(34)

3K 315 205
                                    


"İtiraf"



"Yardımına ihtiyacım var Jimin"

"Elbette Soo,aslında ben de seninle konuşacaktım,Sarang bana dedi ki-"

"Evet tam olarak bende bundan bahsedecektim..."

Soojin derin bir nefes aldı.Titriyordu,kalbi neredeyse ağzından çıkacaktı.Birisiyle paylaşmak zorundaydı.

"Jimin,ben hamileyim"

Tamam,Jimin bu haberi zaten bekliyordu.Ama inanması çok güç bir olaydı.Soojin zaten 3 tane düşük yapmıştı.Ve en sonunda tedaviyi bırakmaya karar vermişlerdi.

"Tamam,sakinleş lütfen test yaptın mı?"

Soojin oturduğu koltuğun yanından orta boyda bir kutu çıkarıp Jimin'in önüne doğru sürmüştü.Yaklaşık 20 adet olan gebelik testleri.Hepsi de pozitifti...

"Jimin ne yapacağım?Ben..ben bunu yapamam ,bir daha olmaz.Bir kez daha kaybedemem.En son kaybettiğimden sonra tedaviyi bırakmıştık,hiçbir ilaç almıyordum.N-ne yapacağımı bilmiyorum"

"Önce nefes al bakalım,al su iç biraz.Peki....ne kadar oldu biliyor musun?"

"Hesaplarıma göre 3.5 aylık olmalı"

"AMAN TANRIM SOO! 3 AYDAN FAZLA MI OLDU?"

"E-evet"

"Taehyung demişti hatırlamıyor musun?Düşük yapma riski 3 aya kadardır.Yani sen bu süreyi geçirdin"

"Ben...evet hiçbir hamileliğim bu kadar uzun sürmemişti.Ama ya-"

"Hayır,pozitif düşüneceğiz kötü şeyler düşünmek yok.Tanrım,hamilesin Soo bir yavrun daha olacak"

Jimin heyecanla yerinde zıplayıp arkadaşına sarıldığında gözleri arkadan Jungkook ile birlikte gelen Taehyung'u görmüştü.

"Noluyor,Jimin-ah neden çığlık atıyorsun?"

Yakalanmışla kalakalan ikili birbirine bakmaya devam etti.Ama Soojin günlerdir üzerindeki bu baskıya artık dayanamayacaktı.Bu yüzden ağlamaya başladığında Jimin,eşleri yalnız bırakmak için Jungkook'un saldalyesini itmek için yanına gitti.

"Kook biraz dışarı çıkalım hadi."

"Neden?"

"Yalnız kalmaya ihtiyaçları var çünkü"

Jimin,Jungkook'u bahçeye çıkardıktan sonra Taehyung'da eşinin yanına gelip kolları arasına almıştı bile.

"Konuşmak ister misin aşkım?"

"T-tae... ben,ben"

"Hamilesin değil mi?"

"Sen,nasıl?"

"Ben bir doktorum Soojin,haftalardır belirtilerini takip ediyorum.Ama seni zorlamak istemedim,bir zorunluluk ya da bir baskı hissetmemen için kendin öğrenesiye kadar beklemek istedim"

"Tae *hıck* yaptık.Sonunda hayalini gerçekleştireceğim"

"Benim hayalim sadece sendin Soo.Sen ve küçük Hayun'umuz.Şimdi küçük meleğimiz de bize katılacak"

"Sen,sen demiştin ki 3 ayı geçerse-"

"Evet aşkım en büyük tehlike geçti.Şimdi ikinizin de rahat etmesi için her şeyi yapacağız"

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin