daha birbirine değmemişti ki minik bir homurtuyla ayrıldılar.
Heeju tıpkı annesi gibi olan dolgun dudaklarıyla somurtmuş ve minik yumruklarını sıkarak sinirli sesler çıkarmaya çalışıyordu.Jungkook bir kez daha Jimin'i öpmeye yeltendiğinde ise minik yavru hiç vakit kaybetmeden arkasını dönerek minik poposunu koltuktan aşağıya sallandırmış ve aşağıya inmişti.
"Seni mi kıskanıyor yoksa beni mi?"
Jimin şaşkınlıkla sorduğunda Jungkook kıkırdamıştı.Heeju,babasına aşık olsa da tabi ki de annesini kıskanıyordu.En çok o öpebilirdi,babası biraz az öpmeliydi.Aslında tipik bir alfa davranışı gibi görünse de yavrudaki tamamen sahiplenici duyguların öne çıkmasıydı.
Henüz tutunmadan yürümeyi beceremese de babası bir kez daha annesine hamle yaptığında hiç düşünmeden ellerini koltuktan çekmiş ve paytak adımlarla onlara doğru yürümeye başlamıştı.Zaten koltuğa yakınlardı.Yavru dengesizce bir iki adım attıktan sonra kendisini annesinin tatlı kollarına bırakmıştı.Jimin,birbirinden yapışkan 3 Jeon ile yaşamaya çoktan alışmıştı ve bundan kesinlikle bir şikayeti yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...