(25)

3.2K 368 271
                                    


"Abi"



"Benim bir babam var biliyor musunuuuuzzz~ Kookie benim alfa babam,sadece benim başka kimsenin değil"

Sarang aynı cümleyi yaklaşık 20.ci kişiye kuruyordu.Yavru,öylesine heyecanlı öylesine mutluydu ki partideki davetli çoğu kişiler ona gülümseyip başını okşamaya devam ettiler.Uzaktan onu izleyen Taehee,Hyojong'un bulunduğu masaya oturdu.Aşırı derecede keyifli hissediyordu.Sarang'ı zaten öz torunu kabul etmişti ancak aradaki kan bağı şimdi işleri çok daha güzel yapıyordu.

"Jungkook,uzun bir süre uğraşacak gibi"

"Hımm,ailesi için çabalaması gerekecek"

"Sende bundan zevk alıyor gibisin "

Çoktan birkaç öpücük paylaşmış ikili,Jungkook'un Jimin'in peşinde pervane olmasından keyif alıyor gibiydi.Taehee,oğluna ilk başta kızmış olsa da sonradan yaptığı şeyin ne kadar doğru olduğunu anlamıştı.Ama yine de o alfanın burnunun sürtülmesi gerekiyordu ve artık sevgili damadı Jimin onun hakkından gelebilecekti.Jimin,somurtkan bir yüzle masaya oturduğunda ise hemen konuyu değiştirmişler ve farklı şeylerden konuşmaya başlamışlardı.Hediye zamanı geldiğinde ise Hyojong,Jungkook'un hediyesini getirmek için yanlarından ayrılmıştı.

Sarang'ın neşeli çığlıkları Jungkook'u Storm'un üzerinde gördüğünde daha da çoğalmıştı.Bunu,yavrusunun hemen arkasındaki hediyesini saklayabilmek için yapmıştı.

"Ben de istiyorum bende Storm'a bineceğim!"

"Önce hediyeni görmek istemez misin bebeğim?"

Jungkook'un Storm'u kenarı çekmesiyle birlikte hemen ardındaki Hyojong'un tuttuğu yavru at da meydana çıkmıştı.Boynunda kocaman mavi bir fiyonk bulunan Storm'a göre daha yavru olan siyah bir at...Tıpkı Sarang'a göreydi.Küçük yavru,kendisi gibi olan yavru atı gördüğünde gözleri kocaman olmuş ve küçük ağzı şaşkınlıkla açılmıştı.

"O,senin oğlum.Seninle birlikte büyüyecek ve bir gün senin en iyi dostun olacak.Doğum günün kutlu olsun benim sevgili oğlum "

Doğum günün kutlu olsun benim sevgili oğlum "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok tatlı bir andı.Sarang heyecanla küçük hayvana yaklaştı ve Hyojong'un yardımıyla önce burnunu sevdi sonra da üzerine oturdu.Küçük elleriyle bir gün Kookie'si gibi bineceği atını sevdikten sonra Hyojong'dan onu Storm'un üzerindeki babasına götürmesini istedi.Alfa,yavruyu kucağına aldıktan sonra sımsıkı kucakladı onu.Baba olmanın dünya üzerindeki en güzel his olduğunu ve bunu dünya üzerindeki hiçbir şeye değişmeyeceğini o an çok daha net anladı.

"Teşekkür ederim baba..."

[...]

Partinin üzerinden henüz birkaç gün geçmişti.Yavrusuyla arası çok iyi olsa da Jimin,onun varlığını reddediyor,görmezden geliyor gibiydi.Alfa bunun yerine ona bağırıp çağırmasını hatta yüzünün ortasına sıkı bir yumruk geçirmesini bile yeğlerdi.Ancak Jimin ne onunla konuştu,ne de gözlerinin içine baktı.Evdeki herkesle iletişim kurarken Jungkook'a bir saksıdaki bitkiymiş gibi davrandı.Açıkça onu görmezden geliyordu.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin